SpiceJet Q3 سود خالص افزایش می یابد به تومان 73.2 کرور تقویت شده توسط 46.7% عامل رشد درآمد

SpiceJet Q3 net profit, 737 MAX aircraft, Boeing, Aircraft maintenance, Ajay Singh, latest news on spicejetنتایج برای سه ماهه نهفته بودند توسط این شرکت اتخاذ Ind به عنوان 116 حسابداری.

این کشور دومین حامل, SpiceJet, ضرب و شتم خیابانی برآورد و گزارش 32.9 درصد افزایش در سود خالص toRs 73.2 کرور در سه ماهه دسامبر همچنان در حال افزایش 46.7 درصد رشد در درآمد. هواپیمایی مدیریت آن گفت: دریافت جایزه موقت پیشنهاد برای جبران خسارت از آمریکا تولید کننده هواپیما بوئینگ حساب پایه آن 737 MAX هواپیما در سراسر جهان است. SpiceJet که 13 مبتنی MAX هواپیما را فاش نمی کند مقدار ارائه شده به عنوان جبران خسارت. هواپیمایی اتحاد در میان ادعا می کند از بوئینگ گرد toRs 537.8 کرور تا کنون در این سال مالی که پوشش داده شده است به طور کامل توسط دولت موقت پیشنهاد مدیریت گفت.

بلومبرگ اجماع برآورد (هشت تحلیلگران) تا به حال ثابت سه ماهه سوم سود خالص atRs 57.63 کرور. درآمد حاصل از عملیات شرکت هواپیمایی همچنین ضرب و شتم برآورد و ایستاده بود atRs 3,647.1 کرور روپیه againstRs 2,486.8 کرور در مقایسه با آخرین دوره سال است. هواپیمایی ظرفیت (اندازه گیری در دسترس صندلی کیلومتر) رشد 59% y-o-y در سال 2019 با وجود این پایه از 737 MAX از ماه مارس 2019. متوسط داخلی ضریب بار برای سه ماهه بود در 91.6%.

اخبار مرتبط

برای سومین سه ماهه متوالی, SpiceJet اتحاد میان ادعا می کند نسبت به هزینه ها و ضرر و زیان در حساب از پایه 13 737 MAX هواپیما. در طول سه ماهه دسامبر شرکت ثبت شده ادعا می کند worthRs 246.41 کرور به عنوان یک بخشی از آن دیگر درآمد که در نتیجه رشد شش برابر سالانه toRs 270.20 کرور. “ما انتظار داشتند که حداکثر به بازگشت به خدمات ژانویه 2020, اما آن اتفاق افتاده است. ادامه داد: پایه و تاخیر در بازگشت خود را به سرویس بدون شک آمار ما برنامه رشد منفی و منجر به ناکارآمد عملیات و افزایش هزینه های. که گفت:, SpiceJet انتظار برای رشد سودآوری در حالی که حفظ کنترل بر هزینه های” گفت: آجی سینگ رئیس و MD, SpiceJet.

بد فصل جشن تحت فشار قرار دادن بازده گفت: Kiran Koteshwar, chief financial officer, SpiceJet. علاوه بر این شرکت هواپیمایی بازده تحت فشار بودند در طول سه ماهه. متوسط کرایه تنها رشد 4 درصد toRs 4,452. “بازده تحت فشار بودند چون اکتبر بد بود اما در ماه دسامبر بود. اگر ما تا به حال خوب اکتبر-نوامبر من فکر می کنم آن را بسیار بهتر” Koteshwar گفت.

خطوط هوایی درآمد قبل از بهره و مالیات و مستهلک, amortisation و اجاره (Ebitdar) رشد 59% toRs 761.6 کرور. در ضمن Ebitdar حاشیه باقی مانده تخت y-o-y در 19 درصد در طول سه ماهه دسامبر. حمل و نقل هوایی توربین هزینه های سوخت در طول سه ماهه افزایش 38% y-o-y toRs 1,340.7 کرور. هزینه سوخت باید یک مشکل نیست اگر آن باقی مانده است در $60-67 در هر بشکه محدوده. هواپیما تعمیر و نگهداری هزینه های افزایش 63% y-o-y toRs 627.6 کرور. اما اجاره اجاره کاهش 70% toRs 102.5 کرور کمک یک تغییر در روش حسابداری.

نتایج برای سه ماهه نهفته بودند توسط این شرکت اتخاذ Ind به عنوان 116 حسابداری. “در این بیانیه از سود و از دست دادن ماهیت هزینه ها در رابطه با اجاره تغییر کرده است و از اجاره و اجاره در دوره های قبلی به استهلاک هزینه در ROU (حق استفاده) دارایی و تامین مالی هزینه اجاره مسئولیت هر lnd به عنوان 116” این شرکت اعلام کرد. جدید استانداردهای حسابداری منجر به aRs 402.12-کرور افزایش هزینه استهلاک andRs 111.75-کرور افزایش در هزینه های مالی. در ضمن تبادل دستاوردهای دیدم aRs 75.93-کرور تاثیر و اجاره هزینه کمتر بود byRs 522.67 کرور. بدون غیر نقدی فارکس شارژ حساب Ind به عنوان 116 شرکت هواپیمایی سود را beenRs 190.1 کرور آن گفت: در یک نسخه.

در طول سه ماهه SpiceJet اضافه شده تنها شش هواپیما به ناوگان خود را. Koteshwar گفت: این شرکت ندارد دید در ظرفیت علاوه بر این تا حداکثر هواپیما بازگشت به خدمات و انجام خواهد شد کوچک شده. در جبران مبتنی هواپیما Koteshwar گفت: مذاکرات در حال انجام است. “این است که موقت ارائه کرده است که مورد بحث… هر چه ما برای ارائه theRs 537-کرور ما ارائه شده تا به حال شده است که تحت پوشش موقت, پیشنهاد,” او گفت:.

زنده قیمت سهام از BSE و NSE و آخرین NAV پرتفوی صندوق های سرمایه گذاری مشترک, محاسبه مالیات خود را با ماشین حساب مالیات بر درآمد می دانم که بازار را بالا برندگان بالا بازنده & بهترین صندوق های سهام. Like us on Facebook و دنبال ما را در توییتر.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>