درس رهبری از نیروی دریایی ببخشید Modly-Crozier امر

“یادگیری از اشتباهات دیگران است که به مراتب دقیق تر از قرار دادن خود را در بیابان در کیسه های بدن” — سابق وزیر دفاع و ژنرال بازنشسته دریایی جیم Mattis.

ناگهانی شلیک از محبوب افسر فرمانده ویروس زده ناو هواپیمابر یو اس اس تئودور روزولت و حاصل استعفای سرپرست وزیر نیروی دریایی خواهد بود یک درس در رهبری نظامی که به احتمال زیاد خواهد بود که موضوع جنگ کلاسهای کالج برای سال آمده است.

این داستان دو تن از رهبران سروان. برت Crozier که صدا زنگ که خدمه اش نیاز به تخلیه سریع تر برای جلوگیری از مرگ و میر و توماس Modly نیروی دریایی بالا غیر نظامی که متهم Crozier از “خیانت” در مهندسی نشت از خود محکم ایمیل — برخی از تشابه.

هر دو مردان معتقد بودند اقدام در اصل. هر دو پس از آن مواجه انتقاد شاید برای انجام درست این راه اشتباه است و هر دو شغل خود را از دست اما تنها یکی از دست شهرت خود را.

و در آن دروغ درس در رهبری ارائه شده توسط ببخشید قسمت که در سمت چپ نیروی دریایی با روابط عمومی چشم سیاه. به شوخ طبعی:

Fortune favors the bold اما نه راش. Modly شد خشم احساس او blindsided توسط یک یادداشت نوشته شده توسط Crozier شفاعت برای کمک به پایان رسید که در سان فرانسیسکو کرونیکل و خجالت نیروی دریایی رهبری است. در حال حاضر در جنگ هنگامی که شما از دست داده اند و اعتماد به نفس در, یک فرمانده, شما نیاز به اقدامات سریع و قاطع عمل است.

اما در مورد روزولتوجود دارد هیچ چیز را به دست آورده بود با شلیک Crozier بلافاصله و در مقابل توصیه های ارشد افسران نظامی که خواست Modly منتظر حقایق مشخص شود توسط یک تحقیق کامل که گفت: آنچه به آنها.

حامل در گوام با بسیاری از خدمه های دلپذیر و به وضوح نمی خواهد رفتن در هر نقطه برای هفته ها با وجود نیروی دریایی مشکوک اصرار آن می تواند استقرار در اطلاع کوتاه در صورت نیاز.

اگر یک بررسی مشخص شد که Modly معتقد بودند که Crozier عمدا بیرون رفت و زنجیره ای از فرمان به تضعیف مافوق خود می شده اند وجود دارد مقدار زیادی از زمان را به آتش او را قبل از کشتی به دریا رفت و دوباره.

درس: قانون در عجله; توبه در اوقات فراغت.

احساسات می تواند قضاوت خود را ابر. جالب اینجاست که Modly متهم Crozier اجازه می دهد احساسات خود را به رنگ خود قضاوت و سپس به او اجازه دهید خود احساسات بهتر از او. او بی درنگ سوار یک دولت Gulfstream جت پرواز از 8000 مایل به گوام و تحویل یک ناسزا رنگ و لعاب درد دل به خدمه روزولت, سرزنش کردن ملوانان برای دادن مورد علاقه خود را فرمانده یک محرک ارسال کردن بعد از او برطرف شد از دستور فراخوانی Crozier “یا بیش از حد ساده لوحانه یا بیش از حد احمقانه به فرماندهی یک کشتی است.”

پس در ابتدا ئی اصرار او ایستاده بود با هر کلمه Modly در ورود خود را به واشنگتن اطلاع داده شد که توسط وزیر دفاع علامت Esper که او را مجبور به عذرخواهی می کنیم.

او سپس نیمه عذرخواهی کرد و گفت او باور نمی کند Crozier شد “ساده لوحانه” و یا “احمق” و به جای آن پس از آن تصریح کرد اتهام خود را که Crozier عمدا “فرستاده او را هشدار دهنده ایمیل با قصد گرفتن آن را به حوزه عمومی است.”

