COVID-19 مستند: نیاز فوری به decongest کلانشهر

The government and civil society have been stretched to the limit in trying to provide ration, cooked meals and water to the migrant labourers. (Illustration by Rohnit Phore)دولت و جامعه مدنی کشیده شده است به حد در تلاش برای ارائه جیره غذایی پخته شده وعده های غذایی و آب به کارگران مهاجر. (تصویر توسط Rohnit Phore)

توسط Amaresh Dubey & Shivakar Tiwari

پس از اعمال کامل مستند در مارس 25, است که قوی ترین سلاح برای مبارزه با Covid-19 فعالیت های اقتصادی به توقف screeching آمد. این منجر به یک وضعیت بی سابقه ای برای کل جامعه از کارگران است. اما در مترو شهرهای پر با یک ارتش بزرگ از مهاجران مشغول رسمی کار, وضعیت نگران کننده است به دلیل از دست دادن معیشت و حبس از کارگران و خانواده های آنها در فضاهای کهنه. از دست دادن امرار معاش به ایجاد یک وضعیت کمبود مواد غذایی از ابتدای مستند و مجبور سلول ایجاد حس ناامنی بی سابقه در مورد برآورده ساختن نیازهای اساسی. به عنوان یک نتیجه انبوهی از آنها شده اند جمع آوری و در اتوبوس و ایستگاه های قطار در چند کشور مانند یک در نند Vihar اتوبوس و قطار پایانه در ماه گذشته و در Bandra ایستگاه به تازگی. وجود دارد چندین حساب از کارگران مهاجر اقدام در طولانی و دشوار treks و پیاده روی و یا استفاده از هر وسیله در دسترس برای رسیدن به خانه در مکان های دور. در نا امیدی آنها حتی با توسل به آتش سوزی و دیگر اشکال خشونت به عنوان اتفاق افتاده در دهلی نکنند.

دولت و جامعه مدنی کشیده شده است به حد در تلاش برای ارائه جیره غذایی پخته شده وعده های غذایی و آب به کارگران مهاجر. حتی این تلاش عظیم ناکافی به نظر می رسد به عنوان آشکار از انواع حساب از کمبود مواد غذایی. دلیل این است که تعداد مطلق از دهان برای تغذیه اجرا می شود به میلیون ها نفر. ما با ارائه یک برآورد از تعداد کسانی که از دست داده اند تقریبا همه درآمد ارائه آنها از جان گذشته به صورت وسیله ای برای تحقق نه تنها نیازهای اولیه خود را, اما همچنین وابستگان آنها. برای گرفتن عظمت مشکل ما با در نظر گرفتن مناطق شهری از دو مجاور مناطق ساحلی ماهاراشترا-بمبئی (از جمله حومه بمبئی) و قهوهای مایل به زرد است که در میان شش کلانشهر به عنوان کانون برای Covid-19 گسترش یافته است.

اخبار مرتبط

برآورد کل جمعیت شهری در 2017-18 در بمبئی و تانه با هم بیش از 24.2 میلیون دلار با نزدیک به دو میلیون مهاجر از اوتار پرادش و بیهار به تنهایی. توزیع کارگران با گسترده مشاغل در بمبئی و مناطق حومه و قهوهای مایل به زرد است که در گزارش همراه با گرافیک. بیش از 8.5 میلیون نفر از کارگران, نزدیک به 2.7 میلیون نفر در یقه سفید و یقه آبی شغل پایدار با درآمد و شرایط زندگی مناسب. گرافیک را نشان می دهد (cross-طبقه بندی کارگران در unorganised و سازماندهی بخش با توجه به نوع اشتغال است. از کل کار نزدیک به 5.8 میلیون گزارش منظم دستمزد و حقوق و مزایای اشتغال ترک در مورد 2.75 میلیون درآمد امرار معاش خود را از خود اشتغالی و کار گاه به گاه. حتی در میان منظم دستمزد بگیران 36 درصد و یا کمی بیش از 2.1 میلیون شاغل هستند در unorganised بخش. این همه اضافه می کند تا به عظیم 4.8 میلیون نفر از کارگران که مشغول به کار هستند در unorganised بخش. این unorganised بخش های مختلف فراهم می کند انواع خدمات که در آن درآمد خود اشتغالی و گاه به گاه کارگران و به طور منظم دستمزد بگیران بستگی به حجم معاملات روزانه.

