این Veblen اثر

Veblen wanted to site the relationship between the economy, society, and culture.Veblen می خواستم به سایت رابطه بین اقتصاد و جامعه و فرهنگ است.

توسط Vidya Hattangadi

این Veblen اثر است که پس از اقتصاددان آمریکایی Thorstein Veblen نوشت که در مورد آشکار (که به معنی قابل مشاهده) مصرف; به این معنی صرف پول در لوکس کالا و خدمات به نمایش قدرت مالی. در قرن 19 اصطلاح مصرف آشکار معرفی شده توسط وبلن در کتاب خود “نظریه اوقات فراغت کلاس: اقتصادی مطالعه در تکامل نهاد.” آشکار مصارف رخ می دهد مردان و زنان و خانواده از طبقه فوقانی است که نشان می دهد ثروت عظیم خود را به عنوان وسیله ای برای آشکار اجتماعی خود قدرت و اعتبار یا واقعی یا ظاهری. Veblen می خواستم به سایت رابطه بین اقتصاد و جامعه و فرهنگ است.

اخبار مرتبط

Conspicuousness بود در وجود از سنین. در 75 سال پیش از میلاد, یک گروه از Cilician دزدان دریایی در دریای اژه دستگیر ژولیوس سزار; دستگیری یک ناراحتی جزئی برای سزار اما او در زمان فرصتی برای اثبات شایستگی خود را. از شروع سزار حاضر به رفتار مانند یک اسیر. هنگامی که دزدان دریایی به او گفت که آنها تا به حال در مجموعه خود باج در مجموع 20 استعدادها (حدود 620 کیلوگرم نقره) او تمسخر در آنها نمی دانستند که آنها را دستگیر کرده بود و پیشنهاد کرد که 50 استعداد (1550 کیلوگرم نقره) خواهد بود مناسب تر ، او سپس پیروان خود را به جمع آوری پول و حل و فصل برای یک دوره اسارت. دزدان دریایی شد و زبانم بند آمده. یک گروگان به ندرت مذاکره خود باج. این کار در زمان 38 روز. هنگامی که او آزاد شد سزار موفق به بالا بردن سرعت یک ناوگان کوچک است که او در زمان بازگشت به جزیره جایی که او شده بود اسیر برگزار شد. او را دستگیر و آنها را کشتند و در زمان 50 استعدادهای نقره ای همراه با تمام اموال خود را. در 75 سال پیش از میلاد Caser ایجاد یک Veblen اثر است.

شاید قوی ترین روانی نقص وجود دارد و در میان سرمایه گذاران است اثر ارابه موسیقی که در آن مردم تغییر رفتار خود را متناسب با جمعیت است. این می تواند منجر به groupthink که در آن بازار به طور موثر می شود یک فرد به جای یک گروه از افراد است. علامت های تجاری مانند کارتر, Rolls-Royce, Aston Martin, Harrods, شامپاین, Christian Dior and Louis Vuitton ، تصور می شود ارزش بیشتری به سادگی از آنجا که آنها بیشتر هزینه. آنها بهتر از همتایان خود است. قیمت خود را به تنهایی باعث می شود آنها مطلوب است. واضح ترین پارادوکس نگرانی های تابع. کالاهای لوکس خریداری شده, برای برآورده به اصطلاح نیازهای اولیه مانند لباس, گرسنگی, تشنگی, پناهگاه یا حمل و نقل. خود را تابع روانی-آنها ترویج حس بودن از نظر مالی قدرتمند و آنها به عنوان نشانگر واقعی یا پیش بینی وضعیت در جامعه است.

