ایده تبادل: درآمد-نرخ مالیات های مختلف اسلب پیچیده نیست می گوید: درآمد وزیر آجی بوشان Pandey

Budget 2020, tax revenue target 2021, tax buoyancy, corporate tax cut implementation India 2019, tax terrorism, tax disputes, customs dutyدرآمد وزیر آجی بوشان Pandey در هند اکسپرس newsroom

آنیل SASI: در این سال بودجه پیش بینی شده اسمی رشد 10 درصد و مالیات بر درآمد هدف 12 درصد است. این فشارها در taxmen است که در نتیجه برخی از درجه ای از آزار و اذیت? یا این غیر واقعی طرح?

در وضعیت ایده آل اگر اقتصاد در حال رفتن به رشد 10 ٪ و سپس جمع آوری مالیات نیز رشد 10%… همه ما می دانیم که سطح انطباق باید بهبود یابد. و سوال از مالیات شناور در می آید… (برای 12 درصد هدف) ما فرض مالیات شناور از 1.2 است که بسیار غیر واقعی است. اگر اقتصاد رشد می کند در 10 ٪ و سپس مالیات را در رشد 12 درصد…است که بدون هر نفس بیش از حد.

اخبار مرتبط

آنیل SASI: اما مالیات شناور طرح این سال است 0.5 حداقل از نظر اعداد در بودجه است. بنابراین 1.2 شناور فرض است که یک پرش بزرگ از وجود…

من فکر نمی کنم آن را به 0.5. اگر شما نگاه کنید به مالیات شناور در این سال ما تا به حال برآورد اسمی نرخ رشد حدود 12, 13, 14% وجود دارد و ما تا به حال برآورد ما مالیات رشد در حدود 17-18%. دوباره آن (مالیات شناور) بود 1.3 یا چیزی. در حال حاضر اسمی نرخ رشد در سال جاری (2019-20) می آیند و بنابراین ما جمع آوری مالیات پایین خواهد آمد… البته یکی دیگر از چیزی است که کاهش مالیات شرکت ها به دلیل آن نرخ رشد… اما برای 2021 اگر اقتصاد ما در حال برآورد رشد می کند در 10 ٪ و سپس 12 درصد نرخ رشد است نه یک دست بالا گرفتن آن بی دلیل نیست.

آنیل SASI: این مالیات شرکت ها اجرا شد و در اواسط سال هنگامی که بسیاری از شرکت ها که در حال حاضر انجام می شود برنامه ریزی خود را برای سال. آن را یک حرکت ناامید? همچنین, آیا مالیات بر درآمد rejig در بودجه این سال را بیش از حد پیچیده چیزهایی است ؟

به طور معمول چنین چیزهایی (کاهش مالیات شرکت ها) انجام می شود در زمان و بودجه. هنگامی که ما متوجه است که اقتصاد ما نیاز به برخی اقدامات خاص به خصوص در ماه ژوئیه آگاهانه نظر گرفته شده توسط دولت که چرا صبر کنید تا بودجه… ما با صدور یک فرمان و بعد از تبدیل آن به یک عمل… به طوری که ما دریافت سود مناسب از 1 آوریل (2019) خود را. پس از آن نوع مفید آن گذشته نگر قانون.

شخصی درآمد-نرخ مالیات های مختلف اسلب نمی ایجاد هر گونه عوارض. امروز همه فایل های الکترونیکی می گرداند. شما لازم نیست که در واقع محاسبه آن (نرخ مالیات). شما باید برای ورود به درآمد خود و سیستم محاسبه آن است که آیا 5, 10, 15 و یا 20%. این است که چگونه آن را انجام شده است در مدرن ترین اقتصاد. آن است که بسیار علمی است.

SUNIL JAIN: دولت ایران از توقف مالیات تروریسم و در عین حال اختلافات مالیاتی در حال افزایش است. به جای تلاش برای حل و فصل اختلافات با درخواست از مردم برای پرداخت اصل و نه مجازات/علاقه های مختلف حل اختلاف طرح های, چرا مالیات تابلوهای بررسی سفارشات گذشت taxman? اگر منظور حس می کند کمی فقط لغو آن و اختلافات مالیاتی سقوط خواهد کرد.

