رئیس جمهور تهمت متمایل به سیاسی, صنعت و فشار رها اصلاحات بحث جونز قانون حمل و نقل قاعده به گفته مقامات بودند که در حال حاضر در زمان و دوست ندارم این تصمیم است.

اختلاف بیش از یک قرن قانون شد flashpoint در بزرگتر نبرد درون دولت بین تجارت آزاد مشروط و کسانی که می خواهند برای حفاظت از صنایع داخلی از رقابت خارجی. این قانون نیاز به حمل کالا بین آمریکا پورت حمل و نقل در کشتی ساخته شده متعلق به اداره شده توسط شهروندان آمریکایی است. به کسانی که در حمایت از اصلاحات آن را کهنه و مانع جریان آزاد کالا در میان کشورهایی است که باعث می شود همه چیز گران تر برای مردم در ایالات متحده است. اما مدافعان استدلال می کنند که این مهم است برای حفظ داخلی در صنعت کشتی سازی و حفاظت از امنیت ملی است.

حتی به عنوان او را به بند مقررات آزاد صنایع دیگر تهمت حمایت از تعمیرات اساسی جونز عمل می کنند. مقامات بودند که در کنار از دست دادن مبارزه استدلال می کنند که مغلوب ساختن پیشی جستن به در به فشار از کنگره خواهان تراز وسط قرار دارد با صنعت که آنها می گویند مستقر استدلال در مورد امنیت ملی که رئیس جمهور مشاور امنیت ملی را رد کرد.

“مغلوب ساختن پیشی جستن به حال یک دسته از سناتورها آمده به دفتر کار خود که در تلاش برای متوقف کردن او و به آنها گفت:” کیسی مولیگان یک دانشگاه شیکاگو استاد بود که اقتصاددان ارشد در کاخ سفید شورای مشاوران اقتصادی در طول این رویداد.

مولیگان و ارشد دیگر مقامات دولت می گویند که رئیس جمهور در ابتدا تایید اصلاحات جونز عمل در مذاکرات.

در آینده خاطرات از زمان خود را در کاخ سفید شما را استخدام کرد!: ناگفته موفقیت و شکست یک پوپولیستی رئیس جمهور, مولیگان می نویسد که مغلوب ساختن پیشی جستن “متنفر” جونز عمل توصیف آن به عنوان “نوع مضر مقررات که او موفق شده در پایان در بیمه بهداشت و درمان و ارتباطات و کشاورزی و بسیاری از صنایع دیگر.” مولیگان همچنین ادعا می کند مغلوب ساختن پیشی جستن دوست نداشتن قانون بر اساس منافع ملی و همچنین در بازار آزاد اصول است. او می گوید: رئيس جمهور نگران است که آمریکا صنعت حمل و نقل فاصله زیادی پشت سر که از چین و کشورهای دیگر است و irked که ایالات متحده ندارد کشتی ها برای حمل و نقل گاز طبیعی مایع.

در بهار سال 2019 دفتر بیضی جلسه که شامل مقامات ارشد تجارت مشاور پیتر ناوارو, حمل و نقل, منشی, ایلین چائو مشاور اقتصادی لری Kudlow و اعضای ارشد خود را, شورای امنیت ملی تهمت تایید این ایده از کاهش جونز عمل مورد نیاز مولیگان کتاب ادعا می کند.

مغلوب ساختن پیشی جستن مورد علاقه اعطای باریک چشم پوشی برای محموله های گاز طبیعی مایع به ماساچوست و پورتوریکو که در آن هزینه های انرژی بالا هستند و تکیه بر خارجی شرکت های باربری از جمله شرکت های روسی به جای آمریکا و آنهایی که به دلیل هزینه های بالا اعمال شده توسط جونز عمل می کنند. آمریکا سازمانی موسسه محافظه کار اتاق فکر به این نتیجه رسیدند که هر دو در انگلستان و پورتوریکو را به طور قابل توجهی بالاتر هزینه های انرژی به دلیل قانون است.

یک هفته بعد در ممکن است, اما تهمت علیه اعطای معافیت. مولیگان و دیگر رایگان-بازاریابان سرزنش صنعت حمل و نقل را تحت تاثیر قرار برای پایان دادن به دولت, تلاش برای کاهش بار نظارتی. منتقدان که مشغول به کار در دولت در زمان توجه داشته باشید که تهمت تغییر لحن خود را پس از دیدار با کلید جمهوری خواهان از جمله شش سناتور از لوئیزیانا, می سی سی پی و آلاسکا.

“آنها او را متقاعد کرد که آنها را [خود] زندگی خیلی ناراحت کننده اگر او حتی چشم پوشی برای جونز عمل چه رسد به لغو آن” مولیگان گفت: واشنگتن آزما.

