تاج بحران نیاز فوری مالی مداخله

Corona crisis, fiscal interventions, Corona lockdown, coronavirus, economic activity, financial sector, gdp, coronavirus pandemicمنحرف تناقض در اینجا است که حداقل از دست دادن سلامت و زندگی است که از طریق حداکثر اقتصادی قربانی!

پنج چیز مشهود در مورد تاج شوک. یک هسته ‘مستند’ پاسخ به مدیریت همه گیر inflicts ظالم آسیب های اقتصادی در داخل و خارج از هند. دو ویرانی دهانه بخش شرکت ها و کسب و کار و خدمات و هزینه های مصرف کننده و تولید سرمایه و بازار کار. سه تن از دست دادن غیر ممکن است برای تعیین کمیت با توجه به عدم اطمینان در مورد آن میزان مدت و پشتکار. چهار مالی مداخلات در یک مقیاس گسترده نیاز به انجام فوری همراه با پولی و اقدامات نظارتی. و پنج دولت تا به حال هیچ مالی و عرض جغرافیایی وجه حتی قبل از این ویروس شوک.

یک مقاله قبلی (بیت.ly/3dsCRBt) در این ستون بر نیاز به فکر بدهی در تهیه مالی پاسخ به این ویروس شوک. به رغم بدهی تجمع گسترده حمایت مالی یک فوریت خواستار در هر دو اخلاقی و واقعی در زمینه های اقتصادی. منحرف تناقض در اینجا است که حداقل از دست دادن سلامت و زندگی است که از طریق حداکثر اقتصادی قربانی! ویرانی ناشی از به عنوان دولت مجبور است برای به اجرا درآوردن مستندات و تعطیلی آوردن اکثر فعالیت های اقتصادی متوقف. مانند توقف در این مقیاس و ناشناخته مدت دیده نمی شد در زمان بحران مالی 2008. آن است که به مراتب گسترده تر داشتن مستقیم و دور دوم اثرات آن بر توليد و اشتغال که برخی از آنها می تواند تبدیل به دائم و مرکب جهانی مستندات.

اخبار مرتبط

ویروس شوک بنابراین بیش از سال 2008 یکی منیفولد. رشد تولید و سپس کاهش یافت 4.57 درصد به 3.1 درصد در FY9 (FY05 تولید ناخالص داخلی سری). اما از عمومی و خصوصی و خانواده ترازنامه در شکل خوب—سالم و سودآور است. بخش مالی و بانک ها قوی و انعطاف پذیر و این کمک آب و بحران 2008 به وجود آمد که از بخش مالی مشکلات در خارج از کشور. هند ایستاد و سپس با یک تیز بازیابی. با مقایسه این ویروس شوک حملات بسیار ضعیف تر و آسیب پذیر تر زمینه: سه سال رکود تمام بخش های دولت, مالی, خصوصی غیر مالی و خانواده بخش تیره و تار و مدیون و آسیب پذیر در سیستم مالی. این نقطه به کاهش bounce-back توانایی های خود. علیرغم سیاست های مالی است به حمل وزن پاسخ داده شده و رسیدن به آن و تاثیر.
چگونه به کمیت و تدبیر تاج محرک پرسش دشوار است. کمیتی است که در نزدیکی غیر ممکن است به دلیل اطمینان بالا. آیا دولت باید جذب تمام یا برخی از ضرر و زیان به کسب و کار و مصرف کنندگان یک انتخاب سخت است. کدام بخش به حمایت و چقدر است و در عین حال سخت تر است—این انتخاب این است که تا حد سیاسی به عنوان آن اقتصادی است. هدف قرار دادن, به خصوص هنگامی که چهار پنجم اشتغال غیر رسمی است و به همان اندازه دشوار است. اقتصاددانان حمایت از اقدامات مختلف و دولت است که احتمالا مطالعه این.

با توجه به اندازه تاج محرک شاید بحران 2008 شوک بزرگی مالی پاسخ (در حدود 2 ٪ از تولید ناخالص داخلی) و پس از اثرات آن بر توازن رشد نتایج ترازنامه عوارض و غیره—می تواند مفید باشد نشانه است.

اصول هدایت تاج محرک باید دوبرابر است. یکی همه هزینه باید معقول شود. و دو هزینه باید مطابق با یک طرح برای چگونه به گرو در اوردن این. از آنجا که این بیماری همه گیر را به مدت نامشخص باقی مانده است, آن ممکن است مفید باشد به فکر می کنم در شرایط فوری مالی پاسخ. اولین خط از سیاست مداخله باید فوری درآمد پشتیبانی با هدف کسانی که بیشتر در معرض توقف ناگهانی در فعالیت های. اگر آن را گسترش دیگر دولت را مجبور به تعادل حداکثر افست موقت شوک برای سریعتر واکنش به جلوگیری از یک تکه از آن را نزولی به دائم خروجی کاهش است. این سوال خواهد شد و سطح و کمی بعد به عنوان افق را پاک می کند. بخش شرکت ها و کسب و کار خواهد شد که به ارائه کمک برای مرگ یا نابودی ضعیف و ضعیف را افزایش می دهد شبح از دست دادن دائم خروجی و شغل.

