KMF را برنامه ریزی برای راه اندازی کارخانه شیر در بمبئی در برگزاری

در کارناتاکا تعاونی تولید شیر’ فدراسیون با مسئولیت محدود (KMF) که صاحب برند ناندنی کشیده شده تا به حال برنامه ای برای ورود به بمبئی بازار در یک راه بزرگ است. آن را می خواهد برای ورود به مصرف بالا در بازار با یک شیر کارخانه فرآوری یا حداقل یک شیر واحد بسته بندی.

میلاد Sateesh MD از KMF گفت BusinessLine که قبل از همه گیر KMF با فروش 2.5 لاخ لیتر شیر در بمبئی. با امکانات جدید آن می خواهد برای افزایش فروش به 5 لاخ لیتر در روز و در نهایت تا 10 لاخ لیتر در روز است.

مدیریت آمده بود به بمبئی در طول ماه های ژانویه و فوریه و مطالعه بازار اما با توجه به همه گیر برنامه قرار داده شده است در خود نگه دارد. در حال حاضر آن را در حال انتظار برای جزر و مد به نوبه خود. با گردش مالی سالانه ₹15,000 کرور روپیه سرمایه گذاری در بمبئی بازار بسیار دشوار است برای KMF, او گفت:.

شیر سرد

KMF می خواهد وارد مگا بازار با یک شیر گیاهی و یا حداقل یک شیر co-واحد بسته بندی که در آن شیر سرد در حمل و نقل تانکرهای می تواند بسته بندی شده در کیسه کوچکتر از 500 و 1000 میلی لیتر و فروخته شده به مشتریان خرده فروشی. در یک طرف KMF روزانه مجموعه ای از بیش از 88 لاخ لیتر از شیر و از سوی دیگر وجود یک بازار بزرگ مانند بمبئی است که نمی تواند در خدمت ساخت کیسه در کارناتاکا آن است انجام می شود به صورت محلی. با توجه به بالا بودن میزان مصرف محصولات لبنی مانند پنیر و پنیر در اطراف بمبئی KMF همچنین می خواهد به محوری در این مناطق Sateesh گفت.

او اضافه کرد که تهیه شیر از کشاورزان محلی را در زمان یک مدت طولانی به عنوان آن نیاز به برنده شدن اعتماد به نفس خود را که در نهایت اتفاق خواهد افتاد.

رئيس جمهور سابق هند لبنی انجمن و عضو هیئت مدیره Gokul لبنی آرون Narke گفت که KMF یک فرصت برای ساخت تاخت و تاز به بمبئی بازار به دلیل کیفیت شیر خوب است. KMF نیز عضله مالی برای خدمت به بمبئی بازار به دلیل آن است که توسط یک تعادل خوب ورق, او گفت:.

نامه از سردبیر


خوانندگان عزیز

Coronavirus بحران جهان تغییر کرده است به طور کامل در چند ماه گذشته است. همه ما قفل شده به خانه ما فعالیت های اقتصادی به نزدیکی متوقف.

در این زمان دشوار است ما در BusinessLine در حال تلاش ما بهترین را به اطمینان حاصل شود این روزنامه می رسد دست های خود را هر روز. شما همچنین می توانید دسترسی BusinessLine در e-paper format – فقط به عنوان آن را به نظر می رسد در چاپ. وب سایت ما و برنامه های بیش از حد در حال به روز رسانی در هر دقیقه است.

اما این همه می آید در هزینه های سنگین. همانطور که شما آگاه هستند از این مستندات باید از بین برود تقریبا همه ما کل جریان درآمد. که ما موفق شده اند تا کنون با تشکر از حمایت شما. من با تشکر از همه ما مشترکین – چاپ و دیجیتال – برای حمایت خود را.

من درخواست تجدید نظر به همه خوانندگان ما برای کمک به ما در حرکت این زمان به چالش کشیدن و کمک به حفظ یکی از واقعا مستقل و معتبر صداها در جهان از هند و روزنامه نگاری. شما می توانید به ما کمک کنید با اشتراک دیجیتال ما یا e-paper نسخه. ما با ارائه چندین مقرون به صرفه طرح ثبت نام و اشتراک به وب سایت ما که شامل نمونه کارها ما مشاوره سرمایه گذاری بخش است.

ما اشتراک شروع به عنوان کم به عنوان Rs 199/- در هر ماه. سالانه هزینه های بسته بندی فقط Rs. 999 – صرف Rs 2.75 در هر روز کمتر از یک سوم قیمت یک فنجان کنار چای..

کمی کمک از شما می تواند یک تفاوت بزرگ به علت کیفیت روزنامه نگاری!

پشتیبانی از کیفیت روزنامه نگاری

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *