هنگامی که یک تجارت بدن مبارزات انتخاباتی آگهی جذب شهروندان توجه

هوردنجس با پیام مانند “نیمی پوشش داده شده و یا نیمه در معرض” یا ” KA-19 مقابل …’ هستند نه این که از هر فیلم و هر گونه فعالیت ورزشی. این روزها هوردنجس با چنین پیام استفاده می شود برای ایجاد آگاهی در گسترش Covid-19 در Mangaluru.

Mangaluru مبتنی بر Kanara اتاق بازرگانی و صنعت (KCCI) آمده است با معماران و طراحان در استفاده از ماسک های اجتماعی فاصله ، به عنوان بخشی از آن دیجیتال و مبارزات. پس از راه اندازی کمپین دو روز پیش این معماران و طراحان را به خود جلب توجه کاربران رسانه های اجتماعی و شهروندان این شهرستان است.

با اشاره به های اخیر موارد اسحاق Vas, رئيس جمهور از KCCI گفت BusinessLine که همه هنجارهای اجتماعی فاصله و دیگر شیوه های پیشگیرانه بودند به باد انداخته و بسیاری از افراد یافت نشد با استفاده از ماسک های نامناسب.

با توجه به نیاز به گسترش آگاهی در مورد بهترین شیوه برای جلوگیری از گسترش coronavirus KCCI گفت: تاپیک نیاز به مردم را از وضعیت آگاه و به طور مداوم یادآوری آنها را از حق استفاده از ماسک های اجتماعی, فاصله, شستن دست ها و دیگر بایدها و نبایدها به ماندن بگیرید پیش از ویروس و ضرب و شتم این بیماری همه گیر.

سهامداران محلی پشتیبانی

KCCI همچنین برنامه ریزی های دیجیتال کمپین و یک کمپین تبلیغاتی برای یادآوری و تشویق مردم به دنبال بهترین شیوه های تعامل با دیگران است.

این Mangaluru مبتنی بر سازمان خلاق منشاء طراحی بعدی بود طناب را در به انجام خلاق برای ‘اجازه دهید به مبارزه با هم مبارزه است. یک تیم از KCCI کار با آژانس برای شکل دادن به مبارزات انتخاباتی.

در ضمن Dakshina کانادا واحد از جامعه صلیب سرخ و دوار منگالور همچنین ابراز علاقه خود را به حمایت از مبارزات انتخاباتی.

او گفت: Mangaluru مبتنی بر, هوای آزاد, سازمان مانند Jyothi تبلیغ Kalkura تبلیغ و هی دی تبلیغ توافق برای ارائه فضای بدون اتهام به این جامعه خدمت مبارزات انتخاباتی. در حال حاضر برخی از شرکت های خصوصی باید جلو آمده و به حمایت از چنین هوردنجس در دیگر نقاط شهر است.

در حال حاضر پنج معماران و طراحان نمایش شده اند از طریق هوردنجس در بخش های مختلف از شهرستان.

معماران و طراحان

برجسته نیاز برای استفاده مناسب از ماسک های خلاق — نیمی پوشش داده شده و یا نیمه در معرض — نشان می دهد که مدل پوشیدن یک ماسک که در معرض بینی خود را. آن را می پرسد مردم به پوشش دهان و بینی با ماسک.

آوردن محلی احساسات به بازی به مبارزه Covid-19 خلاق با عنوان KA-19 مقابل Covid-19 نشان می دهد که یک فرد با دستکش بوکس. (KA-19 یک عامل اتصال برای مردم Mangaluru آن را به عنوان اتفاق می افتد به وسیله کد ثبت نام برای بسیاری از مردم در این شهرستان است.)

ساخت قوی زمین برای شستن دست دیگری خلاق — رنگ قابل مشاهده هستند, ویروس است — نشان می دهد رنگ بر روی هر دو دست یک فرد است. آن را می سازد مورد به صورت مکرر دست بشویید توسط شهروندان است.

دو بیشتر معماران و طراحان برجسته نیاز به حفظ حداقل دو متر فاصله در گردهمایی های اجتماعی و در مکان های عمومی.

طلسم

در مسکت در, خلاق, Vas گفت: این فرد در سوپرمن از نوع لباس پوشیدن یک ماسک و مشت زدن یک ویروس نشانگر شهروندان Mangaluru. “ما نیاز به چنین نوع از قدرت وحدت و daredevilry به ضرب و شتم همه گیر” او گفت:.

ارائه شده به زبان انگلیسی و کانادا کمپین ایجاد شده است امواج در رسانه های اجتماعی و در خیابان های, او گفت:, و اضافه کرد که “KA-19 مقابل Covid-19′ تبدیل به یک ضربه بزرگ در میان مردم Mangaluru. این نشانه این است که آن است که به خوبی دریافت شده توسط شهروندان از Mangaulru شهر او اضافه شده است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *