الگوهای پرواز در 100 روز اول پرواز تغییر می کنند

۱۰۰ روز اول پس از آغاز مجدد پرواز داخلی، چشم انداز هوانوردی در این کشور را هم از نظر مقصدها و هم از نظر رتبه بندی فرودگاه ها تغییر داده است.

فلایرز از سه مترو بمبئی، بنگالورو و دهلی در حال ساخت یک بیلین برای پتنا ساخت مسیر هوایی بمبئی-پاتنا، بنگالورو-پاتنا و دهلی پتنا در میان پنج مسیر شلوغ برتر برای این سه فرودگاه هستند.

پیش از قفل شدن، دهلی، بنگالورو، حیدرآباد، چنای و گا پنج مقصد برتر با بیشترین عامل بار مسافری برای فرودگاه بمبئی بودند. مسیرهای مترو نیز محبوب ترین در میان آگهی دهندگان از دهلی بود.

با این حال، در طول ۱۰۰ روز پس از آغاز مجدد پروازها، فرودگاه بمبئی گزارش داده است که ۶۰٬۱۱۶ مسافر بین بمبئی و پتنا سفر کرده اند و آن را به سومین مسیر شلوغ برای فرودگاه رسانده اند. این روند در اوایل با گزارش فرودگاه در ۳۱ مه آغاز شد که بالاترین ظرفیت بار مسافر در مسیر پتنا در حال خروج از فرودگاه بمبئی دیده شد.

به همین ترتیب فرودگاه بنگالورو گزارش داد که حدود ۶ درصد از مسافرانی که از مترو پرواز می کردند به سمت پتنا می رفتند و آن را به سومین مسیر شلوغ فرودگاه بنگالورو نیز می ساختند. این پرش تقریبا 10 نقطه به عنوان قبل از پاندمی بنگالورو پتنا 13-14th شلوغ ترین مسیر برای فرودگاه بود. برای فرودگاه دهلی، دهلی پتنا دومین مسیرهای شلوغ در طول ۱۰۰ روز اول شروع مجدد پروازها بوده است.

سرينگار يک شرکت کننده جديد به پنج مسير برتر رفت و آمد از دهلي است.

بنگالورو، دوم شلوغ ترین

در تغییری دیگر، در حالی که دهلی همچنان شلوغ ترین فرودگاه این کشور است، فرودگاه بنگالورو جایگزین فرودگاه بمبئی به عنوان دومین فرودگاه شلوغ این کشور شده است.

این تا حد زیادی به این دلیل است که دولت مهاراشترا در ابتدا تنها به ۲۵ ورود و ۲۵ خروج اجازه داد که پروازها در ۲۵ مه دوباره آغاز شد. این امر به ۱۰۰ ورود و ۱۰۰ خروج از اول سپتامبر افزایش یافت اما این هنوز بسیار پایین تر از ۳۰۰ پرواز در روز است که فرودگاه بنگالورو در حال دست زدن به آن است.

دلایل مختلفی برای تبدیل شدن پتنا به یک مقصد پروازی محبوب وجود دارد. سخنگوی فرودگاه بین المللی بنگالورو با مسئولیت محدود (BIAL) می گوید که این پرش در ترافیک به این دلیل است که مسافران مشتاق به بازگشت به منطقه شرقی در حال پرواز به پاتنا و سپس پیدا کردن راه خود را به ایالات همسایه، که برخی از آنها اتصال محدود یا ناهماهنگ در طول همه گیر بود.

به عنوان مثال دولت بنگال غربی زمانی که پرواز داخلی از سر گرفته شد پروازهای زیادی را نپذیرست. در ماه ژوئن، دولت بنگال غربی پروازهای شش شهر – دهلی، بمبئی، پونا، ناگپور، چنای و احمدآباد را در ابتدا تا ۳۱ ژوئیه ممنوع کرد که بعدها تمدید شد.

داده های به اشتراک گذاشته شده توسط فرودگاه بمبئی نشان می دهد که در طول ۱۰۰ روز اول، ۶۰٬۱۱۶ مسافر بین بمبئی و پتنا پرواز کردند در حالی که ۳۷٬۳۸۵ نفر بین بمبئی و کلکته پرواز کردند.

مقامات BIAL اضافه می کنند که با آمدن فعالیت های ساخت و ساز به توقف در بنگالورو و اطراف آن در طول قفل شدن، مردم می خواستند به خانه برگردند. بدون هیچ قطار عادی و یا خدمات اتوبوس، پرواز تنها گزینه برای کسانی که می تواند آن را استطاعت بود. در حال حاضر با فعالیت های ساخت و ساز از سر گرفتن مردم در حال حرکت در جهت معکوس — از پتنا به بنگالورو.

نیستانت پیتی، یکی از بنیانگذاران آژانس مسافرتی آنلاین، easemytrip، دلیل دیگری برای افزایش ترافیک به پتنا می دهد.

«اغلب افرادی که از متروها به پتنا پرواز می کنند، کارگران خانگی یا افرادی هستند که به دنبال کار به متروها آمده بودند؛ به دنبال کار بودند. آنها به خانواده هایشان بازگشتند.»

با دولت در پوش کرایه های هوایی داخلی بسیاری از کارکنان نه تنها مایل به خرید بلیط برای ارسال کارگران خود را به عقب بلکه پرداخت هزینه بلیط بازگشت خود را به آنها را به عقب در حال حاضر که محدودیت های قفل در حال کاهش است.

در ماه مارس یک پرواز بنگالورو-پتنا به طور متوسط ۵۲۹۸ ₹ هزینه داشت که در ماه اوت به ₹ ۴۲۲۸ نفر کاهش یافت. به همین ترتیب یک پرواز بمبئی-پتنا ۵۶۸۰ ₹ داشت و در ماه اوت به ₹ ۴۵۹۲ نفر کاهش یافت.

با این حال، هیچ تغییری در مقصد برای کسانی که پرواز به خارج از حیدرآباد به عنوان دهلی، کلکته، چنای، بنگالورو و بمبئی باقی مانده است پنج مقصد برتر برای آگهی دهندگان در این 100 روز، سخنگوی فرودگاه حیدرآباد گفت.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

نرم افزار گرامرلی

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort şehirlerarası evden eve nakliyat