Housejoy منصوب Arpan Biswas به عنوان معاون بازاریابی

Prior to this, he was the chief marketing officer at Wonderchef Home Appliances.قبل از این او افسر ارشد بازاریابی در Wonderchef لوازم خانگی.

Housejoy منصوب Arpan Biswas به عنوان معاون بازاریابی است. او در نقش جدید Biswas خواهد بود مسئول بازاریابی و اجرای پروژه های مرتبط با فعالیت ها و هدف خواهد برای هدایت کسب و کار نسبت به رشد است. قبل از این او افسر ارشد بازاریابی در Wonderchef لوازم خانگی. برخی از مسئولیت های کلیدی در Housejoy شامل توسعه و اجرای منسجم برنامه های بازاریابی برای افزایش آگاهی نام تجاری تنظیم زمان و اهداف بلند مدت برای تیم های داخلی طراحی و بررسی بودجه بازاریابی مقیاس پروژه عملیات و مشتری, مدیریت ذینفعان در میان دیگران.

با بیش از 10 سال تجربه Arpan Biswas است که ماهر در سنتی و بازاریابی دیجیتال است. او برگزار شد ارشد با شرکت های مانند تاتا موتورز Britannia صنایع با مسئولیت محدود Piramal ملک و LODHA ،

اخبار مرتبط

“Arpan Biswas به ارمغان می آورد بسیار زیاد تخصص در زمینه بازاریابی و استراتژی به عنوان او یک میل شدید برای انجام کارهای متفاوت و با او در هیئت مدیره ما امیدواریم که برای رسیدن به موفقیت بزرگ” Sanchit Gaurav بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Housejoy گفت.

با توجه به Arpan Biswas, معاون رئیس جمهور, بازاریابی Housejoy خود را تجربه در استراتژی بازاریابی و پوسته پوسته شدن عملیات, در میان چیزهای دیگر کمک خواهد کرد که در ساخت این شرکت به نام تجاری در زمان آمده است.

بیشتر در طول زندگی خود مسیر Biswas به دست آورده تجربه در حال توسعه گزاره GTM استراتژی کمپین های ارتباطات, قیمت گذاری, استراتژی رسانه و تبلیغات بر اساس رقابت های نقشه برداری و میکرو-تجزیه و تحلیل بازار. او هدف از این اهرم برای ایجاد Housejoy یک نام تجاری به روی چیزی حساب کردن و تقویت جایگاه خود را به عنوان یک توقف فروشگاه برای همه مربوط به ساخت و ساز نیاز دارد.

Housejoy آغاز شده در سال 2015 و خدمات خود را شروع راست از تصویب تا مرحله تکمیل و تحویل یک خانه. هسته ای خود را ارائه شامل ساخت و ساز خانه, نوسازی, طراحی داخلی. علاوه بر این Housejoy نیز فراهم می کند 360 درجه خدمات نگهداری از قبیل نظافت منزل, تعمیرات, نقاشی و لوازم خانگی نصب و راه اندازی.

Housejoy تا کنون مطرح شده سرمایه گذاری $30.2 میلیون از سرمایه گذاران مانند آمازون ماتریس شرکای راس سرمایه گذاری کوالکام و Ru-Net Technology Partners. این شرکت در حال کار به سمت تبدیل شدن به بزرگترین tech-فعال پلت فرم برای ساخت و ساز و نوسازی در هند. آنها در حال حاضر در حال انجام بیش از 50 پروژه در یک ماه با برنامه های به مقیاس به بیش از 150 پروژه در شش ماه آینده.

دفعات بازدید: همچنین: WPP به نظر می رسد برای ساخت یک مشتری محور مدل کسب و کار در هند; به حمایت و فناوری اطلاعات

Follow us on Twitter, Instagram, LinkedIn, Facebook

زنده قیمت سهام از BSE و NSE و آخرین NAV پرتفوی صندوق های سرمایه گذاری مشترک, محاسبه مالیات خود را با ماشین حساب مالیات بر درآمد می دانم که بازار را بالا برندگان بالا بازنده & بهترین صندوق های سهام. Like us on Facebook و دنبال ما را در توییتر.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>