کارناتاکا به مرکز: افزایش یارانه برای E-اتوبوس تحت شهرت II

در کارناتاکا دولت نوشته است تا مرکز به کاهش در تعداد برقی اتوبوس مجاز تحت شهرت-II (سریع تر تصویب و ساخت (هیبرید و) وسایل نقلیه الکتریکی) طرح اما حفظ بالاتر از یارانه ₹1 کرور اتوبوس ارائه شده تحت شهرت-I.

دولت می خواست این تغییر بر اساس تجربه خود از شهرت من مناقصه زمانی که قرارداد نمی تواند پردازش شود با توجه به مقاومت به هزینه ناخالص قرارداد حالت از خرید.

در نامه ای به Prakash Javadekar اتحادیه وزیر صنایع سنگین کارناتاکا معاون وزیر و وزیر حمل و نقل Laxman Savadi گفت: BMTC انتخاب شده توسط وزارت صنایع سنگین به دریافت هزینه های سرمایه یارانه به تهیه 300 اتوبوس برقی از طریق شورای همکاری خلیج فارس و مکانیزم تحت شهرت دوم طرح.

اما در شهرت من مناقصه فرآیند BMTC تا به حال دریافت یک نقل قول از ₹37 در هر متر برای 80 اتوبوس مناقصه ، یارانه هر اتوبوس بود ₹1 کرور. این قرارداد نمی تواند پردازش شود که در آن زمان با توجه به مقاومت به شورای همکاری خلیج فارس به عنوان منتقل به ذی. “یادگیری از تجربه که در آن پیشنهاد شده است که ذی افزایش می دهد در هر اتوبوس یارانه به ₹1 کرور حتی تحت شهرت II تا اطمینان حاصل شود که شورای همکاری خلیج فارس به نقل از قیمت پایین آمده به عنوان نزدیک به دیزل غیر AC, اتوبوس, هزینه های که ممکن است” توضیح داد Savadi.

“از نظر بالاتر از آن است که درخواست برای محدود کردن تحریم 300 برقی اتوبوس تحت شهرت-II طرح و افزایش یارانه به مقدار ₹ 1 کرور که در شهرت-من طرح,” او اضافه شده است.

BMTC صادر کرده است درخواست برای پیشنهاد (RfP) برای e-اتوبوس ها مطابق با مدل صاحب امتیاز قرارداد (MCA) صادر شده توسط NITI Aayog و توصیه شده توسط ذی. با توجه به به طور غیر منتظره ای بالا نقل قول برای پیشنهاد RFP دوباره صادر شد با ساخت این پروژه جذاب تر به مناقصه با گسترش قرارداد تصدی و افزایش اطمینان-متر از پرداخت به اپراتورها.

اما در این فاصله coronavirus همه گیر را شکست و BMTC عملیات متوقف شد. قبل از مستند BMTC عامل بود 6,500 دیزل اتوبوس اما afterlockdown 2,400 دیزل اتوبوس عملیاتی شدند.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *