Spotify در پست 22 درصد افزایش در درآمد €1,848 میلیون در Q1 سال 2020

The company saw a 31% increase in monthly active users (MAUs) to 286 million, which was in line with the company’s forecast and expectations.شرکت شاهد 31 درصد افزایش کاربران فعال ماهانه (MAUs) به 286 میلیون دلار بود که در خط با این شرکت پیش بینی ها و انتظارات.

Spotify در فن آوری ارسال شده در 31 درصد به 130 میلیون نفر افزایش پرداخت موسیقی مشترکان در سه ماهه اول سال 2020 بیش از آن انتظار می رود افزایش در پشت ‘طرح خانواده’. با توجه به شرکت Q1 درآمد گزارش Spotify فن آوری ارسال شده 22 درصد افزایش در درآمد €1,848 میلیون به عنوان €1,511 میلیون در سه ماهه اول سال 2019. از این درآمد حق بیمه – که آمد از مشترکان پرداخت می شود و کمک بیشتر به درآمد این شرکت ثبت افزایش 22.7 درصد به تومان €1,700 میلیون بیش از حد انتظارات خود را. در ضمن آگهی های پشتیبانی شده درآمد افزایش 17 درصد به رقم 148 میلیون دلار در حال سقوط کوتاه از انتظارات خود را در پی جهانی همه گیر به عنوان تبلیغ جلد در سراسر سیستم عامل های رسانه های غوطه ور.

“با وجود این جهانی و عدم قطعیت در اطراف COVID-19 در Q1 کسب و کار ما به ملاقات و یا بیش از حد پیش بینی ما برای تمام معیارهای” این شرکت گفت: در اعلام درآمد. “ابتدا در اواخر فوریه ما شاهد برخی از ضربه به کسب و کار ما. در حالی که MAUs و بقیه همچنان در خط با پیش بینی ما برگزار شد و ثابت در آمار بازار مانند ایتالیا و اسپانیا, ما شاهد یک کاهش قابل توجه در روزانه کاربران فعال و مصرف است. اما در طول چند هفته گذشته ما دیده ایم گوش دادن شروع به دوباره بجای اول برگشتن و در بسیاری از بازارهای مصرف به طور معنی داری بهبود” به آن اضافه شده است.

اخبار مرتبط

شرکت شاهد 31 درصد افزایش کاربران فعال ماهانه (MAUs) به 286 میلیون دلار بود که در خط با این شرکت پیش بینی ها و انتظارات. علاوه بر این Spotify ادعا می کند که بیش از 19 درصد از آن MAUs در حال حاضر تعامل با محتوای پادکست که در حال حاضر شامل بیش از یک میلیون عنوان. در Q1, 76 اصلی و منحصر به فرد پادکست های منتشر شده در سطح جهان و به اتمام کسب رینگر گرد کردن Spotify تعداد کل استودیو عملیات به چهار: سوراخ کردن Parcast رینگر و Spotify در استودیو است. “در حال حاضر وجود دارد بیش از 1 میلیون پادکست در دسترس بر روی پلت فرم ما و بیش از 60 درصد از آنها طراحی شده توسط لنگر که ما به دست آورد و یک سال پیش. در Q1 به طور خاص لنگر-صفحه نشان می دهد اختصاص بیش از 70 درصد از پادکست جدید راه اندازی شد در خدمات ما” این شرکت اعلام کرد.

برای سه ماهه دوم این شرکت انتظار دارد که مائو برای رسیدن به هر نقطه بین 289 میلیون و 299 میلیون دلار با مجموع درآمد اعم از €1.75 میلیارد €1.95 میلیارد دلار است. این شرکت انتظار دارد که برای به دست آوردن €45 میلیون – €95 میلیون سود عملیاتی. این شرکت ادعا می کند که این اظهارات منعکس کننده Spotify انتظارات از مارس 29 سال 2020 و به موضوع قابل توجهی عدم قطعیت است. “با توجه به این فوق العاده ای عامل شرایط ما در حال حاضر با توجه به تاثیر COVID-19 وجود دارد احتمال بیشتری از واریانس در آن محدوده از معمولی چهارم” Spotify توضیح داد.

دفعات بازدید: همچنین: Hotstar می شود بودجه از تومان 1,136.76 کرور از آن هند و آمریکا شرکت مادر

Follow us on Twitter, Instagram, LinkedIn, Facebook

زنده قیمت سهام از BSE و NSE و آخرین NAV پرتفوی صندوق های سرمایه گذاری مشترک, محاسبه مالیات خود را با ماشین حساب مالیات بر درآمد می دانم که بازار را بالا برندگان بالا بازنده & بهترین صندوق های سهام. Like us on Facebook و دنبال ما را در توییتر.

BrandWagon در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما و اقامت به روز شده با آخرین نام تجاری اخبار و به روز رسانی.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *