بندر چابهار را به صبر طولانی برای جرثقیل همچنان به عنوان بانک های خارجی دور ماندن از ترس تحریم

پورت چینی جرثقیل ساز شانگهای Zhenhua Heavy Industries Co (ZPMC) است و در عین حال برای شروع ساخت این چهار اصطلاح راه آهن-نصب اسکله جرثقیل (RMQCs) به دستور یک نهاد دولت حدود سه سال پیش برای هند-بودجه بندر چابهار بیشتر به تأخیر انداختن رسمی شروع به 10 سال معامله هند و ایران امضا شد.

ساخت اسکله جرثقیل شده است به تعویق افتاد چرا که بانک های خارجی هستند با احتیاط از باز کردن نامه های اعتباری (LC) است که اطمینان از پرداخت به تامین کننده با وجود تحریم ها-چشم پوشی داده شده توسط ما به بندر پروژه.

هند بنادر جهانی این نهاد تشکیل شده به منظور توسعه و اجرای بندر چابهار بود دستور داد چهار RMQCs برای یک ترکیب $29.8 میلیون از ZPMC بزرگترین بندر جرثقیل ساز در ماه سپتامبر 2017.

 

آن را نیز دستور داد 14 لاستیک-tyred جرثقیل زیر بشکهای (RTGCs) در حدود 18 میلیون دلار از فنلاندی جرثقیل ساز Cargotec Oyj و دو تلفن همراه-بندر جرثقیل (MHCs) از 140 تن و چهار MHCs از 100 تن از ایتالیا Italgru S. r.l.

اسکله جرثقیل و یا کشتی به ساحل جرثقیل نقش حیاتی در تخلیه و بارگیری کانتینر و از یک کشتی.

مسئله اصلی این است که بانک ها گفت:. جرثقیل سازان را قبول نمی کند پول ریالی و یا روپیه; آنها می خواهند آن را به دلار یا یورو. هندی, بانک معتقد هستند اما بانک های خارجی “هنوز هم نمی متقاعد شده توسط تحریم-چشم پوشی به پورت پروژه است.”

“برای باز کردن Lc ما را مجبور به آمار بانک خارجی. اما لحظه ای بانک های خارجی که شنیدن آن برای ایران, آنها می گویند: “هیچ چیز انجام می دهند. به عنوان یک نتیجه بدون پرداخت شده است به ZPMC. مگر اینکه پرداخت مطمئن است به فروشنده در مراحل از طریق باز کردن یک LC, آن را نمی خواهد شروع به ساخت و ساز” گفت: یک مقام دولتی در جریان توسعه است.

هند و چین روابط

خرید اینترنتی اخیر درگیری های مرزی با چین چینی ساخته شده محصولات و خدمات جدید اضافه کرده است “خصوصی” ابعاد به جرثقیل خرید از ZPMC. جالب جرثقیل سفارش قرار داده شده بود در ارتفاع Doklam ایستاده با چین در سال 2017.

هر گونه تلاش برای قراضه RMQC سفارش با ZPMC خواهد شد و نتیجه معکوس به عنوان وجود دارد بدون جایگزین جرثقیل سازان حاضر به عرضه در صورت لغو تحریم های اعمال شده توسط آمریکا در غرب کشور آسیایی بیش از دومی هسته ای. این است مجبور هند برای حفظ ZPMC قرارداد زنده است.

این مقام گفت که هند بود قادر به گرفتن برخی از تجهیزات, اما دیگران عمدتا بسیار مهم RMQCs هستند رو بزرگ “جاده مسدود کند.”

به عنوان مثال برای اولین بار مجموعه ای از تلفن نمایندگی جرثقیل دستور داد در Italgru تحویل داده خواهد شد در چابهار در ماه اکتبر که “اسناد و مدارک انجام شد با دقت به گریز از تحریم ها” این مقام گفت.

تاخیر در احداث جرثقیل تاخیر رسمی شروع به 10 سال معامله است.

“10 سال دوره هنوز آغاز نشده است. هر چه ما در حال حاضر در دوره صفر.

“ایران نیز می داند که چالش وجود دارد به دلیل تحریم. هر دو طرف قادر به انجام برخی از تعهدات/شرایط. بنابراین ایران گفت: فراموش نکنید تعهدات اجازه دهید ما شروع به عملیات’ و ما کار کرده اند و برخی از مکانیسم” رسمی اضافه شده است.

این سهام از هند بنادر جهانی خود را تحت یک تغییر با Sagarmala شرکت توسعه شرکت کنترل حمل و نقل وزارت خرید سهام برگزار شده توسط جواهر لعل نهرو پورت اعتماد و Deendayal پورت اعتماد به عایق دو دولت اجرا بنادر از امکان تاثیر تحریم ها.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im