آن است که بسیار پیشنهاد خوب. شما می دانید ما به انجام ورزش درست قبل از بودجه و بودجه ما آمد تا با “Vivad se Vishwas’ طرح (برای وضوح در انتظار اختلافات مالیاتی). این لایحه می گوید که اگر یک درخواست تجدید نظر و یا اختلاف در انتظار در هر نقطه و اگر این بخش برنده در, می گویند اولین مرحله تجدید نظر و سپس مالیات دهندگان به پرداخت مالیات, اما نه علاقه و یا مجازات. اگر, از سوی دیگر مالیات دهندگان برنده در چند مرحله از روند تجدید نظر و مالیات بخش چالش برانگیز است این در یک دادگاه بالاتر — سپس ما گفت: پرداخت 50 درصد از مالیات. در هر دو مورد علاقه و مجازات هستند به چشم پوشی می شود. امیدوارم رفتن را با ما تجربه در Sabka Vishwas طرح برای مالیات غیر مستقیم تعداد زیادی از مردم خواهد شد استفاده از این.

نقطه ای که شما در حال ساخت است که بسیار معتبر است, اما طول می کشد که مراقبت از اختلافات در حال حاضر. چه اتفاقی می افتد به آینده اختلافات? ما باید به بررسی علل اختلافات و شناسایی 20 مسائل که دلیل اصلی اختلافات است. ما قصد داریم برای رفتن به دیوان عالی کشور با این مسائل و روشن شدن حکم در آنها. این خواهد شد و سپس حل و فصل این موضوع را یک بار و برای همه و حتی در آینده وجود نخواهد داشت و اختلافات پس از SC خواهد شد در حال حاضر حکومت در اصل. شما در مورد صحبت ما نیاز به فعال نیست; این است که فعال بودن.

P VAIDYANATHAN IYER: در گذشته چند بودجه از جمله اخیر یکی از ما را دیده اند گمرکی بودن اعمال شده بر روی آیتم های مختلف. به نظر می رسد تدریجی حرکت به سمت حمایت از تولیدات داخلی. آیا دولت متوجه است که چنین حفاظتی دیوار نه یک ایده عالی برای یک اقتصاد است که می خواهد برای باز کردن و بخشی از یک زنجیره تامین جهانی?

در این بودجه به خودی خود ما را کاهش حقوق گمرکی و حذف ضد دامپینگ وظیفه در مواد خام. بنابراین ما اصل کلی این است که اگر مواد اولیه در دسترس نیست در کشور وجود دارد باید حداقل مانع برای آن در نظر گمرکی. همچنین تا آنجا که به محصولات به پایان رسید نگران هستند ما را بسیار متعادل مشاهده. در حالی که ما ممکن است بخواهید برای تولید انجام می شود در کشور ما این معنا نیست که اگر یک ناکارآمد صنعت باید آن را محافظت می شود. در پایان بخش محصولات ما نیز تبدیل شدن به رقبا. در بسیاری از کشورها خبر یارانه داده می شود… (به این دلیل) به پایان رسید کالا در برخی از بخش ها وارد کشور ما در یک قیمت است که بسیار بی کفایت. اگر ما تعادل آن را با یک مقدار مناسب از عوارض گمرکی… در نهایت تولید داخلی و ” را در هند خواهد شد و باید از آن محافظت شود. آن را متعادل خوب است ورزش است. گمرکی بر یک به پایان رسید محصول باید به گونه ای باشد که آن را تشویق می کند ” را در هند اما در همان زمان حفاظت از منافع مصرف کننده نهایی است. دقیقا کاری است که ما انجام داده اند در این بودجه است.

برای مثال در حالی که ما باید گفت که تمام قطعات گوشی های تلفن همراه وارد خواهد شد و بدون وظیفه ما نیز می خواهید آن قسمت به تولید شده در هند. ما نمی توانیم همچنان به واردات آن قسمت برای همه زمان ها آمده است. روزی هند خواهد شد که برای ساخت آن باید وجود داشته باشد برخی از انگیزه مردم برای آن….

