کشف راه اندازی جریان برنامه کشف به علاوه در هزینه اشتراک از 299 تومان در سال

Discovery Plus aims to reach out to 25-million strong base of core TV infotainment consumers across Tier-I and Tier-II cities in Indiaکشف Plus با هدف رسیدن به 25 میلیون پایگاه قوی از هسته تلویزیون لوازم مصرف کنندگان در سراسر ردیف اول و ردیف دوم در شهرستانها هند

دیسکاوری روز دوشنبه اعلام کرد آن تاخت و تاز هندی تصویری-جریان بازار با راه اندازی کشف پلاس پیوستن به یک کلاچ بیش از 30 بازیکن را به رقابت برای همان مجموعه ای از بینندگان.

آنچه اما متمایز کشف به علاوه از بسته خود را ارائه unscripted محتوا ؟ یک بخش دیگر بازیکنان هنوز به شیر را در یک قابل توجه هماهنگ به شیوه ای. به سادگی قرار دادن unscripted محتوا به معنی برنامه هایی که هنوز اسکریپت مانند زندگی می کنند مانع یا مجموعه مستند. اگر چه کشف Plus محصول تخته سنگ است که تو رفتگی در دیوار ? بخش های مانند علم, ماجراجویی, غذایی و شیوه زندگی در حال تمرکز اصلی این قیمت گذاری ‘جرم’ و یا مقرون به صرفه نیست. هزینه اشتراک در حال 99 تومان در هر ماه و 299 تومان برای یک سال است. این پلت فرم دارای یک ترکیب از هر دو AVOD (تبلیغات تصویری بر روی تقاضا) و SVOD (مشترک video-on-demand) مطالب.

اخبار مرتبط

ما نمی خواهید آن را به یک ردیف من یقه سفید و مزایای حرفه ای نوع محصول. ما بسیار روشن است که قیمت نباید یک دلیل برای مصرف کنندگان به اشتراک کشف پلاس” ایساک جان سر کسب و کار دیجیتال (جنوب آسیا) در کشف و گفت: FE در مصاحبه.

مطمئن شوید که OTT پلت فرم caters به بسیار گسترده تر مخاطبان در حدود 70% از مطالب موجود در پنج زبان. در تمام پلت فرم در دسترس است در هشت زبان از جمله هندی و انگلیسی.

Netflix اساسی اشتراک ماهانه بسته شروع می شود در 499 تومان برای بازار هند (آنها Rs199 تلفن همراه تنها بسته). Hotstar ماهانه بسته هزینه 299 تومان در حالی که سالانه بسته است که در قیمت 999 تومان. آمازون نخست تصویری از بخش نخست بسته, هزینه, تومان 129 یک ماه و 999 تومان برای یک سال است.

در فاز اولیه کشف Plus با هدف رسیدن به 25 میلیون پایگاه قوی از هسته تلویزیون لوازم مصرف کنندگان در سراسر ردیف اول و ردیف دوم در شهرستانها هند (تعریف شده به عنوان کسانی که بیش از سه ساعت از سرگرمی در هر ماه) ،

کشف شبکه کانال می رسد نزدیک به 164 میلیون مشتری در هند به صورت ماهانه این شرکت گفت: با استناد به BARC داده است.

Megha تاتا مدیر عامل و جنوب آسیا در, کشف, گفت, FE که یک هزینه ناچیز از محتوا چیزی است که می دهد کشف به علاوه یک لبه بیش از دیگر بازیکنان در این فضا است. کشف صاحب حدود 300000 ساعت جهانی premium محتوای عمده ای از آن باقی می ماند unexposed به مخاطبان است. “هزینه از محتوای این چالش برای بسیاری از دیگر OTT بازیکنان در کشور است. ما مطمئن هستیم که چگونه پایدار این است که در دراز مدت” تاتا گفت.

این کشف به همراه پلت فرم نیز از ویژگی های یک مقدار عادلانه از دیجیتال اختصاصی برای مشترکین جان گفت. نرم افزار رایگان بخش را به بینندگان دسترسی به محتوا از کشف کتابخانه در حالی که مشترکین برای حق بیمه بخش شامل هند اصل منحصر به فرد جمع آوری حق بیمه, کشف عناوین و باید-سازمان دیده بان فیلم های مستند.

OTT شرکت ادعا می کند به ارائه بینندگان با هزاران ساعت از محتوا در سراسر بیش از 40 ژانرهای. علاوه بر این این نرم افزار دارای یک بخش به نام ‘شورت’ است که ویژگی های صدها نفر از فرم کوتاه فیلم.

به عنوان بسیاری از 550 میلیون مصرف کننده در حال تخمین زده می شود را به صورت آنلاین مشاهده ویدیو توسط FY23 با توجه به های اخیر KPMG-اروس در حال حاضر گزارش.

زنده قیمت سهام از BSE و NSE و آخرین NAV پرتفوی صندوق های سرمایه گذاری مشترک, محاسبه مالیات خود را با ماشین حساب مالیات بر درآمد می دانم که بازار را بالا برندگان بالا بازنده & بهترین صندوق های سهام. Like us on Facebook و دنبال ما را در توییتر.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de