COVID-19 شیوع اروپا ارزش نام تجاری مجموعه ای رنج می برند تا 1 تریلیون یورو

) بالای 100 شرکت اروپایی خود را با نام تجاری ارزش ارد عظیم 1 تریلیون یورو در این سال با توجه به تاثیر بیماری همه گیر کوروناویروس در درآمد خود را به عنوان به خوبی به عنوان سود می گوید: یک گزارش.

این نام تجاری فرسایش خواهد شد بیشتر احساس توسط شرکت هواپیمایی نفت و گاز و گردشگری و اوقات فراغت, رستوران ها و خرده فروشی شرکت هایی که کسب و کار بدترین ضربه های تجاری سرمایه گذاری گفت: در یک گزارش.

اما بخش خودرو چراغ عمدتا توسط شرکت های آلمانی خواهد بود که برندگان اصلی. Mercedez در صدر فهرست برندگان.

هتل ها و خطوط هوایی و فرودگاه ها در حال بدترین تحت تاثیر این بیماری همه گیر و تاثیر آنها را افزایش می دهد به عنوان بیشتر و بیشتر شهرهای تحت مستندات و دولت پرده بیشتر اقدامات اجتماعی فاصله با بستن حمل و نقل عمومی بسته شدن مرزهای این گزارش گفت:.

آن می توان اشاره کرد که قاره اروپا تبدیل شده است به مرکز عصبی از این بیماری همه گیر. در حال حاضر ایتالیا پیشی چین در تعداد مرگ و میر توسط یک حاشیه بزرگ و اسپانیا و فرانسه نیز در چنگال COVID-19.

Coronavirus (COVID-19) همه گیر کشته شدن بیش از 13000 و بیمار lakhs از مردم در سراسر جهان است.

اروپا برندها

“ارزش نام تجاری از اروپا بزرگترین شرکت های مجموعه است به از دست دادن تا 1 تریلیون یورو به عنوان یک نتیجه از COVID-19 شیوع با بخش حمل و نقل هوایی که بیشترین آسیب مالی نام تجاری یک نام تجاری مستقل ارزیابی مشاوره گفت.

در مقایسه با تاثیر از سال 2003 شیوع سارس که آلوده بیش از 8000 نفر کشته و 774 شد تنها 50 میلیارد یورو است.

و اشاره کرد که حمل و نقل هوایی خواهد بود ضربه سخت ترین, این گزارش گفت: جهانی صنعت هواپیمایی در حال حاضر به نام تا 200 میلیارد یورو در حمایت اضطراری و بوئینگ را به تنهایی به نام برای 60 میلیارد یورو کمک برای هوافضا تولید کنندگان.

بین المللی حمل و نقل هوایی گفت: اکثر حامل اجرا خواهد شد از پول در مدت دو ماه به عنوان یک نتیجه از بسته شدن مرزها.

بسیاری از خطوط هوایی اصلی مبتنی بیشتر از ناوگان خود را و اعلام کرد قصد دارد به اخراج هزاران نفر از کارکنان به عنوان آنها در حال حاضر مقابله با بحران بر خلاف هر چیزی که تا کنون دیده می شود قبل از اینکه در صنعت هواپیمایی.

یکی دیگر از بخش majorly به آمار بود ورزش با نمرات رویدادهای ورزشی یا تعویق و یا لغو. در حال حاضر در لیگ برتر فوتبال ماراتن لندن, PGA Tour, golfing شش-سازمان ملل راگبی وسایل به نام خاموش.

ارزش نام تجاری فرسایش بر اساس شرکت ارزش بین 1 ژانویه و مارس 18 سال 2020 با نام تجاری سرمایه گذاری گفت. هر بخش طبقه بندی شده به سه دسته بر اساس شدت از ارزش کسب و کار از دست دادن برای مشاهده این بخش در طول این دوره است.

این گزارش همچنین هشدار داد که تاثیر ارزش فرسایش خواهد شد و احساس خوبی به 2021 به عنوان به خوبی.

این همه عذاب و دل تنگی. برخی از مارک های کرایه خواهد شد بهتر است مانند آمازون, Netflix, WhatsApp, اسکایپ و Bupa که صدها میلیون نفر از مردم مجبور می شوند در داخل خانه می گوید ،

از یک چشم انداز اروپایی بالای 100 برندها در اینجا باید یک ترکیب ارزش 1,164 میلیارد یورو از مارس 18 و این مجموعه به کاهش 13 درصد به دلیل بیماری همه گیر.

در تاریخ 1 ژانویه این مارک فرمان یک مقدار رشد 1,135 میلیارد یورو پایین 5 درصد از 2019.

اما تمام آلمانی خودکار مارک های به دست آورده در این سال — مرسدس تا 13 درصد در 58 میلیارد یورو) اولی تا 5 درصد در 37 میلیارد یورو VW جهش 13 درصد به 40 میلیارد یورو و پورشه تا 21 درصد به 31 میلیارد یورو رسید.

اروپا صنعت خودرو باعث می شود تا تقریبا 20 درصد از کلی ارزش نام تجاری و رشد 10 درصد در این سال است. PTI بن DRR 03221309

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>