آنیل SASI: اما تحمیل گمرکی کمک کرد? در بخش تولید نه تنها تسهیلات آمده است. حتی در تلفن همراه بخش کل تمرکز بر مونتاژ و تولید است. من فکر نمی کنم ارزش زنجیره واقعا راه اندازی شده است. همه چیز است که از چین یا هر جای دیگر.

وظیفه مداخله تنها بخشی از این اقدامات است که در حال گرفته شده است. در من نظر شخصی وظیفه به تنهایی قادر به حل تمام مشکلات. این وظیفه می تواند در خدمت به عنوان یک تسهیل کننده اما آن را در واقع نمی تواند جایگزین نیاز به طرح های دیگر. برای مثال مالیات شرکت. در حال حاضر اگر شما کاهش مالیات شرکت ها کسی می توانید بپرسید اگر این به تنهایی می تواند در مقدار مورد نیاز از سرمایه گذاری برای کشور است. پاسخ واضح است چون شما همچنین نیاز به سیاست های دیگر برای آن است. شما نیاز به اجازه برای شروع یک صنعت در گرفتن زمین های محیط زیست گواهی گرفتن آب و برق در نرخ مناسب… وزارتخانه ها نگران را به کار بر روی این. در این زمان آنچه که ما تلاش کرده اند به آدرس مالیات ،

AANCHAL MAGAZINE: The Vivad se Vishwas طرح داوطلبانه است و در حالی که آن را هنوز به نورد از اهداف در زمینه تشکل های ثابت شده است. نمی خواهد آن را قرار داده و فشارها بر روی آنها ؟ را بزرگتر مواردی مانند وودافون تحت طرح ؟ همچنین در زیر Sabka Vishwas طرح خالص به مقدار بسیار کمتر از مقدار ناخالص است که شما باید جمع آوری شده ؟

البته Vivad se Vishwas طرح داوطلبانه است. این لایحه در مجلس و پس از آن گذشت و آن را تبدیل به یک قانون است. ما نیز شروع به پیشرفت و آماده سازی. تعداد کل موارد درگیر در اختلاف است حدود 5 لاخ و ما نزدیک به 10 ، 000 کمک به افسران. هر کمک افسر خواهد شد که حدود 50 نفر. ما گفته اند این بخش و کمک به افسران را به یک لیست از کسانی که 50 نفر تا به عنوان فعالانه رفتن و تسهیل مالیات دهندگان. ما نمی خواهیم یک وضعیت که در آن یک مالیات دهندگان می گوید: من می خواهم به سود این طرح اما من نمی دانم که به کجا برود. ما می خواهیم افسران ما به صحبت کردن مالیات دهندگان و به آنها بگویید که این طرح شما می توانید با استفاده از این, آن است که کاملا داوطلبانه برای شما, اما اگر شما می خواهید هر گونه کمک از ما… بنابراین ما باید تعریف عملکرد انتظار در آن حس… این مانور به منظور تسهیل چیز است و به همین دلیل این پروتکل راه اندازی شده اند. شما نمی توانید می گویند که آن را به تحت فشار قرار دادن گروه یا این که (افسران) بروید و آزار و اذیت مردم… البته که نه قصد است و هرگز نمی تواند تحمل.

SANDEEP سینگ: غروب بند برای SEZ بخش انقضای در 31 مارس سال 2020 است. برخی از شرکت های بزرگ در این بخش باید یک پیشنهاد برای راه اندازی دانشگاه در ویتنام و آنها به طور فعال با توجه به آن. آیا شما برنامه ریزی برای گسترش مزایای مالیاتی برای بخش پس از مارس?

اگر حافظه من در خدمت حق غروب بند اعلام شد مدتی در سال 2016. همه شرکت ها در حال انتخاب و آنها تا به حال به سازماندهی امور خود را در چنین شیوه ای است که هر واحد راه اندازی تا مارس سال 2020 ادامه خواهد داد برای دریافت معافیت برای 15 سال… به طوری که وجود دارد. و یک بار غروب بند اعلام شده است پس از مدتها پیش و ما در حال حرکت به سمت معافیت-رایگان رژیم… من فکر می کنم اگر خورشید تنظیم شده است, پس از آن غروب خورشید حداقل در سطح رسمی. این سیاست اعلام شده دولت است.

