ماهاراشترا دولت BMC برای راه اندازی یک 24×7 خط تلفن به آدرس سلامت روان در طول Covid-19

این Covid-19 همه گیر تا به حال تاثیر زیادی در سلامت روانی سرخپوستان با بسیاری از احساس ناامنی که منجر به افزایش اضطراب و استرس است. برای کاهش این سلامت روان, نگرانی, Mpower, یک هندی روان, بهداشت و درمان, موسسه همکاری با دولت ماهاراشترا و Brihanmumbai Municipal Corporation (BMC) برای راه اندازی یک تلفن رایگان تلفنی شماره به نام “BMC-Mpower 1on1′ که در دسترس خواهد بود به شهروندان 24×7.

شماره تلفن رایگان و تلفنی شامل تجربه و آموزش سلامت روان مشاوران که روانشناسان بالینی و روانپزشکان از Mpower.

این سرویس در دسترس است در Marathi هندی و انگلیسی به آدرس هر ذهنی نگرانی های بهداشتی در مواجهه با شهروندان ماهاراشترا در طول این بار تلاش. دولت و BMC را بسیج پشتیبانی با استفاده از زیرساخت های آن, کانال های ارتباطی و سیستم عامل رسانه های اجتماعی برای تبلیغ ‘BMC-Mpower 1on1’ خط تلفن و درخواست تجدید نظر به مردم ماهاراشترا به سود این سرویس رایگان است.

Aditya Thackeray, دولت, کابینه, وزیر محیط زیست, گردشگری و پروتکل گفت: “این بار وقتی که جهان شاهد یک بحران بی سابقه ای که نژاد بشر است هرگز تصور یا رو قبل از. به عنوان یک نتیجه, همه شده است مجبور به ماندن در خانه به ایمن ماندن.”

او اضافه کرد که اگر چه این مستند داده است بسیاری از فرصت نادر برای پیوند و صرف زمان با خانواده نیز وجود خواهد داشت یک حس اضطراب و ناامیدی و خشم با آینده اقتصاد جهانی andjobs.

او گفت: “ماهاراشترا دولت در حال راه اندازی یک خط تلفن برای سلامت روان به طور کامل پشتیبانی می کند و مجهز توسط خانم Neerja Birla. من سپاسگزار به او و Mpower برای خود علاوه بر این به تلاش های ما خواهد شد که به نوبه خود بسیار مهم برای همه در زمان های آینده.”

با توجه به Praveen Pardeshi شهری کمیسر بمبئی با COVID-19 همه گیر و پس از آن دولت موظف ملی مستند مقامات را مشاهده افزایش سلامت روانی و نگرانی است. در میان انزوای اجتماعی مردم تمایل به احساس از دست داده و نمی دانم که چگونه برای رسیدن و بیان خود را.

او گفت: “به روان بهداشت و درمان در دسترس تر و ارائه یک پلت فرم قابل اعتماد ما را همکاری با Mpower پیشرو در سلامت روان ارائه دهنده خدمات برای راه اندازی این تلفن رایگان تلفنی. ما را تشویق شهروندان ماهاراشترا به استفاده از این سرویس به بیرون آمدن قوی تر به عنوان ما نبرد این شیوع با هم.”

“با BMC-Mpower 1on1 خط تلفن هدف ما افزایش آگاهی در مورد سلامت روان و آن را قابل دسترس بیشتر را به شهروندان ماهاراشترا” گفت: خانم Neerja Birla بنیانگذار و منشي Mpower.

این ماهاراشترا ابتکار عمل دولت خواهد بود ارائه مشاوره و درمان عملا از طریق تلفنی, گفتگو آنلاین و چت و مکالمه تصویری برای کمک به آنها در غلبه بر این مرحله ، علاوه بر این Mpower نیز های سلامت, مشاوره و راهنمایی برای والدین و متخصصان جوان و خانواده ها به بهتر رسیدگی زندگی روزمره است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im