پست Covid-19: تاثیر بر مصرف خصوصی

.در سال های اخیر مصرف کننده متمرکز کسب و کار را نیز مورد توجه سرمایه و سهام خصوصی در یک مقدار بزرگتر در راه است.

با وجود این انتظار می رود رکود شدید از اقتصاد هند در ماه مارس آن ممکن است هنوز هم در سنجش تولید ناخالص داخلی در حدود $3,000 میلیارد دلار برای سال پایان مارس 31 سال 2020 است. مصرف خصوصی حساب برای حدود 58 درصد از تولید ناخالص داخلی (بنابراین انتظار می رود حدود $1 ، 700 میلیارد دلار). از این حدود 48 درصد (یا $825 میلیارد دلار) است که هزینه های مصرف کننده بر روی کالا و باقی مانده $875 میلیارد دلار صرف بر روی طیف وسیعی از خدمات (و پس انداز های کوچک). برخی از بزرگترین متعلق به بخش خصوصی شرکت ها در هند—و پس از آن برخی است که موفق شده از طریق تعاونی مانند GCMMF (گجرات تعاونی شیر بازاریابی فدراسیون) و KVIC (Khadi و ایجاد صنایع کمیسیون)—کار در مصرف کننده محصولات کسب و کار و لذت بردن از بسیار بالاتر در بازار capitalisation از شرکت ها هستند که عامل در بخش های دیگر اقتصاد است.

در سال های اخیر مصرف کننده متمرکز کسب و کار را نیز مورد توجه سرمایه و سهام خصوصی در یک مقدار بزرگتر در راه است. بخش خرده فروشی که از طریق آن 250 میلیون هندی خانواده ها به خرید این کالا است این کشور بزرگترین کارفرما(پس از کسانی که درگیر در کشاورزی) حسابداری برای بیش از 45-50 میلیون شغل به طور مستقیم. با مواد غذایی مواد غذایی و منسوجات, پوشاک, جواهرات و لوازم الکترونیکی مصرفی و بادوام بودن چهار تا از بزرگترین بخش از هزینه های مصرف کننده در هند سرنوشت کشور را کشاورزان و پس از آن میلیون ها نفر از کارگران در MSME بخش است که تولید بی شمار کالاهای مصرفی است که به طور مستقیم مربوط به مصرف خصوصی از این 250 میلیون خانوار متصل شده از طریق نزدیک به 20 میلیون مستقل رسانه های خرده فروشی و چند ده هزار نفر از رسانه های خرده فروشی اداره می شود توسط بزرگ سازمان یافته و از طریق خرده فروشان هنوز کوچک اما بسیار مهم e-دم کانال.

اخبار مرتبط

در زیر یک مطلب سناریوی خوش بینانه, هند, تولید ناخالص داخلی ممکن است رشد بین 2.5% و 3% در FY2021 و پس از آن شاید با 4.5 درصد در FY2022. این سریع کاهش سرعت از اقتصاد در حال حاضر در یک سیر نزولی قبل از Covid-19 ضربه زدن به آن خواهد شد که تاثیر قابل توجهی در چه هند را مصرف بیش از 6-8 چهارم. این تغییر در الگوی مصرف و مصرف کننده رفتار خواهد شد بیشتر به دلیل قابل ملاحظه ای کاهش قدرت خرید در دست مصرف کننده و نه آنقدر به خاطر اینکه تحت مستند for3-4 هفته (یا کمی بیشتر).

حدود 550 میلیارد دلار از $825 میلیارد دلار از هزینه های مصرف کننده بر روی کالا به حساب, برای مواد غذایی و مواد غذایی. این هزینه های است که به احتمال زیاد برای دیدن حداقل تاثیر یا از لحاظ حجم مصرف در سراسر مختلف زیر بخش های این دسته و یا در کانال خرده فروشی است که تا حد زیادی فروش مواد غذایی و مواد غذایی. قابل رویت ترین تاثیر پست-Covid-19 در این رده خواهد بود بیشتر headwinds در ‘سبک زندگی’ مواد غذایی—برای مثال بهداشت مواد غذایی با نسبتا بیشتر مواد عجیب و غریب, حق بیمه, غذاهای سرپایی و حق بیمه الکل و آبجو و غیره.