UNNI RAJEN شنکر: مالیات جدید تحت Liberalised حواله طرح (LRS) نیست مالیات مضاعف ؟ همچنین است برای تضعیف سرخپوستان از رفتن به خارج از کشور برای سفر یا آموزش و پرورش ؟

ببینید اول از همه همانطور که برای LRS من به شما یک کمی از پس زمینه. آن است که معمولا به هر گونه استفاده تجاری و یا فعالیت های دیگر. مردم می توانند با ارسال تا 250.000 دلار در هر سال تقریبا رایگان. شما فقط باید برای رفتن به بانک. در حال حاضر این مجموع حواله و LRS در 2009-10 استفاده می شود به حدود 780 میلیون نفر است. در حال حاضر در 10 سال رشد کرده است تا به 16 میلیارد دلار. این پول زیادی است که در خارج از کشور و وجود دارد هیچ کار اشتباهی با آن, اما زمانی که ما انجام می دهند ما تجزیه و تحلیل ما نشان داد که تعداد زیادی از مردم ارسال شد مقدار بسیار عظیمی (خارج از کشور) و تشکیل پرونده مالیات بر درآمد مقالات و یا نمایش بسیار نامتناسب درآمد پایین تر. فرض کنید اگر کسی به ارسال یک لاخ دلار (خارج از کشور). فراموش نکنید در مورد استثنا اما این فرد باید در حدود درآمد-مالیات بر طیف وسیعی از اطراف `20-25 لاخ. در غیر این صورت چرا او ارسال یک لاخ ما دلار ؟ در حال حاضر, اجازه دهید بگویم او ادعا می کند که وام گرفته شده از بانک اما بانک نمی خواهد به شما یک وام از یک لاخ دلار مگر اینکه درآمد خود را در آن محدوده وجود دارد که برخی دیگر از اساسی درآمد. این 5% است مانند TDS (جمع آوری مالیات در منبع در نرخ از 5% برای آموزش و پرورش هدف تحمیل شده تحت LRS). بنابراین شما ارسال پول و صرفه جویی 5% و سپس هنگامی که شما در حال تشکیل پرونده و پرداخت خود را پیشبرد مالیاتی که در سه ماهه شما می توانید تنظیمات را… این است که مالیات اضافی آن را فقط TDS. برای مثال زمانی که کارفرمای شما کسور مالیات در حالی که پرداخت حقوق و دستمزد خود را, آن است که مالیات اضافی. آن است که TDS. شما می توانید اعتبار زمانی که شما فایل خود را مالیات بر درآمد. زودتر پول شویی و دیگر چنین اتفاقی خواهد افتاد. ما در بر داشت که در این روش ما می تواند جلوگیری از آن. در واقع من می خواهد گسترش این استدلال. وقتی که حقوق و دستمزد خود را پرداخت TDS جمع آوری شده است. کسی می گویند که چرا شما به درخواست من برای TDS من فایل من گرداند و پرداخت پول در آن زمان. اما در کل ایده این است که به اطمینان حاصل شود که بسیاری از مردم باقی می ماند که منظم رژیم جایی که آنها همچنان به پرداخت مالیات به عنوان در هر مورد انتظار خود را درآمد.

P VAIDYANATHAN IYER: در GST جبران این قانون خود را می گوید که برای پنج سال آینده GST خواهد شد مراقبت از 14 درصد نرخ رشد از سال پایه و جبران متحده است. در حال حاضر وجود دارد یک GST جبران فرایند نیز که دولت گفته است محدود خواهد شد خود را به فرایند مقدار که جمع آوری شده است. از نظر نرخ رشد اگر تفاوت مطابقت ندارد تا به آنچه در دسترس است از فرایند چگونه می توانم شما را به مراقبت از که ؟

شما باید برای دیدن چه اساسی را فراهم می کند تا آنجا که جبران نگران است و چه قانون غرامت را فراهم می کند. پس از مقدار زیادی از شور و مشورت قانون اساسی اصلاح شد و قانون غرامت توسط مجلس تصویب شد. آن را به طور کلی پذیرفته شده توسط همه کشورها و سرزمین های اتحادیه از جمله دولت مرکزی است. چه این قانون غرامت می گویند ؟ قانون غرامت می گوید که در 14 درصد رشد در صورت وجود هر گونه کمبود آن خواهد شد توسط صندوق جبران خسارت. در حال حاضر در صورت وجود کمبود… کمبود رخ می دهد یک حساب کاربری از دو چیز است. یکی این است که من به طور کلی مجموعه نشده همسان 14% شاید به این دلیل که اقتصاد رشد نمی کند تا به سطح است که پس از جمع آوری مالیات رشد نمی کند که دور و بنابراین شما باید یک شکاف است که شما نمی تواند جمع آوری که خیلی پایه درآمد. بنابراین خود را پایه درآمد بسیار کمتر از 14 درصد و جبران نیاز های بسیار بسیار بالا و شما لازم نیست که به اندازه کافی پول در صندوق جبران خسارت و این همان چیزی است که شما درخواست. در حال حاضر پاسخ داده شده است در قانون غرامت خود را. دولت است که آن را محدود و… از آن چیزی است که قانون غرامت می گوید. قانون غرامت می گوید که غرامت پرداخت خواهد شد تنها از خود را جبران صندوق پس هر چه پول می آید به صندوق جبران خسارت تنها که پول خواهد پرداخت. در حال حاضر اگر یک کمبود است که بیش از آنچه این صندوق جبران خسارت است و سپس GST شورای ببینید که چه اقداماتی می توانید آن را به هر افزایش جبران فرایند مقدار و یا در نظر گرفتن افزایش دهد.

RITU SARIN: من می خواهم به شما بخواهید در مورد جزئیات حساب بانکی ما رو از سوئیس و دیگر کشورهای خارج از کشور از طریق تبادل اتوماتیک در ماه سپتامبر. اطلاعات من این است که 10 لاخ حساب به سوى ما آمده و از میان رفته است به ارزیابی ریسک. آیا ما در حال حاضر می دانم که از حساب ما می خواهیم به عمل برابر است ؟

ما در حال به اشتراک گذاری و دریافت اطلاعات از حدود 90 کشور جهان است. این دومین سال است که چنین اتوماتیک ارز اتفاق افتاده است… در یک فرآیند کامل در جریان است و هر سال حدود سپتامبر-اکتبر نهایی ما یک لیست از کسانی که باید حسابرسی شود. برای مثال در سال گذشته ما انتخاب چند لاخ موارد برای ممیزی و بررسی دقیق. این است که بر اساس بسیاری از عوامل و اطلاعاتی که ما دریافت می کنیم از کشورهای خارجی نیز استفاده می شود به عنوان یکی از ورودی برای انتخاب موارد برای بررسی. کیفیت اطلاعات در حال بهبود است و چنین اتوماتیک تبادل چیز خوبی است برای همه کشورها است.

KRISHN KAUSHIK: چگونه یک نگرانی در وزارت این است که کاهش سرعت در حال حاضر ؟

نرخ رشد پایین تر از آنچه که ما انتظار داشتند. اما اگر شما نگاه در سراسر جهان… امروز جهان است به طوری یکپارچه و اگر ما در نظر است که جهان را به یک راه و هند راه دیگر که نمی خواهد یک رویکرد عملی. پس این (کاهش سرعت) است که این وضعیت در سراسر جهان… در هند ما در حال تلاش برای اطمینان حاصل شود که ما همچنان به رشد در نرخ بالا. میزان مداخلات است که ما را ساخته اند در شش-هفت ماه در سراسر بخش های مختلف همراه با مراحل در این بودجه را تضمین رشد با وجود این واقعیت است که وجود دارد در سراسر جهان روند رشد کم… از طرف ما ما در حال ساخت یک تلاش صادقانه برای پیدا کردن راه به ضرب و شتم این روند و دستیابی به رشد بالاتر.

زنده قیمت سهام از BSE و NSE و آخرین NAV پرتفوی صندوق های سرمایه گذاری مشترک, محاسبه مالیات خود را با ماشین حساب مالیات بر درآمد می دانم که بازار را بالا برندگان بالا بازنده & بهترین صندوق های سهام. Like us on Facebook و دنبال ما را در توییتر.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>