به طور کلی سایت های خبری و برنامه های ثبت 61% افزایش ترافیک: کام اسکور مطالعه

Comscore studyمصرف کننده و بازدیدکننده داشته است به وب سایت ورزشی/برنامه های تلفن همراه کاهش یافته و 76 درصد با تعداد دقیقه را صرف حذف 87 درصد در مارس 16-22, 2020

بازدیدکننده داشته است به وب سایت ها و برنامه های تلفن همراه شاهد افزایش 61% بین ماه های مارس 16 – 22, 2020, هنگامی که در مقایسه با فوریه 10 – 16, 2020, با توجه به آخرین دیدگاه های منتشر شده توسط رسانه های شرکت پژوهشی کام اسکور. بسیاری از این افزایش رخ داده است به تازگی به عنوان بازدیدکننده داشته است رفت تا 50 درصد بین ماه های مارس 16 – 22, 2020 به عنوان مخالف 9 مارس – 15, سال 2020 این مطالعه اعلام کرد. علاوه بر این با گسترش این بیماری همه گیر کوروناویروس و پس از آن نوسانات در بازارهای مالی “کسب و کار نیوز” دسته بندی محتوای دیجیتال شاهد افزایش خود برسد و تعامل به عنوان منحصر به فرد بازدید کنندگان افزایش 22% بین ماه های مارس 9 – 15, 2020 و مارس 16 – 22, 2020, در حالی که افزایش تعداد بازديد 34 درصد و در مجموع دقیقه 27 درصد افزایش یافته است.

“به هند هایش با یک راه جدید برای زندگی آن است که غیر ممکن است برای نه دیدن تاثیر رسانه های دیجیتال مصرف. مصرف کنندگان مجبور به تغییر شیوه زندگی خود را به طور قابل توجهی به عنوان اجتماعی فاصله کار از خانه بسته مدارس و لغو سفر/حوادث اخلال در روال روزانه” Neha سینگ مدیر همزمان مشتری بینش اظهار داشت: در یک وبلاگ با عنوان ‘COVID-19 و تاثیر آن در رسانه های دیجیتال مصرف در هند است.’

اخبار مرتبط

این مطالعه همچنین نشان داد که بین مارس 16 – 22, 2020, وب سایت ها و برنامه های تلفن همراه متعلق به بخش دولتی شاهد 29 درصد افزایش در دسترس به عنوان اندازه گیری توسط تعدادی از بازدید کنندگان منحصر به فرد. نامزدی از نظر بازدیدکننده, افزایش 39 درصد در حالی که زمان صرف دیدم 27% پرش. “مصرف کنندگان نشان داده اند که افزایش بهره در محتوای میزبانی شده در ‘دولت’ سایت, آیا این آخرین شماره از COVID-19 موارد مثبت و یا به روز ترین دستورالعمل ها را به دنبال داشته باشد” مطالعه اعلام کرد.

بهداشت و درمان وب سایت نیز شاهد 25% افزایش ترافیک به عنوان مردم به دنبال اطلاعات در مورد رمان coronavirus, فروردين 16 – 22, 2020 که در مقایسه با فوریه 10 – 16 همان سال. جالب توجه است, بهداشت و درمان, خرده فروشی, سایت ثبت 146 درصد افزایش در همان دوره از فوریه 10 – 16, 2020, مطالعه نشان داد.

در ضمن وب سایت ورزشی/برنامه های تلفن همراه و برنامه های سفر از جمله هتل و پرواز و سوار شدن های وب سایت و برنامه را دیدم یک قطره در خود برسد و تعامل با توجه به کوروناویروس. در این مطالعه مشخص شده است که مصرف کننده بازدیدکننده داشته است به وب سایت ورزشی/برنامه های تلفن همراه کاهش یافته و 76 درصد با تعداد دقیقه را صرف حذف 87 درصد در مارس 16-22, 2020 نسبت به هفته قبل از. به عنوان همه گیر مردم مجبور به دست کشیدن از برنامه های سفر و اقامت در خانه بازدید آنلاین آژانس های مسافرتی وب سایت ها و یا برنامه های قطره 55 درصد در دوره مشابه زمانی که در مقایسه با فوریه 10 – 16, 2020. در حالی که هتل های سایت/برنامه های ضبط شده خود را در اوج ترافیک بین آوریل 2 – 8, 2020, بازدیدکننده داشته است به وب سایت ها و برنامه های تلفن همراه رفت با 66 درصد در مارس 16 – 22, 2020. ماشین: حمل و نقل که شامل سوار شدن نقطه برنامه های ضبط شده 43 درصد افت در طول همان دوره زمانی.

جالب است که صنعت هواپیمایی ثبت 69 درصد افزایش در وب سایت/برنامه ترافیک در مارس 16 – 22, 2020 به عنوان مخالف 2 مارس – 8, 2020. بر اساس این مطالعه این بود که احتمالا به علت مسافران لغو یا تغییر برنامه سفر.

انتظار عاری از ورزش, سفر و هر گونه فعالیت های اجتماعی بینندگان را تبدیل به بازی های آنلاین که بین فوریه 10 – 16 و 2020 و مارس 16 – 22, 2020, بازدیدکننده داشته است به وب سایت های بازی آنلاین/نرم افزار افزایش 24 درصدی. در حالی که تعامل های اندازه گیری زمان صرف شده در سایت های بازی و یا نرم افزار افزایش 21 درصد طول همان دوره زمانی.

دفعات بازدید: همچنین: Coronavirus تاثیر: آگهی هزینه برای کاهش 50-55% در تلویزیون بین آوریل تا ژوئن 2020

Follow us on Twitter, Instagram, LinkedIn, Facebook

زنده قیمت سهام از BSE و NSE و آخرین NAV پرتفوی صندوق های سرمایه گذاری مشترک, محاسبه مالیات خود را با ماشین حساب مالیات بر درآمد می دانم که بازار را بالا برندگان بالا بازنده & بهترین صندوق های سهام. Like us on Facebook و دنبال ما را در توییتر.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im