نحوه تامین مالی محرک? دولت کسری بودجه خواهد overshoot توسط یک مایل که همه درآمد—مالیات nontax و اتلاف سرمایه—کوچک خواهد شد از مستندات و سقوط در ارزش دارایی. اما باعث نمی شود که جدا ولخرجی در حال حاضر از طریق صدور تازه بدهی و آینده بازپرداخت. سیاستگذاران در حال هدایت به عالی مقاله اخیر در این کینز’ شرح حال رابرت Skidelsky, (بیت.ly/2J71Xrr). استقراض برای تامین مالی یک محرک برای حمایت و احیای همراه با خطرات که بازی کردن بسیار به تازگی یعنی از ازدحام و اثر منفی بر رشد. با وجود کاهش هزینه های استقراض از بانک مرکزی LTROs آینده پرداخت بهره خواهد کوه بالا.

بنابراین بدهی نسبت به اقتصادی سالانه خروجی افزایش می یابد. این سوال مهم در اینجا این است که بدهی پایداری. این است که به جلو نگاه و بستگی به روند از چرخه حمایت سیاست های اقتصاد کلان و یا افزایش بهره وری است که به تولید کافی و پایدار اولیه مازاد به کاهش بدهی-نسبت تولید ناخالص داخلی. قیمت پرداخت خواهد شد یا از طریق بیشتر تورم و یا افزایش مالیات اگر آینده روند رشد نتواند به افزایش پایدار بر اساس. این است که چرا آژانس های رتبه بندی متمایز در بدهی تحمل برای اقتصادهای در حال ظهور که برای کشورهایی مانند ژاپن است. دومی می تواند به حفظ بدهی حتی در 200 ٪ از تولید ناخالص داخلی به دلیل مدت طولانی از رشد پایدار از تجارت و افزایش بهره وری فراهم می کند که اعتماد به نفس به سرمایه گذاران است.

هند ندارد که مزیت: این تنها هشت سال از رشد کافی و افزایش بهره وری به صورت قابل توجهی افزایش در درآمد سرانه, سطح, و هرگز اجرا ماندگار اولیه مازاد. بدهی ناخالص داخلی سطح بهره برده اند از دوره ای عوامل به تنهایی. تاریخ آن مشخص شده است با کم سیاست تلاش است که بارها و بارها درایو وضعیت مالی به اندوهناک سطوح; در دهه گذشته اقتصاد سیاسی است بیش از حد تمایل به سمت عقیم زمان صرف. سرمایه گذاران که خیرخواه, آیا چشم پوشی نیست این. همچنین مشخص نیست اگر بالقوه و یا روند خروجی را کاهش داده; قطعا ناتوانی از رشد تولید ناخالص داخلی برای بازیابی به قبل از بحران نرخ و تکرار می افتد بعد از محرک اقتصاد کلان را پوشیده نشان می دهد تا.

پس معتبر رستگاری طرح لازم است. ما نشان می دهد بودجه هزینه به عنوان نقطه شروع. وضوح فوری مالی پاسخ viz. درآمد پشتیبانی کمک می کند تا تمایز بین زمان و هزینه های سرمایه, قطعات است که باید به سرعت شناسایی شده به سوئیچ به سمت تاج محرک. رفاه صرف است که همپوشانی با محرک هدف را می توان به طور کامل reoriented—بزرگترین یا مواد غذایی یارانه هزینه می توان قابل ملاحظه ای گیرند تحت این. هزینه های سرمایه ای با دیگر بازده را می توان به تعویق افتاد همراه با انحراف موقت از دیگر inessential صرف.

اما این ممکن است به اندازه کافی. بیش از چند سال آینده این درآمد هدفمند تسکین می توان به تامین مالی از طریق کاهش مرحله ای از مواد غذایی یارانه. حتی 20 واحد کاهش به یک کنترل 0.3% از تولید ناخالص داخلی را انتشار دائم منابع برای جبران هزینه های اضافی در حال حاضر از لحاظ ساختاری بهبود هزینه های کیفیت و اطمینان سرمایه گذاران و جلوگیری از عوارض جانبی واکنش بازار. کمک مالی یا کمک به سازماندهی بخش شرکت ها و کسب و کار نیز می توانید متصل با رشته ها مانند حقوق صاحبان سهام-های آینده های سود بالاتر از طریق مالیات درآمد حاصل از خصوصیسازی ، دولت باید در نظر گفتن عمومی این است که یک بحران است که در آن آینده درد و یا بار گذاری مورد نیاز است برای بهبود اقتصادی و مرمت.

مالی کمیسیون گزارش شده است که راه اندازی یک پنل برای تثبیت مالی نقشه راه برای مرکز و ایالات متحده توصیه تعاریف از کسری بودجه و بدهی به صورت کلی متحده به طور کلی دولت و شرکت های بخش دولتی و صریح و روشن و قابل اندازه گیری مستقل بدهی و سازگار را تعریف سهام (بدهی) و جریان (کسری). بدون شک این پنل به بررسی این مسائل است.
در حال حاضر دولت باید با ارائه فوری پشتیبانی مالی که صرف معقول و می تواند معتبر بازخرید.

نویسنده یک دهلی نو بر اساس macroeconomist
دیدگاه شخصی

زنده قیمت سهام از BSE و NSE و آخرین NAV پرتفوی صندوق های سرمایه گذاری مشترک, محاسبه مالیات خود را با ماشین حساب مالیات بر درآمد می دانم که بازار را بالا برندگان بالا بازنده & بهترین صندوق های سهام. Like us on Facebook و دنبال ما را در توییتر.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>