برگر کینگ را می کشد ‘racid’ عمل می کنند از طریق آن Mouldy گنده کمپین

Burger King Moldy Whopper Ad Campaign, Burger King Fast Food Chainسریع خدمات رستوران (QSR) نورد از آن کپک زده گنده کمپین برجسته آن پیام اصلی #NoArtificialPreservatives.

سریع خدمات رستوران (QSR) شرکت برگر کینگ دوباره آن را انجام داده. این بار در خدمت mouldy اندازه بزرگتر به مصرف کنندگان خود است. Conceptualised و ایجاد نه یکی یکی بلکه سه سازمان David میامی Publicis و شمال اروپا آژانس خلاق اینگو کمپین برجسته زنجیره ای فست فود را حرکت جدید از بین بردن نگهدارنده های مصنوعی از آن امضای برگر.

با Mouldy گنده, آگهی, Burger King تا به معرفی یک نوع جدید از تبلیغات آورده و یکپارچگی به مواد غذایی تبلیغات به عنوان در هر Harish Bijoor, برند, مشاور, Harish Bijoor مشورت Inc. “این واقعیت است که آن را به نظر می رسد ناخالص منعکس کننده واقعیت – ناخالص واقعیت است که همه ما می خواهید برای جلوگیری از. علاوه بر این, Burger King دهکدهای موثر قرار گیرند هر برگر بازیکن در بازار,” او اضافه شده است.

اخبار مرتبط

سریع خدمات رستوران (QSR) نورد از آن کپک زده گنده کمپین برجسته آن پیام اصلی #NoArtificialPreservatives. 45 دوم مبارزات انتخاباتی آگهی شروع می شود و با اندازه بزرگتر برگر مونتاژ و تصویر می کشد آن پوسیدگی بیش از مدت 34 روز به عنوان برگر ندارد هر گونه مواد نگهدارنده. دلیل اصلی اعتیاد به مواد مخدره در اطراف آگهی خاص است که با توجه به این واقعیت است که آن رفت در برابر پارچه از مواد غذایی دسته آگهی های تبلیغاتی است که در درجه اول با تمرکز بر زیبایی محصولات – برای نشان دادن یک mouldy, قارچ آلوده برگر. برای آجی Sweeney مدیر ارشد خلاق افسر و مدیر عامل Publicis در سراسر جهان هند, آگهی شجاع و حرکت در بخشی از نام تجاری پس از آن به ارمغان می آورد به محل موردتوجه وتماشای عموم تاریک و unappetising طرف محصول می باشد. “بسیار تیره و تکان دهنده شیوه ای با نام تجاری موفق را به جلو پیام پشت این کمپین. در حالی که به دنبال در آگهی بینندگان قرار با تصاویری هنوز این تصاویری مدیریت برای انتقال یک پیام قوی در حمایت از نام تجاری” او به تفصیل شرح داده.

جالب, آگهی راه اندازی شده است و تقریبا سه ماه پس از نمایش از 10 سال, مک دونالد, همبرگر در ایسلند که به نظر می رسد همان است که آن را در زمان خرید به دلیل مواد نگهدارنده. خواستار آن دیگری سالوو خدمت Burger King, Mithun موکرجی مدیر خلاق انگور دیجیتال اشاره کرد که با این آگهی این شرکت در تلاش است برای برجسته کردن پیام دیگری در کنار #NoArtificialPreservatives است که ما برگر همان است که مک دونالد.

این QSR برند محبوب خود را برای مبارزات انتخاباتی است که از زمان به زمان به چالش کشیده مک دونالد – آن قوس رقیب. از ‘رایت که آگهی’ به ‘#WhopperSecret’ – جایی که آن را مخفی یک مک بزرگ در هر اندازه بزرگتر در میان دیگر – این trolled رقیب خود را چند بار و هر بار این حرکت را به دست آورد خنده دار پاسخ. اظهار نظر از طریق توییتر رسیدگی فرناندو ماچادو جهانی CMO, Burger King, گفت:, “واقعی طعم غذا بهتر است. و “Mouldy گنده’ است که در اینجا به نمایش گذاشتن که ما در حال از بین بردن مصنوعی و مواد نگهدارنده در مواد غذایی ما است.”

با توجه به این رستوران مستقر در میامی, فلوریدا, Burger King حذف نگهدارنده های مصنوعی از اندازه بزرگتر در چندین کشور اروپایی از جمله فرانسه و سوئد و اسپانیا. بیش از 400 رستوران از 7,346 در آمریکا را حذف کرده و نگهدارنده های مصنوعی از این گنده. علاوه بر این تا پایان سال همه مواد غذایی موجود در برگر کینگ از جمله ساندویچ طرف و دسر, رایگان خواهد بود از رنگ های مصنوعی طعم دهنده های مصنوعی و مواد نگهدارنده مصنوعی در آمریکا و انتخاب کشورهای اروپایی از جمله آلمان و انگلستان است.

دفعات بازدید: همچنین: مادر Sparsh راه اندازی رسانه های اجتماعی کمپین #PlantAndPure

Follow us on Twitter, Instagram, LinkedIn, Facebook

زنده قیمت سهام از BSE و NSE و آخرین NAV پرتفوی صندوق های سرمایه گذاری مشترک, محاسبه مالیات خود را با ماشین حساب مالیات بر درآمد می دانم که بازار را بالا برندگان بالا بازنده & بهترین صندوق های سهام. Like us on Facebook و دنبال ما را در توییتر.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>