“اگر مرکز قرض نگیرد، ایالات باید حق مالیات خود را پس بگیرند”

وزیر دارایی Chhattisgarh TS سینگ Deo در میان استراتژیست های نمودار از دوره آینده در غرامت GST است. سینگ دیو BusinessLine, در مصاحبه ای اختصاصی با بیزنس لاین در مورد نقش پارلمان در انتشار موضع گیری بین مرکز و ایالات در این باره و اینکه چرا این مرکز باید کسی باشد که برای جبران آمریکا استقراض می کند، صحبت کرد. گزیده

آیا آخرین برآوردهای GST از ادعای مرکز حمایت نمی کند که با توجه به کوچک شدن در اقتصاد به دلیل کوید-۱۹، نمی توان ۱۴ درصد به ایالات متحده داد؟

این درک بسیار محدودی از کل مسئله است. توقف غرامت توسط دولت هند جمع آوری می شود و آن را در حساب جبران Cess واریز شده است. به صندوق تلفیقی نمی رسد. در سراسر ایالات متحده، پول در آن حساب واریز می شود. برای شروع، پیشنهاد یک جانبه مرکز برای اعطای سهم دولت نقض اصلاحیه قانون اساسی اثر به آغاز در رژیم GST و ارائه شورای GST به Cess جبران خسارت است. در حال حاضر، مرکز در حال مبهم کردن موضوع و درخواست ایالات متحده به قرض گرفتن است. هنگامی که شما این کار را انجام دهید، شما در حال تغییر کل رژیم GST، با درخواست از ایالات برای تسلیم حق خود را به مالیات تحت برنامه اول و دوم (قانون اساسی) برای لیست مرکزی و لیست ایالتی برای مالیات. اصلاحیه قانون اساسی با توجه به رژیم GST ترجمه شده به لیست همزمان بدون ارائه مالیات. حق ایالات برای مالیات به مرکز منتقل شد… به شورای GST. هنگامی که حق ایالات متحده برای مالیات توسط شورای GST زیر مجموعه شده است، پس چرا از ایالات خواسته می شود برای گرفتن وام برای Cess است که در سطح دولت هند واریز شده است؟

سوال دیگر این است — چرا موضوع در مورد 14 درصد غرامت فرستاده شده به دادستان کل (AG) برای نظر او بود؟ آیا ما به عنوان نمایندگان مسئول آگاه نیستیم که این حکم حدود 14 درصد غرامت الزام آور است؟ اما هنگامی که مرکز چنین پرس و جوهایی را به AG هدایت می کند، سیگنال بسیار منفی را به ایالات متحده می فرستد. در حال حاضر ، شما در حال صحبت کردن در مورد قانون خدا و ارسال پرس و جو به AG در مورد اساس رژیم GST ، در مورد ارائه sacrosanct.

پس راه خروج چيه؟

راه خروج این است که مرکز باید وام و خدمات آن را از Cess جبران خسارت. اگر حاضر به این کار نیستند، پس باید یک رژیم ملی عمومی مالیات ترمیم شود. حق مالیات خود را به ایالات پس بده. به عنوان مثال، من به عنوان یک فرد طرفدار محروم شدن ایالات از حق مالیات نبودم. بدون وضعیت اقتصادی مستقل، دولت هیچ هویتی از خود ندارد. اگر حق جمع آوری درآمد وجود ندارد، پس دولت چه چیزی است؟ این فقط یک نهاد کاغذی توخالی است. اجماع این بود که حتی کوچکترین آمریکا هم حرف مساوی خواهد داشت. شورای GST برای کار با اجماع راه اندازی شد. اما اگر مرکز مثل برادر بزرگ رفتار کند، پس شما کل سیستم را مختل می کنید فقط به این دلیل که اکثریت دارید. این چیزی جز عمده گرایی نیست.غرامت فقط یک جنبه است، اما مسئله واقعی این است که قصد و اقدام مرکز در حفظ رژیم GST به عنوان آن بود که به معنای. کاری که این مرکز اکنون انجام داده پیامدهای بسیار دور از دسترس دارد. اگر مرکز قرار است از تعهد قانون اساسی خود منفک شود، پس ایالات باید حق خود را برای مالیات پس بگردند. ما بسیار مایل و قادر به مراقبت از خودمان هستیم.

فکر می کنید هنوز جا برای اجماع وجود دارد؟

باید اجماع وجود داشته باشد. همه ما اجماع می خواهیم. همه ما باید مثل نمایندگان مسئول صحبت کنیم. اما یک چیز روشن است، هنگامی که ایالات با افتخار از حق مالیات خود دست برداری کرده اند، این مرکز باید به تعهدات خود احترام بگذارد.

آیا در جلسه آینده مجلس شاهد مطرح شدن این موضوع خواهیم بود؟

مسئله ای است که باید در مجلس مطرح شود. و در سراسر خطوط حزب، یک اجماع وجود دارد. در اصلاحیه قانون اساسی، ماده ۱۸ تصریح می کند که پارلمان به توصیه شورای GST اطمینان حاصل می کند که ایالات برای اجرای رژیم GST جبران می شوند. بنابراین باید از مجلس خواسته شود که این اطمینان را داشته باشد.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

نرم افزار گرامرلی

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort fud crypter şehirlerarası evden eve nakliyat