یکی از بزرگترین سوالات پاسخ داده نشده در دهه بعدی این است که چگونه به سرعت ایالات متحده می decarbonize بخش حمل و نقل محققان از ed schultz می گویند.

بازار نشده رانده انتقال به پایین-فن آوری های کربن در بخش حمل و نقل به عنوان به سرعت به عنوان آن را برای خدمات آن بهره مند شده اند از کاهش هزینه های گاز و انرژی های تجدید پذیر در طول دهه گذشته با توجه به داده ها از ed schultz فراهم می کند که تحلیل و پیش بینی در سراسر چشم انداز انرژی برای صنعت مالی متخصصان و سیاستگذاران.

ایالات متحده برق تولید گازهای گلخانه ای کاهش یافته و نزدیک به یک چهارم بین سال های 2010 و 2019 در حالی که حمل و نقل گازهای ضربه تا 5 درصد با توجه به ed schultz جدید انرژی پایدار Factbook پنجشنبه منتشر شد. برای چند سال گذشته حمل و نقل پیشی گرفته است برق به عنوان بزرگترین ساطع بخش از اقتصاد ایالات متحده.

گزارش ارائه شده Feb. 13 با کسب و کار شورای انرژی پایدار طول می کشد سهام از بزرگترین انرژی روند در سال 2019 و چگونه چشم انداز انرژی منتقل شده در طول دهه گذشته است.

حمل و نقل “منطقه ای که در آن سیاست واقعا مهم است” گفت: Ethan Zindler سر از آمریکا در ed schultz.

بلومبرگ NEF است “خوش است که ارزش اقتصادی تبدیل خواهد شد از لحاظ اقتصادی قیمت رقابتی برای طبقه متوسط به مصرف کنندگان گاهی اوقات در چند سال آینده اما حتی یک بار اتفاق می افتد که آن را زمان برای این تبدیل به یک واقعا توده-بازار خودرو در یک مقدار بزرگتر راه از آنها امروز” Zindler اضافه شده است.

مصرف کنندگان آهسته بوده است به خرید اتومبیل های برقی با وجود بسیاری از هیجانی, گزینه های. پایدار انرژی Factbook یادداشت وجود دارد 44 خالص باتری-مدل الکتریکی و 35 پلاگین هیبرید مدل برای فروش در آمریکای شمالی در مقایسه با “صفر” انتخاب در آغاز این دهه است.

کسب و کار اگر چه در حال تماشای به ببینید که چگونه سیاست خاص بحث بازی کردن در این سال از جمله این که آیا کنگره گسترش اعتبار مالیاتی برای خودروهای برقی گفت: لیزا Jacobson, رئيس جمهور از شورای کسب و کار پایدار انرژی است. این شورا شامل تعدادی از نرم افزار هایی مانند اقیانوس آرام, گاز و برق و شبکه ملی تولید کنندگان مانند اینگرسول رند و جانسون کنترل های مختلف و انجمن های صنفی است که نشان دهنده باد خورشیدی و گاز و دیگر بخش های صنعت.

کنگره در سال گذشته موفق به رسیدن به یک توافق برای تمدید برق خودرو انگیزه در میان مخالفت های شدید از نفت-وزارت امور خارجه آغاز شد. رئیس جمهور تهمت نیز رد اعتبار مالیاتی.

“ما امیدواریم که پیشرفت خواهد بود ساخته شده در شرایط ایجاد مشوق هایی را برای مصرف کنندگان به بیشتر مقرون به صرفه خرید برقی و دیگر وسایل نقلیه سوخت جایگزین,” جاکوبسن گفت.

یکی دیگر از توجه مهم, Zindler گفت: این پاسخ از خودروسازان به مغلوب ساختن پیشی جستن دولت پیشنهاد تضعیف اقتصاد سوخت محدودیت. کاخ سفید در انتظار نهایی به زودی مقررات نیاز به تنها یک متوسط در سال بیش از سال بهبود در بهره وری سوخت و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای از اتومبیل های مسافری.

