Covid-19 ضربه CV صنعت سخت کوتاه مدت چشم انداز منفی: Icra

حجم به احتمال زیاد قرارداد بیشتر بین 8-10% در FY2021 گفت: Icra توجه داشته باشید در روز چهارشنبه.

کوتاه مدت چشم انداز برای وسیله نقلیه تجاری (CV) صنعت وزن به طور قابل توجهی در شیوع کروناویروس. حجم به احتمال زیاد قرارداد بیشتر بین 8-10% در FY2021 گفت: Icra توجه داشته باشید در روز چهارشنبه.

با جریان های نقدی از ناوگان اپراتورها نیز تحت فشار جایگزینی تقاضا برای کامیون های جدید است به احتمال زیاد باقی می ماند و خاموش تا هر معنی دار انتخاب کنید تا در اقتصاد و زیرساخت های پروژه های بارور ساختن است. بهبود محیط اقتصادی و قطعنامه نقدینگی محدودیت باقی می ماند مهم برای احیای پایدار در صنعت توجه اشاره کرد.

اخبار مرتبط

Icra همچنان به حفظ یک چشم انداز منفی برای CV بخش بیش از کوتاه مدت با توجه به کاهش رشد اقتصادی فعلی ظرفیت در CV اکوسیستم و نه چندان خوش خیم تامین مالی محیط زیست با چالش های بیشتر تشدید اخیر و گسترش سریع از رمان coronavirus در هند.

تقاضا headwinds ادامه انتظار می رود بیش از کوتاه مدت با توجه به چالش های اقتصاد کلان از نظر های اخیر شیوع همه گیر همراه با ضعف مالی مشخصات ناوگان اپراتورها و قابل توجهی در افزایش قیمت ها به دلیل انتقال به کارشناسی-VI انتشار هنجارها. این امر اعمال فشار بر درآمد و اعتبار به طور کلی مشخصات CV oem ها که شاهد تیز درآمد انقباض بیش از گذشته سه-چهار.

Shamsher Dewan, معاون رئیس جمهور, Icra گفت: “در خصوص, M&C (کامیون) بخش قابل توجهی بوده است نهفته در طول سال گذشته با حجم پیمانکاری توسط تیز 42 درصد در YTD FY2020. ظرفیت مازاد ایجاد شده در سیستم پست تجدید نظر بار محور هنجارها در جولای 2018 و چرخش سریع تر از خودرو پست GST اجرای همراه با رکود در اقتصاد و پروژه های زیربنایی و حاصل کاهش حمل و نقل در دسترس بودن ادامه به وزن در تقاضا و چشم انداز.”

“علاوه بر این گسترش سریع coronavirus و مستند اعمال شده در این کشور تا به حال تاثیر قابل توجهی در محصولات حرکت و حمل و نقل در دسترس بودن بیش از هفته های اخیر و ممکن است همچنان بیش از کوتاه مدت.

بر این اساس چشم انداز برای آینده مالی به خصوص در نیمه اول باقی می ماند و ضعیف با توجه به اقتصاد کلان headwinds در نمایش های اخیر شیوع همه گیر همراه با قیمت قابل توجهی افزایش به دلیل انتقال به جدید انتشار هنجارها. هر گونه بهبود در حالت دوم نیمی بستگی انتخاب کنید تا در فعالیت های ساخت و ساز. اما با وجود برخی از کانال موجودی پر کردن اقدامات oem ها, M&C (کامیون) فروش در حال انتظار به آینده مالی با کاهش بیشتر از 12-14 ٪ در FY2021e,” او اضافه شده است.

همانطور که برای LCV (کامیون) بخش همان آغاز مواجهه با headwinds از اقتصاد کلان و کاهش مصرف از آغاز FY2020. همراه با رشد اندک تقاضا از روستایی و متفقین بخش و تامین مالی محیط زیست علاوه بر موجودی اصلاح توسط oem ها, عمده فروشی اعزام از LCV (کامیون) قرارداد 13 درصد در طول YTD FY2020. با وجود روستایی تقاضا احساسات شاهد یک چشم انداز مثبت در ماه های اخیر انتظارات از سالم ربیع خروجی Icra انتظار Covid-19 شیوع و ارتباط مستند و محدود جابجایی کالا به تحمل کرده اند در این بخش بیش از کوتاه مدت.

بر این اساس با وجود بهبود انتظارات در طول دومی نیم LCV (کامیون) بخش است که انتظار می رود قرارداد بیشتر با 7-9 ٪ در FY2021e. بعلاوه طولانی مدت اختلالات با توجه به شیوع کروناویروس شمار بیشتر ریسک حرکت نزولی به این.

مسافر حامل بخش در حالی که نسبتا عایق از تاثیر کاهش بار در دسترس است و همچنین انتظار می رود به گزارش تقاضا انقباض در مالی. با برخی از قبل از خرید روند شاهد در بخش مالی جاری و مالی دولت به احتمال زیاد به سمت Covid-19 امداد اقدامات بعید است که SRTU جایگزینی تقاضا خواهد بود رشد قابل توجهی راننده در آینده مالی. علاوه بر این تاثیر در عملیات از مدارس و ادارات به دلیل شیوع همه گیر نیز بر تقاضا از مدرسه/کالج و حامل کارکنان بخش. بر این اساس Icra انتظار بخش حجم برای قرارداد با 8-10% در طول FY2021e.

Dewan بیشتر گفت: “با جریان های نقدی از ناوگان اپراتورهای تحت فشار با توجه به جلو-عوامل ذکر شده جایگزینی تقاضا برای کامیون های جدید است به احتمال زیاد باقی می ماند و خاموش تا هر معنی دار انتخاب کنید تا در اقتصاد و زیرساخت های پروژه های بارور ساختن است. علاوه بر این, اخیر شیوع همه گیر باقی می ماند قابل توجه ناشناخته است که می تواند تحمل در اقتصاد و رقم فروش بیش از نزدیک به متوسط بلند مدت. Icra معتقد است بهبود محیط اقتصادی و قطعنامه نقدینگی محدودیت باقی می ماند مهم برای احیای پایدار در این صنعت است. در غیاب هر کدام از ما حفظ رام چشم انداز صنعت برای آینده مالی.”

تیز حجم انقباض و حاصل منفی اهرم عملیاتی همراه با سطح بالا از تخفیف اعمال فشار قابل توجهی بر درآمد و اعتبار معیارهای از CV oem ها در مالی جاری. این فشارها ادامه انتظار می رود حداقل بعد از چهارم قبل از بازیابی مجموعه در این صنعت است. بعلاوه هر unsold BS-IV موجودی و نوشتن نیز می تواند اعمال فشار بر CV oem ها’ سودآوری است. بر این اساس Icra انتظار سود دهی و اعتبار معیارهای از CV oem ها هستند و به احتمال زیاد به تحت فشار بیش از کوتاه مدت.

زنده قیمت سهام از BSE و NSE و آخرین NAV پرتفوی صندوق های سرمایه گذاری مشترک, محاسبه مالیات خود را با ماشین حساب مالیات بر درآمد می دانم که بازار را بالا برندگان بالا بازنده & بهترین صندوق های سهام. Like us on Facebook و دنبال ما را در توییتر.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im