FAA تحت فشار برای گسترش هواپیماهای بدون سرنشین تحویل به مبارزه با گسترش coronavirus

Coronavirus باعث شده است تا تماس برای اداره هوانوردی فدرال برای گسترش قوانین خود را برای هواپیماهای بدون سرنشین ارائه بسته کمک به محدود کردن فرد-به-فرد تماس بگیرید و آهسته گسترش این ویروس در ایالات متحده است.

“مردم به دنبال راه های جدید برای مقابله با اجتماعی فاصله [و] آنها کاملا به دنبال فن آوری های جدید برای انجام این کار است” گفت: Brett Velicovich یک مشاور استراتژیک در WhiteFox دفاع Technologies, Inc. هواپیماهای بدون سرنشین در حریم هوایی امنیتی شرکت است.

او اضافه کرد که “وجود دارد مقدار زیادی از فشار اتفاق می افتد در حال حاضر از هواپیماهای بدون سرنشین حمایت گروه به عنوان ما صحبت می کنند. آنها گفتن FAA به حرکت در اجازه این هواپیماهای بدون سرنشین مورد استفاده قرار گیرد برای مقاصد مختلف.”

FAA گفت: آن را تا به حال دریافت سوالات به گسترش عملیات هواپیماهای بدون سرنشین برای مبارزه با کروناویروس گسترده ملت نیز آلوده کرده است که صدها هزار نفر کشته و هزاران نفر.

افزایش هواپیماهای بدون سرنشین استفاده خواهد کاهش خطر از گسترش این ویروس به دلیل کمتر مردم را لمس بسته که در حال تحویل به خانه و در جای دیگر گفت: Ashkhen Kazaryan مدیر از آزادی های مدنی در تکنولوژی فکر Vc است که به بررسی حقوقی و سیاست سوالات مطرح شده توسط تغییرات در فن آوری از جمله هواپیماهای بدون سرنشین استفاده است.

“در بسیاری از احتمالات را برای آلودگی, در حالی که با هواپیماهای بدون سرنشین تحویل هیچ کس دست زدن به آن جدا از فرد بسته بندی هواپیماهای بدون سرنشین و شخص دریافت بسته” او گفت:, و اضافه کرد که “برخی از کشورهای دیگر اجرا شده اند بیشتر هواپیماهای بدون سرنشین برای کاهش خطرات مرتبط با فرد-به-فرد تماس بگیرید.”

او گفت که آمازون شده است آزمایش هواپیماهای بدون سرنشین تحویل در بریتانیا به دلیل FAA قوانین بیش از حد محدود.

“آمازون شده است تست های تجاری تحویل در انگلستان برای چند سال در حال حاضر. آنها آرام تر و رویکرد نوآورانه به هواپیماهای بدون سرنشین تحویل از ایالات متحده,” او گفت:. آمازون کاهش یافته است به نظر.

FAA به تازگی اجازه اپراتورهای هواپیماهای بدون سرنشین برای به دست آوردن آنچه که به نام “قسمت 135 گواهینامه” که عمدتا تحت پوشش قوانین برای پروازهای سرنشین دار مانند هواپیما حمل و نقل مسافران شده اند که شامل گسترش هواپیماهای بدون سرنشین تحویل.

قسمت 135 گواهینامه نیاز است که اپراتورهای هواپیماهای بدون سرنشین ارائه FAA با مسیرهای که هواپیماهای بدون سرنشین خواهد بود پرواز را تحویل و در آن نهفته است مشکل است. بر خلاف هواپیما که پرواز به و از محلهای ثابت یعنی فرودگاه هواپیماهای بدون سرنشین می تواند پرواز در هر نقطه اما تبدیل شدن به گواهی محدود خود را تحویل محل.

گیدو فوئنتس یک مهندس هوانوردی توضیح داد: محدودیت در طول یک Dronelaw.نرم افزار پخش مدت کوتاهی پس از FAA گسترش 135 قسمت صدور گواهینامه شامل هواپیماهای بدون سرنشین است.

“این نمی تواند فقط برخی از تصادفی مسیر که در آن مردم خواهند گفت: ‘خوب تحویل پیتزا به یک محل که واقعا هرگز بازدید شده توسط هواپیماهای بدون سرنشین است ، این هنوز هم بسیار ساختار مسیرهای,” او گفت:.

Kazaryan تلقی گواهینامه به بیشتر از یک معافیت از کمک هزینه.

“آن را نمی کند به طور خودکار روشن راه را برای هواپیماهای بدون سرنشین تحویل در سراسر کشور. این بیشتر از یک معافیت از گسترده کمک هزینه,” او گفت:, و اضافه کرد که اپراتورهای هواپیماهای بدون سرنشین “دریافت گواهینامه برای مکان های خاص.”

او همچنین به ذکر است که FAA است “بسیار آهسته و سنگین” وقتی که می آید به اعطای گواهینامه.

“خط پایین این است که وجود دارد برخی از حرکات اما با تنظیم هر دو در فدرال و ایالتی و محلی در سطح و بسیار آهسته روند قانونی تحویل هواپیماهای بدون سرنشین نمی تواند یک واقعیت در حالی که مگر اینکه FAA یا متحده گام و کنار هم قرار دادن زیرساخت های نظارتی است که می تواند صرفه جویی در زندگی در میان این همه گیر” Kazaryan نوشت: از طریق ایمیل.

هواپیماهای بدون سرنشین متخصص Velicovich گفت: تنها چیزی که ایستاده در راه از هواپیماهای بدون سرنشین ساخت تحویل در هر نقطه در ایالات متحده است که قوانین و مقررات به این دلیل که تکنولوژی در حال حاضر در دسترس است.

در مناطق دیگر جهان مانند چین هواپیماهای بدون سرنشین را از مواد غذایی تحویل به ترویج اجتماعی فاصله. در رواندا, لوازم پزشکی, از جمله, خون, در حال تحویل از طریق هواپیماهای بدون سرنشین.

“خون است که به معنای واقعی کلمه چتر نجات پایین از هواپیماهای بدون سرنشین و تحویل به بیمارستان” Velicovich گفت:, و اضافه کرد که “این نیست که این فناوری در حال حاضر وجود ندارد به تاریخ به انجام است که: آن را کاملا می کند. آن را بیشتر یک مقررات چیز. FAA در ایالات متحده آمریکا است که محدود کننده ترین در سراسر جهان است. بنابراین وقتی که ما می دانیم که ما می تواند ارائه خون و تجهیزات پزشکی از طریق هواپیماهای بدون سرنشین در رواندا است که در حال حاضر اتفاق می افتد FAA است که اجازه می دهد که به اتفاق می افتد در ایالات متحده است.”

یو پی اس دریافت آن قسمت 135 گواهینامه اکتبر گذشته است و کاوش چگونه به بهترین استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین تحویل در زمان بحران است.

“ما در حال بررسی پتانسیل راه های یو پی اس پرواز رو به جلو می تواند در طول این اورژانس” سخنگوی گفت: واشنگتن آزما.

جی vickery motorsports کسب و کار سردبیر در واشنگتن آزما

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de