تاج تاثیر: برآورد قرار داده و کاهش حجم ترافیک مسافر در آسیا و اقیانوس آرام در 24%

Coronavirus, Coronavirus India, coronavirus risk in India, chances of coronavirus spreading to India, study on coronavirus risk, Coronavirus latest updates, Coronavirus outbreak, n95 mask, wuhan university, sars, nipah virus, n95 respirator mask, kerala virus, karona, carona, Coronavirus symptoms, Coronavirus treatment, Coronavirus medicine, Coronavirus prevention, coronavirus treatment breakthrough, coronavirus treatment, coronavirus narendra modi statement, PM Modi on coronavirus, PM Modi holi coronavirus, coronavirus all you need to know, coronavirus india, corona updates, corona alert india, coronavirus prevention India, COVID-19, coronavirus impact, coronavirus impact on economy, coronavirus impact on airports, Airports Council Internationalبا توجه به ACI جهانی تخمین می زند آسیا-اقیانوس آرام است که در مواجهه با بالاترین تاثیر است.

فرودگاه شورای بین المللی (ACI) آسیا و اقیانوس آرام هشدار می دهد که طولانی مدت از COVID-19 شیوع قابل توجهی خواهد شد مجموعه ای به منطقه فرودگاه از آنچه قبلا پیش بینی شده در چشم انداز رشد. فرودگاه ارتباط خواستار تنظیم کننده و دولت ها برای پیاده سازی به خوبی تعریف شده تنظیم و امداد اقدامات متناسب را با توجه به سطح محلی زمینه.

با توجه به ACI جهانی تخمین می زند آسیا-اقیانوس آرام است که در مواجهه با بالاترین تاثیر با ترافیک مسافری حجم پایین 24 درصد برای سه ماهه اول سال 2020 در مقایسه با پیش بینی سطح ترافیک بدون COVID-19. در منطقه آسیا و اقیانوسیه سرزمین اصلی چین و هنگ کنگ و کره جنوبی باقی می ماند در مرکز اثر با ضرر و زیان قابل ملاحظه در حجم ترافيک.

اخبار مرتبط

در ضمن وجود یک افزایش شدید در تعداد coronavirus موارد در چند کشور در غرب آسیا و انتظار را به طور قابل توجهی تاثیر ترافیک رو به پایین با 4.2 درصد مسافران و شرکت های هواپیمایی تنظیم برنامه خود را و صندلی ارائه می دهد در روزهای آینده و هفته. در برابر غم انگیز افت شدید کاهش ترافیک و مسافر به ظرفیت فرودگاه’ هوانوردی درآمدهای غیر هوانوردی درآمد رندر مشابه کاهش می یابد. “این ACI جهان فرودگاه ترافیک پیش بینی 2019-2040 پیش بینی $12.4 میلیارد دلار درآمد برای سه ماهه اول در منطقه آسیا و اقیانوس آرام در “کسب و کار به عنوان معمول’ سناریو. تاثیر COVID-19 پیش بینی شده است به از دست دادن درآمد 3 میلیارد دلاری” یک ACI گزارش گفت:.

کمبود در تعداد مسافران و لغو پروازها منجر به کاهش درآمد حاصل از فرودگاه اتهامات مانند فرود و پارکینگ هزینه های پرداخت شده توسط شرکت های هواپیمایی و خدمات مسافر و امنیت عوارض پرداخت شده توسط مسافر. در حالی که حمل و نقل هوایی درآمد تحت فشار هستند هزینه پایه برای فرودگاه عملیات بدون تغییر باقی می ماند به عنوان فرودگاه می تواند نه نزدیک و نه انتقال پایانه در طول شیوع بیماری است.

غیر هوانوردی منابع درآمد معمولا به عنوان تنوع فرودگاه جریانهای درآمد اما آنها همچنین ارائه اضافی کوسن در طول رکود اقتصادی. تا حد زیادی coronavirus است تأثیر چینی مسافران بزرگترین و بالاترین هزینه های سفر عازم ناحیه دور دست گروه ایجاد گسترده تر در سراسر جهان اثر در فرودگاه.

“بر خلاف شرکت های هواپیمایی که می توانید انتخاب کنید برای لغو پروازها و یا نقل مکان هواپیما خود را به بازارهای دیگر به منظور کاهش هزینه های عملیاتی فرودگاه اپراتورهای مدیریت دارایی های غیر منقول است که نمی توان تعطیل. آنها در مواجهه با جریان نقدی فوری فشار با توانایی محدود برای کاهش هزینه های ثابت و چند منابع به صندوق توسعه ظرفيت تلاش برای دراز مدت آینده رشد” استفانو Baronci مدیر کل ACI آسیا و اقیانوس آرام گفت. “به صورت خصوصی برگزار شد, فرودگاه, وضعیت حتی بدتر به عنوان آنها را به بهره مندی از اقدامات امداد اما موظف به ادامه پرداخت امتیازی هزینه برای دولت است.”

“به شدت از وضعیت فعلی نیاز به یک همکاری نزدیک فرودگاه بین اپراتورها و سیاست سهامداران برای شناسایی گزینه های برای مقابله با بحران. برای ادامه منطقه ای رفاه به عنوان تمام پیش بینی های بلند مدت نشان می دهد ما باید به در نظر گرفتن پایداری کلی از این بخش شروع با کمبود ظرفیت فرودگاه. آسیا در حال حاضر مدیریت بیش از 50% از فوق العاده متراکم فرودگاه در جهان و نیاز به ساخت اکثریت زیادی از سبز فرودگاه در سطح جهان است. بیشتر از آن است که در بهره از فرودگاه به کاوش در سطح محلی با شرکای اصلی امداد اقدامات لازم برای رویارویی با چالش های فعلی و برنامه های بازیابی به incentivise بازگشت به normalised بازار است. پتو استفاده از طرح های پیشنهادی برای کاهش هزینه های فرودگاه و یا برای توقف استفاده از قانون 80/20 در فرودگاه شکافها در سطح جهانی باید پشتیبانی نمی شود و بدون عبور اقتصادی امکان سنجی آزمون و توجیهی با هدف شواهد” Baronci گفت.

زمان حافظه تخصیص قوانین نیاز به شرکت های هواپیمایی به استفاده از حداقل 80% خود اختصاص داده اسلات عادی عملیات در یک فرودگاه به منظور نگه داشتن آنها را.

پیشنهاد برای جهانی تعلیق 80/20 استفاده به تازگی ساخته شده توسط انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (یاتا) را به شرکت های هواپیمایی این آزادی را لغو پرواز به/از متراکم فرودگاه لزوما مرتبط به COVID-19 شیوع jeopardising توانایی برای کشورها به ماندن متصل با جهان است.

زنده قیمت سهام از BSE و NSE و آخرین NAV پرتفوی صندوق های سرمایه گذاری مشترک, محاسبه مالیات خود را با ماشین حساب مالیات بر درآمد می دانم که بازار را بالا برندگان بالا بازنده & بهترین صندوق های سهام. Like us on Facebook و دنبال ما را در توییتر.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im