مغلوب ساختن پیشی جستن دونفره بایدن در زبان اسپانیایی تبلیغات

رئیس جمهور تهمت صرف است 2.4 میلیون دلار برای تبلیغ در تلویزیون به زبان اسپانیایی در یک ماه گذشته به عنوان بخشی از یک کمپین جامع برای خواستگاری اسپانیایی رای دهندگان در ایالت آریزونا در فلوریدا و پنسیلوانیا است.

هزینه های دو برابر است که از presumptive دموکراتیک نامزد جو بایدن که اختصاص داده شده است که 1.2 میلیون دلار برای تبلیغ در تلویزیون به زبان اسپانیایی در آریزونا و فلوریدا پس از 19 ژوئن.

پس از ژوئن 26 مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین سرمایه گذاری $587,000 در آریزونا 1.8 میلیون دلار در فلوریدا و 10000 $در پنسیلوانیا برای اجرای یک سری از نقاط مختلف هدف قرار دادن رای دهندگان اسپانیایی در تلویزیون به زبان اسپانیایی.

در سال 2016 تهمت برنده 28 درصد از رای دهندگان اسپانیایی در مقایسه با 66 درصد دموکرات هیلاری کلینتون با توجه به نظرسنجی های خروج, ادامه مذاکرات روند عملکرد ضعیفی با این جمعیتی در انتخابات ریاست جمهوری. بایدن در مسیر است برای یکی دیگر از پیروزی بزرگ سنجی نشان می دهد. اما برخی از مطالعات اخیر نشان می دهد که معاون سابق رئیس جمهور می تواند به سقوط کوتاه از اخیر دموکراتیک نامزد یک آسیب پذیری مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین امیدوار است برای بهره برداری از طریق رسانه های تهاجمی کمپین و آن Latinos برای مغلوب ساختن پیشی جستن ائتلاف.

برای رسیدن به بخش های مختلف از جمعیت اسپانیایی تبار از مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین اجرا شده است در ولایت های مختلف به زبان اسپانیایی تبلیغات و دو لکه های رادیویی. همزمان مغلوب ساختن پیشی جستن تیم همچنان به ساخت یک ارتش از اسپانیایی داوطلبان به هدف رای دهندگان در جامعه خود را در حالی که با استفاده از آن میدان وسیع و تیم تجزیه و تحلیل داده های عملیات به طور کلی برای شناسایی متقاعد کردن و به نوبه خود از رای دهندگان اسپانیایی.

“در حالی که بایدن متمرکز شده است برنده بیش از آمریکا سوسیالیست مسامحات آمریکای لاتین دیکتاتورها و گرفتن رای لاتین مسلم رئیس مغلوب ساختن پیشی جستن را ادامه خواهد داد برای ساخت رکورد خود از موفقیت” مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین سخنگوی کن Farnaso گفت.

برخی از لیبرال بایدن هواداران نگران هستند معاون سابق رئیس جمهور است و نه قرار دادن منابع به اندازه کافی به تبدیل کردن این مهم جامعه است. این بایدن کمپین گفت: هیچ چیز می تواند بیشتر از حقیقت. با استناد به یک نمونه از آن در تعهد رسمی توضیح داد که کمپین خیاطی به زبان اسپانیایی تبلیغات به طوری که لکه های پخش در آریزونا یک لهجه مکزیکی, تبلیغات پخش در میامی یک کوبا لهجه و کسانی که پخش در تمپا در حال صحبت با پورتوریکو لهجه.

“ما می دانیم که Latinos می تواند تفاوت سازان در این انتخابات,” بایدن کمپین سخنگوی کریستبل الکس گفت. “کمپین نه هیچ Latino رای دهندگان برای اعطا شده است.”

اسپانیایی-زبان: هزینه های تبلیغاتی توسط بایدن و تهمت مبارزات بودند ارائه شده توسط متوسط خرید یک شرکت است که آهنگ های تبلیغات سیاسی.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>