در حدود 65 میلیارد دلار منسوجات و پوشاک است که بعد از بزرگ دسته(اگر چه بسیار کمتر از مواد غذایی و مواد غذایی) برای هزینه های مصرف کننده بر روی کالا. این دسته است که انتظار می رود برای دیدن حداکثر (نامطلوب) اثر پست-Covid-19. فقط در مورد هر نساجی و تولید کننده لباس(از جمله کسانی که حضور زیادی در صادرات) هستند به احتمال زیاد به حمل بسیار بالا انبار مواد خام و نیمه به پایان رسید/کالاها به پایان رسید.

با پارچه و پوشاک فروشگاه به طور کامل تعطیل, آنها همچنین می تواند حمل در انبار که اجرا می شود خطر تبدیل شدن آهسته در حال حرکت به عنوان فصل تغییر از زمستان به تابستان است. این تمایلات مصرف کننده است و به احتمال زیاد کاملا افسرده برای چند ماه پس از حذف از مستند و کاملا محتمل است که هزینه های لباس (و لوازم جانبی) می تواند یک اولویت برای بسیاری از مصرف کنندگان مختلف درآمد اقشار.

برای روشن شدن unsold در آن زمان سهام تولید کنندگان و خرده فروشان را انتخاب سمت چپ اما به سعی و روشن است که همان طریق سنگین تنزیل. برای اضافه کردن به گلایه از هند پارچه و پوشاک تولید کنندگان هند اواسط قیمت و مارک های حق بیمه و سازمان یافته/بزرگ مستقل مد خرده فروشان یک احتمال قوی وجود دارد بسیار ارزان لباس پیدا کردن راه خود به هند از بنگلادش (با آنها هند یک توافقنامه تجارت آزاد).

از این رو بسیار زیادی بخش از مصرف کنندگان هند دیدار خواهد کرد لباس های خود را باید از طریق به شدت با تخفیف کالا ایجاد مقدار زیادی از استرس هند غیر غذایی سازماندهی خرده فروشان و بسیاری از مارک های بیش از حد که در آن نام تجاری را ممکن است به اندازه کافی برای حفظ و یا جذب پول در بسته مصرف کنندگان است. بنابراین این محصول مهم بخش ممکن است کار را سخت و سخت تر بار احتمالا به خوبی به 2022. وجود خواهد داشت قابل توجهی تاثیر نامطلوب بر جواهرات بخش (حدود 60-65 میلیارد دلار) اما چشم انداز آن باید به بهبود از سپتامبر سال 2020 به بعد به عنوان عروسی بازار میدارد (با تعداد از مراسم عروسی بودن معوق در حال حاضر).

لوازم الکترونیکی مصرفی و لوازم خانگي بخش (در حدود 50 میلیارد دلار) احتمالا حداقل طولانی مدت تاثیر (هر چند برخی از summer-season دسته بندی های خاص مانند دستگاه های تهویه مطبوع ممکن است در صورت از دست دادن قابل توجهی در فروش اگر مستند طولانی مدت است بسیار فراتر از مارس 15). این دسته بندی ها به احتمال زیاد در میان آنهایی که برای اولین بار به دیدن تقاضا در آینده را به طور پیوسته از ماه سپتامبر/اکتبر 2020 به بعد.

تاثیر بر دیگر مقوله های مانند خانه و زندگی و کفش و غیره است که به احتمال زیاد بیشتر byway از مصرف کنندگان بیشتر به دنبال ارزش قیمت گزینه های در حالی که مصرف خود را با حجم ممکن است ببینید چقدر به کاهش زمانی که دیده می شود بیش از کل مارس سال 2020 به ماه مارس سال 2021 دوره است. از این رو برای تولید کنندگان تجاری و خرده فروشان مواد غیر غذایی محصولات مصرفی آن است که انتظار رفتن به دوران سخت پیش رو است. اما دیگر از کسانی که در صنعت نساجی و پوشاک, بخش, هنوز هم وجود دارد دلیلی برای باور کردن که خود headwinds ممکن است شروع به سهولت در ماه سپتامبر این سال و در نتیجه آنها فقط نیاز به آخرین فعلی طوفان در حالی که آگاهانه معرفی بیشتر ارزش قیمت گزینه های در محصول خود را مخلوط.

(نویسنده است رئیس Technopak مشاوران)

زنده قیمت سهام از BSE و NSE و آخرین NAV پرتفوی صندوق های سرمایه گذاری مشترک, محاسبه مالیات خود را با ماشین حساب مالیات بر درآمد می دانم که بازار را بالا برندگان بالا بازنده & بهترین صندوق های سهام. Like us on Facebook و دنبال ما را در توییتر.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im