مولیگان و دیگر مقامات می گویند که آنها را دیدم داخلی خود دولت مخالفان که تحت تاثیر صنعت حمل و نقل لابی. شش سناتور جمهوریخواه و برخی از اعضای مغلوب ساختن پیشی جستن دولت مانند ناوارو و چائو “می خواهم برای ادامه این توجه ویژه به شرکت های حمل و نقل” مولیگان گفت: واشنگتن آزما.

Kudlow مدیر از رئیس جمهور شورای اقتصاد ملی گفت: واشنگتن آزما او حمایت باریک چشم پوشی در طول مبارزه و احتمالا پشتیبانی کامل چشم پوشی. او شده است یک مدافع بازار آزاد. او یک بار ادعا کرد که قبل از پیوستن به دولت تهمت و دیگر جمهوری خواهان “در حال معاشقه با حمایت از تولیدات داخلی. حمایت از تولیدات داخلی است و ضد رشد است. حمایت از تولیدات داخلی منجر به افسردگی از 1930s.”

مولیگان و دیگر مقامات سابق نیز می گویند ناوارو بود و کلام در مسدود کردن چشم پوشی.

در طول کلید جلسه با سناتورها در مارس 2019 که در آن تهمت حمایت کردن از چشم پوشی از آن آشکار بود که سناتور فکر تهمت می خواستم کامل چشم پوشی شبیه به لغو, به جای باریک چشم پوشی برای گاز حمل و نقل که تهمت بود در واقع به دنبال یک فرد آشنا با این موضوع گفت. این منبع سرزنش ناوارو برای سردرگمی که به معنای کاپیتول هیل هیئت به این جلسه آمد آماده مبارزه و unready به سازش. در تلخ و نظر در کتاب خود مولیگان نوشت: “آقای ناوارو شهرت قبل از او حتی رئیس جمهور اذیت میکنه با آقای ناوارو را boorishness و دو برخورد و منع او از در حال اجرا جلسات.”

به همان اندازه تاول عمل متقابل به واشنگتن آزماشامل کامل در پایین این مقاله ناوارو گفت که جونز عمل شد “بحرانی به بازسازی آمریکایی صنعت کشتی سازی ضروری است که برای ما امنیت ملی و رفاه اقتصادی” و گفت: انتقادات از این تصمیم صرفا “وحشی اتهامات و innuendoes” از منابع ناشناس.

جونز عمل مدافعان به طور کلی استدلال می کنند که آن را توجیه امنیت ملی زمینه. این قانون به تصویب رسید در سال 1920 کمتر از دو سال پس از جنگ جهانی اول در نظر گرفته شده برای تقویت ایالات متحده در صنعت دریایی. آن را به عنوان یک طرح برای اطمینان از کافی داخلی کشتی سازی ظرفیت و آماده عرضه تجاری دریانوردان به در دسترس خواهد بود در زمان جنگ و یا دیگر شرایط اضطراری ملی.

بسیاری در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت و حزب جمهوری خواه دفاع از قانون که اساس و بنابراین در طول حوادث شرح داده شده توسط مولیگان. یک مقام ارشد حمل و نقل اعلام امنیت ملی مزایای جونز عمل هستند “مانند پزشکی: هزینه های آن به ما پول اما ما باید آن را به صورت سالم است.”

دیگران که دیگر در دولت می گویند که شورای امنیت ملی تا به حال هیچ نگرانی در مورد اعطای معافیت. “مغلوب ساختن پیشی جستن شورای امنیت ملی معتقد است که جونز عمل می کند و حتی بیشتر آسیب رساندن به امنیت ملی ما از آن به اقتصاد ما” مولیگان نوشت.

مغلوب ساختن پیشی جستن سابق مدیر ارشد استراتژی در شورای عالی امنیت ملی رابرت Spalding گفت: واشنگتن آزما که جونز عمل است منجر به مرگ ایالات متحده در صنعت حمل و نقل و دریایی ایالات متحده حضور رانندگی کردن هزینه ها و محدود کردن عرضه کشتی. او اشاره کرد که آمریکا بزرگترین رقیب چین دارای بیش از 10 ، 000 کشتی های تجاری در حالی که ایالات متحده تنها 98 که با جونز عمل معیار.

“وجود دارد یک اجماع در شورای امنیت ملی که جونز عمل است و نه فعال موفقیت ایالات متحده در صنعت دریایی در یک شیوه ای است که ترویج ایالات متحده آمریکا منافع ملی” گفت: Spalding که خدمت در شورای امنیت ملی در سال 2018 است.

چندین مقام ارشد دولت گفته است که در طول جونز قانون مبارزه با پنتاگون تا به حال هیچ مشکلی با این پیشنهاد چشم پوشی چون دیدم هیچ امنیت ملی نگرانی در مورد آن. وزارت دفاع در پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.

