E-comm بازیکنان QSR زنجیر گام تا بازی به صورت آنلاین امن تحویل

به عنوان مصرف کنندگان در هند به طور فزاینده ای تبدیل به آنلاین تحویل زیر “اجتماعی فاصله” هنجار شرکت در فضا در حال کار بر روی پله تا تلاش های خود را برای عرضه سالم و بهداشتی تحویل.

در چند روز گذشته کشت و تجارت الکترونیکی بازیکنان و QSR زنجیره ای اعلام کرده اند اقدامات که شامل تماس و تحویل مرحله به حداقل رساندن گسترش این بیماری همه گیر. کارشناسان و نهادهای دولتی ذکر شده اند “تحویل بسته” به عنوان یکی از سطح نقاط تماس در زندگی روزمره از یک مصرف کننده است که می تواند آلوده شود و می تواند کمک به گسترش coronavirus.

در یک ایمیل فرستاده شده به مصرف کنندگان در شنبه myntra نیست مدیر عامل Amar Nagaram برشمرد مختلف اقدامات انجام شده توسط این شرکت است. “ما به طور مداوم پیگیری نهفته مناطق در سراسر کشور برای به حداقل رساندن قرار گرفتن در معرض از ما تحویل پرسنل و انجام تمیز کردن عمیق و sanitisation از همه امکانات ما تحقق مراکز و تحویل مراکز به بهترین شیوه ممکن است.”

Ayushi Gudwani موسس FableStreet بیمه زنان workwear نام تجاری گفت: “همه ما محموله های در حال ارسال در بسته بندی مهر و موم شده – با لایه های متعدد برای جلوگیری از هر گونه خطر آلودگی. کل تاسیسات ما در حال sanitised با الکل پاک کننده. کارکنان ما از جمله کسانی که در طراحی و تولید (خیاط) و فروش شده است با همتایان بهداشت فردی از جمله شستن دست ها اغلب خوب حفظ سیستم تنفسی و به حفظ سطوح کار sanitised.”

در ضمن QSR زنجیر در حال نورد از تماس تحویل و تلاش بیشتر به پاکسازی خود را در رستوران ها. برای مثال خیلی خوشحال FoodWorks با مسئولیت محدود اجرا می شود که شبکه ای از مهره های بازی دومینو پیتزا رستوران در این کشور اعلام کرد که مصرف کنندگان می توانند فایده “صفر تماس با تحویل” سرویس از آن استفاده کرد از آن 1,325 رستوران در کشور و پرداخت دیجیتالی. علاوه بر اتخاذ پیشرفته بهداشت و پروتکل سراسر آن در رستوران ها این اطمینان مصرف کنندگان است که تمام آن “امن تحویل کارشناسان” به کارکنان شرکت که تحت اجباری چک های بهداشتی و که در آن است sanitising, رستوران ها, نوع دوچرخه نوع دوچرخه جعبه پیتزا و تحویل کیسه های در حال بررسی در هر چهار ساعت. Westlife توسعه اجرا می شود که مک دونالد رسانه ها در جنوب و غرب هند نیز نورد تماس تحویل.

دیگر QSR زنجیر مانند KFC هند و Tacobell هند هم گفت: مصرف کنندگان از طریق رسانه های اجتماعی و متون که تحویل کیسه های ضد عفونی و sanitised و تحویل همکاران گرفته اند هر اندازه گیری در برابر گسترش ویروس.

آخرین آخر هفته آنلاین غذا aggregators Zomato و Swiggy نورد اقدامات مانند تماس با ما ارائه ماسک برای تحویل همکاران و بالا بردن سطح بهداشت و آگاهی در میان رستوران همکاران.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de