جرثقیل سقوط در HSL, یک شکست برای ‘را در هند برنامه

سقوط یک تازه ساخته شده جرثقیل در روز شنبه بار در طول تست های پیش از راه اندازی ترک ده کارگران مرده در دولتی هندوستان کشتی سازی با مسئولیت محدود در ویساکاپاتنام یک شکست هند به تلاش برای ‘برو صوتی به صورت محلی به عنوان بخشی از “Atmanirbhar بهارات’ استراتژی است.

دفاع shipbuilder هندوستان کشتی سازی با توجه به منابع دولت خواهد blacklist گجرات مبتنی بر Anupam صنایع با مسئولیت محدود که عرضه ₹17-کرور جرثقیل در ماه اوت سال 2017.

هر دولت دستورالعمل هر دولتی که تا حدودی یک شرکت دیگر PSUs هستند و وظیفه به دنبال کت و شلوار.

Anupam صنایع هند بزرگترین جرثقیل سقفی ساز دارای امکانات تولید در داخل و اطراف آناند و همچنین در موندرا, Gujarat.

در طول راه اندازی جرثقیل سه سال پیش برخی از ویژگی های کمبود مشاهده شد با HSL و shipbuilder درخواست فروشنده برای اصلاح این نقص و متعهد بار محاکمه شد که در بخشی از محدوده کار.

 

“اما از آنجایی که ما نشان داد که ویژگی های کمبود و با اشاره به مشکلات با وجود درخواست های مکرر و یادآوری Anupam صنایع شرکت نکرده به کار و تمامی ویژگی های کاستی های مشاهده شده در طول راه اندازی باقی مانده تنهایی” یک HSL رسمی گفت.

پس بار محاکمه جرثقیل نشده بود تکمیل Anupam, HSL نیست با استفاده از جرثقیل و یا نمی تواند استفاده از جرثقیل حتی پس از پرداخت ₹17 کرور.

“ما را متوجه عملکرد طبق این بند از قرارداد و ما به آنها گفتم اگر شما لازم نیست کامل راه اندازی و بار محاکمه و سپس ما را برون سپاری کار به یکی دیگر از پیمانکار در معرض خطر و هزینه Anupam” این مقام گفت.

با وجود در خدمت عملکرد اطلاع Anupam موفق به حضور و کامل تعادل راه اندازی کار مانند اصلاح ویژگی های گسل و حاضر به انجام بار محاکمه این مقام گفت.

“Anupam صنایع است و نه در پاسخ به ما نامه ترک ما با هیچ چاره ای جز به برون سپاری تعادل راه اندازی کار و بار تست به گرینفیلد شرکت یک فروشنده محلی و در نتیجه این حادثه اتفاق می افتد. این واقعیت است که Anupam نمی آمد به مدت سه سال نشان می دهد که آنها می دانستند که چیزی اشتباه بود و آنها نمی تواند انجام دهد بار تست در غیر این صورت چرا آنها خجالتی و دور از بار تست” رسمی خواسته است.

به طور جداگانه Anupam صنایع قفل شده است و در داوری پرونده مربوط به عرضه سه راه آهن نصب شده در اسکله جرثقیل (RMQCs) به دولتی جواهر لعل نهرو پورت اعتماد (JNPT) چند سال پیش. JNPT وضع منحل خسارت از جرثقیل ساز برای تاخیر در ارائه این جرثقیل.

جرثقیل در حال حاضر عملیاتی. جدا از منحل خسارت JNPT کسر پول اضافی از تامین کننده است که باعث شده داوری مقالات یک مقام وزارت حمل و نقل گفت. JNPT در حال حاضر توصیه به دولت برای حل و فصل موضوع از طریق مصالحه.

بدبختی می آید روز پس از حمل و نقل وزیر Mansukh Mandaviya گفت که دولت فشار را از شرکت های داخلی برای تولید جرثقیل استفاده می شود برای حمل و نقل کالا در بنادر به جای سالانه واردات به ارزش ₹از 1000 کرور روپیه ای از تجهیزات است.

“ما به شدت کار به سمت “Atmanirbhar بهارات’ ترویج پورت-led صنایع و صنعتی. ما را تقویت تعمیر کشتی و تجهیزات بازیافت. و در میان بسیاری از جمله طرح های ما تصمیم به تهیه ‘ساخته شده در هند’ جرثقیل برای حمل و نقل کالا در بنادر” Mandaviya گفت: در جولای 3.

او همچنین گفت که شرکت های هندی می ساخت جرثقیل تحت ” را در هند یا به طور مستقل یا از طریق سرمایه گذاری مشترک مسیر.

در سال 2011, Anupam با تشکیل یک شرکت سرمایه گذاری مشترک با کنگلومرا Mitsubishi Heavy Industries, Ltd ساخت بندر جرثقیل و تجهیزات جابجایی مواد.

حدود 99 درصد از جرثقیل های عملیاتی در بنادر شد و تولید در چین است.

در جولای 23, دولت محدودیت های تحمیل شده بر کالاها و خدمات در طول خرید عمومی است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

نرم افزار گرامرلی

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort android rat istanbul duşakabin fud crypter hack forum şehirlerarası evden eve nakliyatturkuaz korsan taksiinstagram takipçi satın alkorsan taksiMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme Bozdurma