در مسیر ؟ Corporatising راه آهن’ واحدهای تولید

railways, indian railwaysتا سال 1947 هند با تکیه بیشتر بر واردات برای تجهیزات راه آهن.

نمایشگاه NDA دولت “دستاوردها” در اولیه 100 روز از آن دوره دوم وزارت و راه آهن و مانند دیگر وزارتخانه ها و ادارات مختلف شناسایی خاص و برنامه ریزی در حوزه های مربوطه خود را ذکر شده “Corporatisation از واحدهای تولید (چرک) از سهام نورد” در میان 11 پروژه ها و فعالیت های. این پیشنهاد به کندو آن چرک را به یک دولت متعلق به, نام, هندی, راه آهن نورد سهام شرکت.

تا سال 1947 هند با تکیه بیشتر بر واردات برای تجهیزات راه آهن. معروف به “بمبئی طرح”1944 روشن ساخته است که بخش خصوصی بود و نه قادر و نه مایل به سرمایه گذاری در سرمایه و تکنولوژی مورد نیاز برای این منظور است. به شدت محدود کمبود فارکس دولت به کارگردانی خودکفایی به تمرکز اصلی همه فعالیت های اقتصادی آن را به عنوان راه اندازی اولین برنامه پنج ساله.

اخبار مرتبط

پنج چرک آمد به تاسیس طول 1950-1990. در چیترنجن لوکوموتیو با این نسخهها کار (CLW) اولین واحد تاسیس شده در سال 1950 پس از جدایی مربی کارخانه (ICF), Perambur در سال 1955 برای تولید تمام جوش سبک, جراحی مربی پوسته. گسترش یافت و در سال 1962 به تولید به طور کامل مبله و مربیان است. دیزل لوکوموتیو 0Works (DLW), Varanasi, سوم واحد به آمده تا در سال 1961 برای ساخت لکوموتیو دیزل و چهارم واحد چرخ & محور گیاه راه اندازی بنگلور در سال 1984 شروع به تولید ریخته گری فولاد چرخ و جعلی محور. راه آهن مربی کارخانه (RCF), کپورتهلا تاسیس در سال 1985 نورد اولین مربی بر اساس ICF طرح در سال 1988. کنار آمده بود دیزل Loco نوسازی آثار پاتیالا برای ارتقاء و تعمیرات اساسی و پس از آن, مدرن, مربی, کارخانه (MCF), Raebareli و راه آهن چرخ کارخانه بلا در چاپرا (بیهار).

در ضمن دو دولت از-هنر واحدهای تولیدی را به تازگی: یکی دیزلی کارخانه Marhowra (در بیهار)-یک سرمایه گذاری مشترک بین مادون قرمز و جنرال الکتریک برای ظرفیت بالا لکوموتیو دیزل; دوم, الکتریکی لوکوموتیو کارخانه Madhepura (بیهار)-IR JV با Alstom SA.

وضعیت IR چرک آنها را متمایز از PSUs که مستقل شرکت و اشخاص. در مقایسه چرک صالح هستند با محدودیت های ذاتی در IR به ساختار عمودی یکپارچه. آنها هیچ مدیریتی کادر هر واحد دارای یک مدیر کل به عنوان رئیس با تمام پرسنل مدیریتی یکپارچه با مربوطه راه آهن رشته ها و در نتیجه تحرک بیش از حد.

با راه آهن هیئت مدیره تصمیم گیری در مورد تعداد و انواع لکوموتیو و مربیان و غیره تولید می شود هر سال, چرک کمی عملیاتی استقلال. بیشتر بر خلاف عادی کسب و کار, اصول, ‘انتقال قیمت’ هنجار است. پناه بازار برای محصولات و عدم وجود رقابت را فراهم می کند انگیزه کمی برای کیفیت و تکنولوژی ارتقاء.

بنابراین چرک رنج می برد از تکنولوژی رکود. برای ایجاد یک ورود موفق در بازار های بین المللی واحدهای تولیدی نیاز به ارتقاء تکنولوژی و جلب منابع مالی و توسعه جهانی بازاریابی تخصص. آنها از دست رفته تکنولوژی اتوبوس در 1980s و 1990s. برای مثال حتی پس از طراحی لکوموتیو دیزل تولید شده در DLW منسوخ شد, واردات از فن آوری های جدید در زمان بیش از حد طولانی است. آن را در زمان بیش از دو دهه به روند مناقصه برای كاركرد آلمانی طراحی برای Linke هافمن Busch (LHB) مربیان برای خدمات مسافر.