یک عامل تعیین کننده برای مسیر حمل و نقل تولید گازهای گلخانه ای خواهد بود که آیا خودروسازان هنوز هم به دنبال مطابق با دقیق تر اوباما-دوران سطح و یا فرض مغلوب ساختن پیشی جستن دولت عقبگرد خواهد بود را تایید کرد در دادگاه Zindler گفت.

“چه خواهد شد محصول خود را مخلوط مانند نگاه? از کجا می خواهد آنها را به سرمایه گذاری ؟ چگونه به طور جدی به آنها فکر می کنم در مورد بهره وری” او اضافه شده است. “این واقعا قابل سوال است.”

که در آن کمتر وجود دارد سوال این است در بخش برق. ایالات متحده آماده است برای ساخت آن اکثر انرژی های تجدید پذیر تا کنون در سال 2020 با توجه به زمینه گذاشته شده توسط شرکت های فن آوری و نوآوری در دهه گذشته است.

در سال 2019 شرکت امضا حدود 13.5 گیگاوات جدید انرژی های تجدید پذیر قدرت خرید قرارداد تقسیم تقریبا 60% خورشیدی و 40% باد Zindler گفت. که تقریبا چهار برابر سطح فقط دو سال قبل در سال 2017 او اضافه شده است.

این روند نیز در حال گسترش فراتر از سبز رنگی شرکت های فن آوری مانند آمازون و گوگل. عمده شرکت های نفتی را نیز شروع کرده اند به خرید بیشتر باد و انرژی خورشیدی به عنوان آنها به دنبال کاهش تولید گازهای گلخانه ای از عملیات های خود از جمله تأمین انرژی تولید نفت و گاز factbook یادداشت ها.

انرژی های تجدید پذیر ساخت است و در حال حاضر به یک اثر قابل توجه بر روی شبکه. در آوریل 2019 برای اولین بار انرژی های تجدید پذیر از جمله باد و خورشیدی و آبی زیست توده و زمین گرمایی تولید برق بیشتر از ایالات متحده آمریکا موجود زغال سنگ ناوگان با توجه به factbook.

به جاکوبسن داده ها نشان می دهد کسب و کار در خط مقدم مقابله با تغییرات آب و هوایی و کاهش تولید گازهای گلخانه ای.

“ما نیاز به سیاست هایی که اهرم بخش خصوصی” او گفت:, و اضافه کردن کسب و کار به احتمال زیاد به تقویت آب و هوا خود را به اهداف.

در نهایت جاکوبسن افزود: کسب و کار او با این نسخهها کار میکند می خواهید برای دیدن فدرال اقتصاد گسترده بازار مبتنی بر آب و هوا سیاست و او امیدوار است که قانونگذاران نگه دارید که در ذهن به عنوان آنها در حال تهیه کوکو آب و هوا قانون این سال است.

“کربن قیمت گذاری یک کلید به این,” او گفت:. “این نوع از گسترده مبتنی بر بازار سیگنال است که بخش خصوصی را پاسخ می دهد.”

تا کنون هیچ یک از گسترده آب و هوا برنامه های معرفی شده توسط هر دو حزب در این سال عبارتند از: قیمت مستقیم بر روی کربن.

پیش نویس قانون پرده برداری کرد در ماه گذشته توسط خانه انرژی و تجارت دموکرات های مردد برای تمیز استاندارد برق و کربن قیمت تنها به عنوان یک فدرال backstop در یک برنامه که در آن دولت را در تنظیم برنامه های خود را برای رسیدن به خالص-صفر تولید گازهای گلخانه ای. جمهوریخواهان مجلس نمایندگان در روز چهارشنبه منتشر شد مجموعه ای از چهار صورت حساب متمرکز بر افزایش کربن جذب فن آوری از جمله از طریق گسترش مشوق های مالیاتی برای پروژه های که دام و ذخیره کربن از نیروگاه های برق و دیگر تاسیسات صنعتی اما خودداری از هر نوع کربن قیمت گذاری شده است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.dehec.sutny.im