یک مقام ارشد که با امنیت ملی در آن زمان گفت: واشنگتن آزما “وجود دارد هیچ پرچم قرمز امنیت ملی و عاقلانه است که من آگاه است.” تهمت می خواستم تنها باریک چشم پوشی برای گاز حمل و نقل نه لغو کامل. اگر مغلوب ساختن پیشی جستن شورای اقتصاد ملی متقاعد شده بود منافع اقتصادی از بین بردن قانون شورای امنیت ملی نمی خواهد ایستاده در راه خود را رسمی اضافه شده است.

این حزبی خدمات تحقیقاتی کنگره در بر داشت در سال 2019 که جونز عمل افزایش هزینه های حمل و نقل تا پنج بار. “این هزینه ها گذشت بر روی خانواده های آمریکایی در قالب افزایش قیمت انرژی و سایر کالاهای اضافه شده آلودگی و مرگ و میر و کاهش دستمزدهای واقعی” می نویسد: Mulligan.

یک مطالعه توسط سازمان همکاری و توسعه اقتصادی نشان می دهد که اگر جونز عمل شد و به طور کامل چشم پوشی و یا لغو آن را اضافه کنید 19 میلیارد دلار-$64 میلیارد (0.1%-0.36%) به اقتصاد ایالات متحده.

مولیگان در کتاب خود به دلیل سپتامبر. 3 نیز می رود تا آنجا که به نشان می دهد که چائو تا به حال تضاد منافع به دلیل دخالت خانواده اش در حمل و نقل کسب و کار و روابط نزدیک به حمل و نقل لابی سوء ظن به اشتراک گذاشته شده توسط برخی از مقامات سابق در مولیگان در جونز قانون مبارزه با.

از جمله اتهامات غیر معمول برای اعضای همان دولت و نشان دادن شدت از بحث است. سرپرست CEA رئیس در طول جونز قانون مبارزه توماس Philipson گفت: “این درک من بود که او باید ام recused خودش از جونز عمل چشم پوشی تصمیم صرف نظر از موقعیت خود را در مورد این مسئله از آنجا که خانواده اش صاحب یک کسب و کار است که تحت تاثیر این تصمیم است.”

هیچ یک از کسانی که داشتن ارائه شواهدی وجود دارد که چائو شکست هر گونه قوانین است. او هیچ رسمی وابستگی با و یا سهام در شرکت های حمل و نقل مهمترین دریایی متعلق به پدر و خواهر. پدر او داده است و او رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل میلیون دلار در گذشته با توجه به افشای گزارش. مولیگان نیز اشاره کرد که چند هفته بعد از چشم پوشی از مبارزه چائو دریافت یک “آمریکایی دریایی قهرمان” جایزه از یکی از بزرگترین گروه های لابی گری که دفاع جونز عمل دریایی آمریکا همکاری.

دیگر مقامات می گویند که چنین استنتاج هستند بی جا و حمل و نقل وزارت ذاتا مخالف تغییر جونز عمل می کنند. “بخش حمل و نقل و چائو همواره در برابر جونز عمل تغییرات آن را در طبیعت خود گفت:” یک مقام ارشد دولت رسمی. “آژانس وجود دارد و برای حمایت از صنعت حمل و نقل. نقطه و چائو نمی تواند پشتیبانی نمی کند چه این صنعت می خواهد.”

دریایی مدیر علامت Buzby بازنشسته rear admiral افزود: در یک بیانیه گفت: “این نادرست و حمله شخصی کاملا منفور و در واقع نادرست است. جونز قانون است که قانون از زمین بسیار مهم است برای حفظ امریکا داخلی کشتی سازی و تعمیر ظرفیت دریایی و زیرساخت و استخر آموزش دریانوردان مورد نیاز برای military sealift برای محافظت و حفظ نیروهای مسلح ما در سراسر جهان است. این پوچ به گزارش که جونز عمل مزایای حمل بین المللی.”

کاخ سفید نیست پاسخ به درخواست برای نظرات.

در اینجا این بیانیه پر از ناوارو: “اجرای دقیق جونز عمل حیاتی برای بازسازی آمریکایی صنعت کشتی سازی ضروری است که برای ما امنیت ملی و رفاه اقتصادی. از یک روز در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت من مبارزه کرده اند هر تلاش برای تضعیف قانون است که قدیمی ترین قطعه از خرید آمریکایی قانون و اتحاد گسترده حمایت هر دو حزب در کاپیتول هیل. همانطور که شما خواندن این مقاله را به دقت توجه داشته باشید که این وحشی اتهامات و innuendoes که به نظر می رسد مبتنی بر منابع ناشناس که به منظور انجام هر دو رئیس جمهور و جونز عمل می کنند آسیب برساند. این نه اخلاقی روزنامه نگاری به سادگی با ضربه قطعه که پیشرفت علت رایگان بازار پردازان و منافع شرکت های بزرگ که می خواهند به دریایی ما صنعت کشتی سازی به عرق مغازه ها از چین است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de