این مستند اطلاع رسانی احکام است که دستمزد و حقوق پرداخت می شود در طول این دوره است. در رسمی و سازمان یافته در بخش حقوق می تواند پرداخت می شود و همچنین ممکن است برای بسیاری از به طور منظم حقوق و دستمزد حقوق بگیران در unorganised بخش برای دریافت پرداخت می شود. هنوز بخش بزرگی نیست و به احتمال زیاد به پرداخت به عنوان کارفرمایان پرداخت ظرفیت تعیین می شود روزانه جریان نقدی. برای unorganised و کارگران خود اشتغال در سایر مشاغل به عنوان مثال تجارت و خرده فروشی در غیر ضروری دسته بندی, حمل و نقل, رستوران ها و غیره بعید است که کارفرمایان می توانند پرداخت حقوق و دستمزد به گاه به گاه و استخدام کارگران. گاه به گاه کارگران باید در خارج از جاده و از این رو امکان گرفتن دستمزد روزانه کار می کنند. شبیه درآمد از دست دادن وجود دارد برای خود اشتغالی در بخش های دیگر. برای مثال خدمات حمل و نقل شامل سواری و اتومبیل و تاکسی حامل کالا-کوچک tempos (مانند خودرو) متوسط اندازه tempos ها و کامیون ها. در حالی که بسیاری از کالاهای حامل-tempos و کامیون ممکن است درگیر گذر گاه لوازم ضروری و خدمات مسافری خدمات خودرو در جاده ها است. توسط اخیر برآورد بیش از 3,00,000 خودرو طبقه در زیر شهری در بمبئی و تانه در 2018-19. به طور مشابه وجود دارد بیش از 1,10,000 تاکسی از جمله برنامه های مبتنی بر و تاکسی محلی ارائه دهندگان. این مستند ارائه شده است درآمد بیش از 4,00,000 رانندگان (این می تواند بسیار بیشتر از تعداد اتومبیل و تاکسی به عنوان گاهی اوقات این رانده متعدد رانندگان در شیفت) به صفر است.

عظیم از دست دادن دستمزد و درآمد در میان کارگران در unorganised بخش ما به ارمغان می آورد به این موضوع از تحرک این کارگران در طول دوره مستند. این یک واقعیت شناخته شده است که فضا در بمبئی است در حق بیمه حتی کارگران طبقه بندی به عنوان طبقه متوسط پایین تر یافت می شود زندگی در زاغه مانند اقامت های اساسی امکانات بهداشتی. این وضعیت در محله های فقیرنشین در یک وضعیت کامل مستند می تواند بدتر از یک نفر می تواند تصور کنید.

به گفته یکی از برآورد بیش از 5.2 میلیون نفر در حال زندگی در محله های فقیرنشین در بمبئی به تنهایی و تعداد آنها در حال افزایش است. تخمین زده می شود که آسیا بزرگترین زاغه Dharavi به تنهایی می تواند به عنوان بسیاری از یک میلیون ساکن در یک منطقه به سختی دو کیلومتر مربع ساخت اجتماعی فاصله غیر ممکن است. یک خانوار (به طور معمول حدود 4-5 عضو) است که مجبور به زندگی در یک اتاق کوچک و در بسیاری از موارد تعدادی از تک نر مهاجران به اشتراک گذاری یک اتاق. در شرایط عادی اعضای اقامت در اتاق تبدیل می شود به عنوان آنها در زمان های مختلف. با اعمال این مستند همه اعضای خانواده مجبور می شود با هم به طور همزمان. وجود دارد در حال حاضر گزارش از زندان در ایالات متحده و جاهای دیگر که مجرم هستند و نه قادر به حفظ اجتماعی فاصله. در نتیجه این زندان را تبدیل به نقاط از Covid-19 عفونت.

با از دست دادن کل در درآمد زیادی نسبت خود اشتغالی و گاه به گاه کارگران آنها زندگی می کنند در یک وضعیت مخاطره آمیز. در حالی که فوری نگرانی شده است و مواد غذایی دیگر مشکلات unhygienic وضعیت به عنوان آنها را برای به اشتراک گذاشتن توالت واکشی آب از همان منبع و در نتیجه آسیب پذیری در برابر بیماری های مختلف. آن شناخته شده است در حال حاضر که مرگ و میر به علت Covid-19 به میزان قابل توجهی بالاتر در میان کسانی که با دیگر کوتاه مدت morbidities. علاوه بر این بسیار محدود دامنه برای حفظ اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای همراه با حفظ پایه و بهداشت و مهاجران را محدود به شبکه های اجتماعی به تکیه در زمان بحران در شهرستانها بزرگ است. بر خلاف در چند کشور دیگر مهاجران در هند بسیار قوی میل با خانواده های خود را. آنها شده اند و زندگی در لبه با یک آرزو به بازگشت به خانه. خوب است به decongest زاغه تنظیم سفر مهاجران به خانه خود را در صورت منظم و بدون از دست دادن زمان.

Dubey است, استاد, JNU & Tiwari یک دکترا JNU

دیدگاه شخصی

زنده قیمت سهام از BSE و NSE و آخرین NAV پرتفوی صندوق های سرمایه گذاری مشترک, محاسبه مالیات خود را با ماشین حساب مالیات بر درآمد می دانم که بازار را بالا برندگان بالا بازنده & بهترین صندوق های سهام. Like us on Facebook و دنبال ما را در توییتر.

مالی اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما و اقامت به روز شده با آخرین Biz اخبار و به روز رسانی.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *