کنترل بازی: بازی یک بازی جدید در تلفن همراه

(L-R) Rein Games founders Nishtha Gupta, Vaibhav Gupta, Himanshu Devra and Pranav Chaudhary(L-R) مهار بازی بنیانگذاران Nishtha گوپتا Vaibhav گوپتا, Himanshu Devra و Pranav Chaudhary

بر خلاف بسیاری از, راه اندازی, داستان منشاء ایده مهار بازی بود نه یک eureka لحظه برای بنیانگذاران آن بود اما به دقت از طریق فکر ایده است که در طول زمان تکامل حمایت جامد داده ها تحقیق و تجربه است. بازی های موبایل دیده می شود به عنوان یکی از داغترین فضاهای در هند راه اندازی صحنه و درستی است. ده سال پیش هیچ کس تصور کرده اند که سرخپوستان خواهد بود هزینه 500 تومان برای یک بلیط فیلم. اما به عنوان مصرف کننده هند شروع به گرفتن راحت پول خرج کردن برای سرگرمی بازی در حال ظهور است به عنوان برنده بعدی در فضا است. پول واقعی بازی را به خصوص ایستاده بود به عنوان یک پاسخ به چالش monetising هند پرنیان. که گفت: تقریبا تمام پول واقعی بازی های شرکت ها در حال تلاش برای سرمایه گذاری در حال حاضر ثابت شده مفاهیم و زمینه فاقد نوآوری و تخیل است.

پس از به دست آوردن تجربه مرتبط در حال توسعه در حال اجرا و مدیریت بازی ها, چهار موسسان —Vaibhav گوپتا, Himanshu Devra, Nishtha گوپتا و Pranav Chaudhary—ترک شروع به مهار بازی. “دستور ساده بود به فراتر از رامی فانتزی و پوکر و پیدا کردن بعدی $100 میلیون پول واقعی بازی می گوید:” Vaibhav گوپتا مدیر عامل و موسس مهار بازی. “ما اولین بازی واقعی 8 استخر توپ شد و در نتیجه روز از تحقیقات بر روی بازیکن رفتار در موجود مجازی پول معادل آن توسط Miniclip. متوجه پتانسیل این مفهوم و این تیم در پشت آن Ranjan Pai و تیتان سرمایه گذاری `5 کرور در مهار بازی حتی قبل از استخدام و ساخته شد و اولین خط کد نوشته شده است.”

اخبار مرتبط

اگر چه مهار بازی ها شد نه فقط آنهایی که به تلاش برای سرمایه گذاری این عنوان “ما قطعا تنها آنهایی که در تلاش برای انجام آن راه سخت است که ما نیز به شدت باور دارند که به حق راه می گوید:” گوپتا. “موجود در بازی مانند نگاه سریع و کثیف تلاش برای دوباره پوست محصولات موجود با نخ نما طراحی شبکه.

ما صرف هفته ها و ماه ها در حال توسعه بازی در خانه تنظیم خوب بازی تجربه ثابت شبکه و طراحی بازی اقتصاد که کار را برای هر دو بازیکن و شرکت. در نهایت واقعی 8 Ball Pool Pro راه اندازی شد در ماه ژوئن 2019.”

کنترل بازی به دست آورد حفظ سطح است که حتی بیشتر پول مجازی بازی ها قادر به رسیدن به آن D1 (درصد از بازیکنان که بازگشت به بازی بعد و پس از نصب برنامه) 45 درصد است. سفر از بازی تنها شروع می شود پس از راه اندازی. یک بازی خوب است که فقط یک گفتوگو و بازی باید به طور مداوم بهینه سازی بهبود یافته است دوباره طراحی و بهینه سازی آن را به یک کسب و کار سودآور محصول او می گوید. “ما همه که سخت کار کردن در طول هشت ماه و لطف مداوم کار سخت زمانی یک نقطه عطف مهم است که بازاریابی تراز بین سود و ضرر برای ما بازی. این مهم ترین نقطه عطفی برای هر راه اندازی در اوایل روز نهایی سنجی از پتانسیل دراز مدت از این مفهوم است.”

مهار بازی را ادامه خواهد داد به سرمایه گذاری در آن اولین محصول واقعی 8 Ball Pool Pro, اما با یک چشم بر سودآوری و یکی دیگر در رشد. “در همان زمان در حالی که تمرکز اصلی باقی خواهد ماند در استخر ما نیز به دنبال راه اندازی ما عنوان دوم که دوباره خواهد بود یک فرمت جدید پول واقعی بازی است. درست مثل 8 توپ استخر تحقیقات زیادی رفته در conceptualising و طراحی این بازی است.”

واقعی, پول, بازی, بازار است که انتظار می رود به رشد 50-55 ٪ تا سال 2022 رسیدن به $1.5-1.7 میلیارد دلار از $250-300 میلیون در حال حاضر یک ماشه برای چنین اصلی بازی مدل نوپا به رشد و مهار بازی به نظر می رسد که در حال حاضر اچ علامت آن در فضا است.

زنده قیمت سهام از BSE و NSE و آخرین NAV پرتفوی صندوق های سرمایه گذاری مشترک, محاسبه مالیات خود را با ماشین حساب مالیات بر درآمد می دانم که بازار را بالا برندگان بالا بازنده & بهترین صندوق های سهام. Like us on Facebook و دنبال ما را در توییتر.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>