به عنوان تماس برای Modly سر رشد بلندتر او اجازه داده شد به “داوطلب” استعفای خود را. سپس او تا به حال برای رفتن به انزوا ابلهانه افشای خود را به کروناویروس در هیئت مدیره کشتی.

درس: مانور nonapologies می تواند بدتر از هیچ عذرخواهی بنابراین زمانی که شما در یک سوراخ, توقف حفر.

نکات دقیق وظریف به دوستان خود است. Modly مورد برابر Crozier مبتنی بر این اصل است که به منظور از بین بردن یک افسر فرمان همه که مورد نیاز است یک “از دست دادن اعتماد به نفس.” افسر در سوال لزوما نیاز به انجام هر چیزی اشتباه است. آن را به اندازه کافی به انجام همه چیز به اندازه کافی مناسب و یا حتی یک چیز در یک زمان بحرانی.

Modly را توجیهی برای تسکین Crozier از فرمان دور بر این ایده است که او وحشتزده در اصرار که تقریبا تمام خدمه اش را تخلیه از کشتی و که او با استفاده از قضاوت ضعیف در قرار دادن بیش از حد بسیاری از جزئیات عملیاتی در یک طبقه بندی نشده ایمیل که توزیع شد بیش از حد به طور گسترده ای به راز باقی می ماند.

این یک مفهوم است که به خوبی درک شده در ارتش به عنوان رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا ژنرال علامت Milley گفت: فردا روز پس از Modly اخراج Crozier. “زمانی که او از دست می دهد اعتماد و اعتماد به نفس در یک کاپیتان کشتی, پس از آن که آن را. هدف آن است پایین” Milley گفت.

اما Modly misjudged اپتیک از شلیک یک افسر است که به نظر می رسید به مبارزه برای زندگی خود را خدمه.

درس: اگر دفاع از خود را بستگی دارد بسیار متنوع استدلال از روابط عمومی نظر شما در حال غرق.

دانستن اینکه چه چیزی درست به انجام است که بخش سخت. انجام درست بخش سخت است. Crozier بیش از حد در مواجهه با یک معضل است. متقاعد شده او را تحت فشار قرار دادند به اندازه کافی سخت به ملوانان خود را آلوده به کشتی او می دانست که او تا به حال برای انجام کاری دراماتیک به نور آتش زیر مافوق خود.

او پیش نویس یک ایمیل که رفت به سه admirals بالاتر از او در زنجیره فرماندهی و ماموران اجرایی که او در آن “احترام” درخواست کمک و اشاره کرد: “همه تلاش های به روز شده اند ناکافی و بی ارزش قرار دادن ملوانان زندگی در خطر است.”

در ایمیل Crozier در زمان مسئولیت “را خواستار اقدام قاطع تر” هنگامی که کشتی اول کشیده به بندر اما گفت: “اگر وجود دارد هرگز یک زمان برای درخواست کمک از آن است که در حال حاضر بدون در نظر گرفتن تاثیر در زندگی حرفه ای من.”

در یک برنامه عمل دقیق متصل شده به ایمیل خود را Crozier التماس کرد “ما نه در جنگ. ملوانان لازم نیست برای مردن.”

همانطور که از نوشتن این یکی ملوان از کشتی درگذشت و Crozier بود که در میان بیش از 700 ملوانان در روزولت به تست مثبت برای COVID 19 است در انتظار کلمه در مورد اینکه آیا او ممکن است دوباره به کشتی کاپیتان.

درس: اگر شما نگران انجام درست را به شما هزینه کار خود را, شما احتمالا بهترین جا برای این کار است.

جیمی مک اینتایر است که واشنگتن معاینات ارشد نویسنده در دفاع و امنیت ملی است. صبح خود را با عضویت در خبرنامه “جیمی مک اینتایر روزانه در دفاع” است رایگان و در دسترس از طریق ایمیل اشتراک در dailyondefense.com.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.detny.im