چین تاسیس یک شرکت مدرن سیستم با “تمایز روشن تولید و مالکیت”. تمام ساخت و تعمیر از سهام نورد, ساخت و ساز, طراحی و غیره منتقل شدند به “شرکت” که در عمل به عنوان مستقل و سازمان های تجاری است. به induct فن آوری های جدید و همچنین جدید را در سرمایه گذاری مشترک, سرمایه گذاری خارجی با همکاری راه اندازی شده اند. چین راه آهن تجهیزات به طور پیوسته شد که همه جا در سراسر جهان سیستم های راه آهن به عنوان “ساخته شده در چین” تولید کننده در جهان بازارهای مصرف است. چینی عظیم در راه آهن تجهیزات بخش در حال حاضر تهدید می کند حتی پیشرو در جهان از سهام نورد تولید کنندگان مانند Alstom, بمب افکن, Siemens, کاوازاکی, et al.

آن را بسیار دیر شده برای این چرک به hived از IR به مستقل شرکت تحت یک ساختار شرکت. هدف اساسی بوده است به فاصله راه آهن کسب و کار اصلی از سفت و سخت سیستم اداری دولت و به دست آوردن از آزادی و انعطاف پذیری در ارتباط با ساختار شرکت.

چندین متخصص بدن توصیه شده است از جمله برای IR واحدهای تولیدی بود چرخید به شرکت های جداگانه و هزینه یابی و قیمت گذاری تعیین تجاری اصول علاوه بر بخش خصوصی اجازه ورود آسان به آن بخش. اولین گام این است که به corporatise آنها را تشویق به رشد تخصص در این شرکت و فعال کردن آنها را به عنوان جداگانه اشخاص شرکت ها به صورت سرمایه گذاری مشترک با رهبران بین المللی در فن آوری است. سرمایه گذاری مشترک قادر خواهد بود به اهرم بزرگ و قوی بازار داخلی آنها را قادر می سازد برای تبدیل شدن به پایگاه تولید برای صادرات بیش از حد. چین با اتخاذ این استراتژی و هند اگر مایل به ماندن در بازی و تبدیل شدن به یک بازیکن بزرگ در بازار برای تجهیزات راه آهن نیاز به توجه به این روند است.

در حال حاضر هر دو راه آهن هند و تولید آن واحد در تقاطع. IR را یکپارچه ساختار است و دیگر مربوط یا پایدار. IR بیمار می تواند استطاعت به هیجان. Hark, چگونه کشور را همیشگی naysayers باید به زودی به این عمل می کنند. در علاوه بر این به راه آهن’ اتحادیه های کارگری این swadeshi لابی شروع به پریدن کرد به نزاع; حتی جریان اصلی حزب کنگره به رهبری, رهبری, اعتراض, به خصوص به عنوان آخرین جمله مسافر مربی واحد تولیدی مدرن, مربی کارخانه در Raebareli مشخص شد اولین بار در میان چرک گرفته شود تا برای corporatisation.

هنوز هم نگران کننده تر شده است تجلی عمیقا تثبیت دپارتمان تقسیم این پیشنهاد مانند شناخته شده T18 trainset داستان ظاهر می شود به اسلاید به یک چمن جنگ بین دو بخش است. ظاهرا به جزر و مد بیش از دپارتمان ویروس دو نفر از اعضای هیئت مدیره به تازگی دوباره تعیین شده: عضو سابق برق به عنوان عضو کشش (برای تمام انگیزه قدرت-برق و دیزل) و قبل از آن عضو مکانیکی به عنوان عضو نورد سهام (برای همه مسافر حمل و انبار و حمل و نقل خودرو). همکاری نزدیک مدیریت یکپارچه اخلاق عادت کسانی IR دیگری پیشنهاد برای ایجاد دو corporatised شرکت های هلدینگ برای چرک, یکی برای سهام نورد و دیگر هند راه آهن انگیزه قدرت شرکت نمی ظاهر شده اند. آن را به نظر می رسد آشکار است که یک شرکت مسئول برای تمام سهام نورد در واقع می توان بهتر حل کنند.

با ابتکار دیر اعلام شده توسط دولت به ادغام موجود هشت راه آهن خدمات کادر به یک واحد آهن هند خدمات مدیریت ناتوان کننده تقسیم میان IR ادارات امیدوارم به خاک سپرده شد. IR مدیریت است که به فکر راه اندازی هندی راه آهن نورد سهام شرکت با مجوز پرداخت سرمایه از `1,700 کرور. آن را به عنوان سمبل مدرن, مربی کارخانه در Raebareli در حالی که دیگر مربی ساختمان واحد—RCF و ICF همراه با چرخ تولید کارخانه خواهد بود در آورده پس از آن. هر لرزشی و بی مهارت با نیازهای اجتناب شود; قطعی بازه زمانی به خوبی ممکن است مقرر برای کل corporatisation روند. هر چه زودتر بهتر.

نویسنده ارشد, اسیایی, موسسه حمل و نقل توسعه دهلی نو است.

زنده قیمت سهام از BSE و NSE و آخرین NAV پرتفوی صندوق های سرمایه گذاری مشترک, محاسبه مالیات خود را با ماشین حساب مالیات بر درآمد می دانم که بازار را بالا برندگان بالا بازنده & بهترین صندوق های سهام. Like us on Facebook و دنبال ما را در توییتر.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im