تابع کالاهای لوکس است که تا حد زیادی مشتق از قیمت خود را. قیمت خرده فروشی که در آن بسیاری از کالاهای لوکس به فروش می رسد می توانید در تضاد کلاسیک تئوری اقتصادی به عنوان تقاضا به جای افزایش با کاهش قیمت به شرح زیر مقابل منحنی. یک بطری عطر است که هزینه های 85 یورو می تواند جذاب تر به یک خریدار از یک بطری هزینه 20 یورو اگر چه ذاتی تفاوت ممکن است ناچیز است. اما تقاضا منحنی را افزایش نمی دهد به طور نامحدود با قیمت. هنگامی که یک آستانه خاص رسیده تقاضا کاهش خواهد یافت یا کاهش دور به طور کامل. اما گرایش به خرید کالا و خدمات در حساب از این بالاتر و نه پایین تر اختلاف قیمت نسبت به متوسط قیمت در یک رده عمومی است که بدون شک یکی از اصلی فنی لوکس دامنه.

به عنوان یک جامعه ما خیلی با وسواس چگونه ثروتمند زندگی می کنند خود را آشکار کند. من فکر می کنم آن را بیشتر به روانشناسی نسبت به جامعه شناسی. هنگامی که ما در مورد خودمان فکر می کنیم به سرعت سقوط در کلاس کلیشه: پلی (با درآمد بالا) با MIG (گروه درآمد متوسط) چ (گروه کم درآمد). به آشکار مصرف کننده یک نمایش عمومی از ثروت و قدرت است یا به معنی رسیدن و یا حفظ داده شده و وضعیت اجتماعی است. زرق و برق دار مردم در جامعه با استفاده از چنین رفتاری برای حفظ یا به دست آوردن موقعیت اجتماعی بالاتر. Flashiness به عنوان رفتار است که عمیقا ریشه در فرهنگ جامعه ما است. آن را ضروری است برای تشخیص چگونه مصرف آشکار هدایت ما هزینه های عادات و الگوی مصرف.

نیز وجود دارد یک “ضد Veblen اثر’ که در آن مردم بر این باورند که آنها را تحسین کنید برای خرید چانه زنی و یا برای احتیاط در خرید خود را. این می تواند دیده می شود که در آن مردم به رخ کشیدن در مورد چگونه کمی به آنها پرداخت می شود به طور معمول مورد گران. آن را نیز می تواند یک محرک برای خرید و فروش در فروش و کم هزینه میکنند. بسیاری از تحقیقات انجام شده به مطالعه موارد کالا نشان می دهد که رابط اثرات و که در آن مردم به نظر می رسد برای دریافت بیشتر لذت بردن از بیشتر کالاهای گران قیمت.

ادراک از کیفیت: در Veblen و تحلیل از مصرف آشکار اکونومیست اشاره کرد که برای برخی کالاهای لوکس و خدمات قیمت بالاتر بود و اغلب در ارتباط با ادراک از کیفیت بالاتر است. بنابراین افزایش قیمت دیده می شد به عنوان شواهدی از تولید و بهبود کیفیت.

موضعی کالا: کمیت خواستار موقعیتی خوب بستگی دارد که چگونه به خوبی توزیع شده است در جامعه است. Veblen کالا اغلب نمایشگاه های منفی موضعی اثر یعنی کمیت خواستار Veblen خوب را افزایش می دهد با کاهش توزیع خوب است. این دلیل رخ می دهد که ابزار به دست آمده توسط یک مصرف کننده از برگزاری چنین خوب مطرح می شود صرفا از این واقعیت است که تعداد کمی از مصرف کنندگان دیگر آن را نگه دارید.

سطوح بالایی از مصرف آشکار دیده می شود به عنوان اجتماعی نامطلوب است. سطوح بالایی از مصرف آشکار ممکن است یک شاخص از سطح بالای نابرابری درآمد. و ثانيا ابزار ارائه شده توسط اين کالا است ادعا با کیفیت بالا که ممکن است درست باشد.

نویسنده مدیریت متفکر و وبلاگ نویس

زنده قیمت سهام از BSE و NSE و آخرین NAV پرتفوی صندوق های سرمایه گذاری مشترک, محاسبه مالیات خود را با ماشین حساب مالیات بر درآمد می دانم که بازار را بالا برندگان بالا بازنده & بهترین صندوق های سهام. Like us on Facebook و دنبال ما را در توییتر.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>