Covid – 19 تاثیر : سریع &Up می بیند کسب و کار خود را لرز این مالی

خانه رشد ورزش و نام تجاری تغذیه، سریع و بالا در انتظار رشد سه برابر در کسب و کار در طول مالی فعلی حمایت شده توسط تقاضای ثابت برای محصولات بهداشتی و تغذیه ای در میان مصرف کنندگان در پی همه گیر Covid-19 است.

این شرکت به دنبال سرمایه گذاری به بخش های جدیدتر از جمله رده بچه ها، راه اندازی محصولات بیشتر در بخش های موجود و گسترش رد پای خرده فروشی خود را به شیر بازار در حال رشد است.

به گفته Vijayraghvan Venugopal، مدیر عامل، Fast&Up، این شرکت از ماه مارس شاهد رشد سه برابر درآمد بوده است و انتظار دارد این تکانه به دلیل آگاهی رو به رشد در میان مصرف کنندگان در مورد نیاز به محصولات بهداشتی و تغذیه ای ادامه یابد.

“Covid در راه به ارمغان آورده است تمرکز را به سلامت و تغذیه مانند قبل از هرگز. ما شاهد رشد 3X در درآمد بیش از چهار تا پنج ماه گذشته بود و این تقریبا توسط طیف فعال ما از محصولات است که شامل ویتامین C، مولتی ویتامین، و مواد معدنی رهبری شد. ورزش، به عنوان یک بخش، در چند ماه گذشته ضرب و شتم گرفته است. اما در حال حاضر با شروع IPL و دولت در حال حاضر اجازه می دهد رویدادهای ورزشی را در مقیاس محدود تحت مرحله باز کردن، که بخش شروع به دیدن برخی از حرکت،” Venugopal به BusinessLineگفت.

ارائه محصول

با اذعان به شکاف در بخش تغذیه مبتنی بر گیاه، این شرکت به تازگی راه اندازی مجموعه جدیدی از محصولات تغذیه homegrown: سریع و بالا کورکومین و سریع و بالا ترا آلی Spirulina پلاس و گیاه خود را مبتنی بر گیاه گیاه دوستانه Terra سری.

. پر کاوید ۱۲ محصول در سبد خود داشت و در سه ماه اخیر پنج محصول دیگر راه اندازی کرده است. این برنامه بیشتر برای راه اندازی نزدیک به 10 محصول در طول مالی فعلی.

وی تصریح کرد: یکی از مقوله هایی که ما در آن حضور نداشتیم، محدوده طبیعی محصولاتی بود که بیشتر دارای قدرت گیاهی هستند. بنابراین ما محصولاتی را در آن بخش راه اندازی کردیم و به دنبال رشد آن هستیم.»

این شرکت همچنین در حال برنامه ریزی برای راه اندازی طیف وسیعی از محصولات هدف قرار گرفته در کودکان و نوجوانان است. ایده خواهد بود را به محصولات که “سرگرم کننده گرا” به طوری که برای اطمینان حاصل شود که مادران نیاز به آن را به بچه ها فشار نیست و نه آنها مشتاقانه منتظر داشتن آن.

سریع و بالا نیز شاهد تقاضای ثابت از شرکت های بزرگ به دنبال تغذیه و محصولات بهداشتی به عنوان گزینه های هدیه (به عنوان یک جایگزین برای شیرینی) برای کارکنان و مشتریان خود را در طول فصل جشن.

ردپای خرده فروشی

سریع و بالا، که در حال حاضر در 8-10 شهرهای کلیدی وجود دارد، به دنبال گسترش رد پای خود را در سراسر کشور است و به دنبال حرکت به شهرهای Tier II است. این شرکت، که در ماه ژوئن سال گذشته به بخش خرده فروشی سرمایه گذاری آغاز شده است، در حال حاضر در سراسر 5،000 خروجی در حال حاضر.

این برنامه ریزی برای لمس 15،000 خروجی تا ماه دسامبر و حرکت به شهرهای Tier II از پون ، ایندور ، Mysore و غیره.

“آنلاین در حال رشد بسیار سریع است…. هند در این بخش دست کم گرفته شده است و کاوید افزایش عمده ای به آن داده است و ما می بینیم که ادامه دارد.”

این شرکت در حال برنامه ریزی برای رول کردن اندازه بسته های کوچکتر و اضافه کردن گونه های بیشتر با توجه به نیازهای مشتریان.

سریع و بالا، که به تازگی شریک تغذیه رسمی برای تیم IPL شد – چنای سوپر کینگز، به دنبال اهرم انجمن را به نام تجاری به توده ها، او اضافه کرد.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

نرم افزار گرامرلی

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort android rat istanbul duşakabin şehirlerarası evden eve nakliyatturkuaz korsan taksi