چگونه به بازار در زمان coronavirus

Marketers have a unique opportunity of being the customer’s confidante by assuring them that their interests are safeguardedبازاریابان باید یک فرصت منحصر به فرد بودن مشتری محرم با اطمینان آنها که منافع خود را تامین می کند

By Abhishek Gupta

Coronavirus همه گیر است که آمار ما مانند یک موج جزر و مدی را تغییر لرزه ای در زندگی ما است. در سراسر کشور, دولت بهداشت و درمان, اکوسیستم, شرکت ها و تنظیم کننده پیشرو از جلو به حفظ ثبات است. در طول این زمان نقش بازاریابی تبدیل شده برجسته تر از همیشه است. بازاریابان شده است encumbered با وظیفه نگه داشتن نام تجاری خود را مرتبط و قابل مشاهده بدون اینکه تن ناشنوا و چندان اشتیاقی.

اخبار مرتبط

با مارک های پیاده روی این tightrope مسئولیت اجتماعی شرکت ها به ميدان آمده است. علامت های تجاری در حال ساخت قابل توجهی از کمک های مالی و حتی ساختمان تجهیزات لازم برای مردم و کارکنان بهداشتی درمانی. بازاریابان در حال برنده شدن قلب از ذینفعان خود را به مشتریان و کارکنان و یا توزیع کنندگان — ارائه راحتی از طریق عمل و ارتباطات است.

پس چه هستند takeaways برای مدیریت چنین نام تجاری اختلالات?

فکر می کنم در عصر جدید: یک نام تجاری باید بدانید که چگونه به استفاده از عصر جدید سیستم عامل زمانی که وضعیت مطالبات آن است. نگاهی به Mumbai-بر اساس Marico مثلا که ماند جلوتر از منحنی در برآورده ساختن نیازهای مشتری. با توجه به وابستگی آن به معنی سنتی توزیع در این بخش FMCG شده است متاثر از هند در سراسر کشور مستند. اما Marico همکاری با Swiggy و Zomato به منظور تسهیل در دسترسی آسان را برای مشتریان خود. این خود نشان دهنده تاکید بر مشتری مداری همراه با تداوم کسب و کار.

چابکی بسیار مهم است: چابکی سنگ بنای هر نام تجاری که امید به ماندن مربوطه در دراز مدت. ارتباط خود را باید تکامل به عنوان تغییرات وضعیت. در اوایل ماه مارس به عنوان Covid-19 تشدید بحران در سراسر ایالات متحده, خودرو, عمده فورد عقب خودرو آن تبلیغات و به سرعت جایگزین آنها را با خود coronavirus امداد طرح. شرکت ترویج فورد اعتبار برنامه فراهم می کند که کمک های مالی به خریداران در طول حوادث فوق العاده ای.

صدای و به مشتری: بازاریابان باید یک فرصت منحصر به فرد بودن مشتری محرم با اطمینان آنها که منافع خود را تامین می کند. در چنین بحران مالی و نگرانی ها می تواند به نظر می رسد دلهره آور و اضافه کردن به بار. آمریکایی بانکی عمده تعقیب است و ارائه پرداخت کمک به آن خودرو و وام مسکن وام گیرندگان که قادر به نگه دارید تا با پرداخت های خود را.

تعامل با ذینفعان: شفافیت و ارتباط مداوم می تواند کمک به بازگرداندن اعتماد به نفس از سهامداران خود را. با ترس بیش بهداشت در حال اجرا بالا مارک می تواند کمک به مدیریت رفاه کارکنان خود را. یک منبع معتبر از اطلاعات و یک دوست که به طور مداوم اطمینان آنها. بانک محور است و در میان مارک های مختلف ارائه مجازی مدیتیشن جلسات و آموزش آنلاین ماژول برای حفاظت از کارکنان بهداشت روانی.

قرار داده و روابط عمومی به اوردرایو: روابط عمومی بسیار مهم در حفظ نام تجاری اهنگ. هر گونه اقدام شرکت های بزرگ و یا ارتباطات باید تحت بررسی به عنوان آنچه شما انجام می دهند و می گویند امروز خواهد ماند با سهامداران خود را برای مدت زمان طولانی. شما نمی خواهید به یک ‘تبلیغات-گرسنه برند اما یکی است که راه می رود ، ماهیندرا گروه مثلا زده تعادل مناسب با پشتیبان خود PR رانندگی با اقدام معنی دار از ساختمان هواکش.

خود را تجهیز salesforce: برخی از بخش ها مانند بیمه همواره با تکیه بر تعامل شخصی. اجتماعی فاصله هنجارها در محل بازاریابان باید تجهیز salesforce با روش های جدید برای ارتباط برقرار کردن با مشتریان است. بیمه بسیاری از بازیکنان ایجاد آموزش مجازی راهنمای آن salesforce در رسیدن به مشتریان خود را به صورت دیجیتالی با اعمال نفوذ سیستم عامل مانند آموزشی است.

در حال حاضر آماده برای عادی: این باور که جهان را بازگشت به حالت عادی. شما نمی خواهید به گرفتار کردن گارد در حالی که بقیه جهان recuperates. مسلح با آموخته های جدید شما می توانید عمیق تر تاثیر بر سهامداران خود را. به عنوان چین limps بازگشت به حالت عادی e-commerce غول راهنمایی و Taobao Live همکاری به livestream شانگهای در هفته مد که بیش از 150 مارک برجسته.

نویسنده CMO, Edelweiss توکیو زندگی

دفعات بازدید: همچنین: چگونه باید از مارک های هدایت مکالمات هنگامی که بار سخت

Follow us on Twitter, Instagram, LinkedIn, Facebook

زنده قیمت سهام از BSE و NSE و آخرین NAV پرتفوی صندوق های سرمایه گذاری مشترک, محاسبه مالیات خود را با ماشین حساب مالیات بر درآمد می دانم که بازار را بالا برندگان بالا بازنده & بهترین صندوق های سهام. Like us on Facebook و دنبال ما را در توییتر.

BrandWagon در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما و اقامت به روز شده با آخرین نام تجاری اخبار و به روز رسانی.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de