بودجه سال 2020: FM Sitharaman ارائه aspirational بودجه اما رشد کسری بودجه

Budget 2020 India, Budget 2020-21بودجه 2020-21: وزیر دارایی Nirmala Sitharaman دارای بودجه مقالات او به عنوان برگ دفتر به ارائه بودجه در مجلس شورای اسلامی در دهلی نو در روز شنبه. (رویترز)

بودجه سال 2020 هند: غایب تعمیر سریع از اقتصاد کندوپاش رشد موتورهای وزیر دارایی Nirmala Sitharaman کمی داشت ولی گزینه اعمال خودش را به رول کردن یک محرک های مالی با این امید که این امر تسریع رشد دوباره بجای اول برگشتن. با این حال خفه بزرگ درآمد مالیاتی کسری همه که او می تواند تقریبا دستیابی به قطعات یدکی اقتصاد اضافی از دولت هزینه های فشرده سازی.

بودجه هزینه های سرمایه برآورد شده است به رشد در 18% به تومان 4.12 لاخ کرور در FY21 سریعتر از سرعت کلی بودجه صرف, اما جای تردید است که آیا به طور کلی عمومی capex نیز افزایش پشت سر هم. برای اولین بار در چندین سال این مرکز را مالیات نقل و انتقال به دولت کاهش یافته است در FY20 – توسط Rs 1 لاخ کرور یا 14% — circumscribing توانایی خود را برای صرف دارایی-ایجاد پروژه های. همچنین capex تامین مالی خارج از اضافی-منابع بودجه پیش بینی شده است به کاهش بیش از 5% به تومان 6.72 لاخ کرور در FY21.

اخبار مرتبط

سنجش که بودجه 2020-21 دوم توسط مودی دولت 2.0 , نمی ممکن است بسیار به پمپ-نخست متزلزل اقتصاد معیار 30-به اشتراک گذاری BSE Sensex کاهش 2.43% در شنبه خود شدیدترین سقوط از اکتبر 24, 2008. نقش برآب امید امداد در مالیات بر سود سرمایه نیز شدت دستپاچه بازار.

در نظر گرفتن یک 40,000 تومان کرور روپیه رسید در درآمد زن سبک و جلف, مالیات بر درآمد شخصی (گودال), اسلب شده اند بازسازی به مالیات دهندگان را انتخاب کنید بین دو گزینه — جدید کاهش-نرخ رژیم است که نیاز به آنها را نیز تسلیم 70 از بیش از 100 معافیت از جمله آنهایی که محبوب و موجود یکی است. این احتمالا نوید یک سیستم ساده تر از مالیات با حذف تمام معافیت ها و کسر اما ثابت خواهد بود ناکافی مصرف کننده.

تلاش برای افزایش مولد دارایی-ایجاد هزینه های مشهود است اما کیفیت کسری مالی به نظر می رسد به وخامت با سهم درآمد کسری بودجه — حذف است که یک کلید مالی هدف افزایش به 77 درصد از FY21 کسری مالی در مقایسه با 63% در FY20.

بودجه تکمیل این پروژه از هماهنگی با هند مالیات شرکت ها با رژیم خوش خیم ترین در میان اقتصادهای عمده با حذف مالیات از توزیع سود سهام مالیات در دست شرکت. این حرکت با برآورد درآمد تاثیر 25.000 تومان کرور روپیه افزایش می دهد سرمایه گذاران خارجی’ بازده از سرمایه گذاری در شرکت های هندی. وزیر استناد یک exigency بند برای فعال کردن انحراف از 0.5 درصد از تولید ناخالص داخلی هر یک از مالی نقشه راه برای هر دو FY20 و FY21 —کسری مالی برای دو سال خواهد بود که 3.8 درصد و 3.5 درصد بود. اگر یکی می رود مربوط به قوانین وجود ندارد شرایط به حکم ماشه طوری عمل شد و در واقع مغرور. اما حتی با این کار مرکز اندازه بودجه نسبت به تولید ناخالص داخلی افزایش خواهد تنها اندکی از 13.2 درصد در FY20 به 13.5 درصد در FY21.

در برآورد تولید ناخالص داخلی اسمی رشد 10% 12% رشد ناخالص درآمد مالیاتی در نظر گرفته شده است برای FY21 در مقایسه با کمتر از 4% در FY20 (رشد تولید ناخالص داخلی 7.8%). که نیاز به مالیات شناور از 1.2 در FY21 برابر 0.5 در FY20. این در واقع یک نظم بلند اگر دولت ظاهرا پین امید در یک مالیات مستقیم سازمان عفو طرح — Vivaad Se Vishwas — اعلام کرد در بودجه و همچنین اقدامات انجام شده برای کاهش پذیرش بار. “ادامه کاهش نرخ رشد اقتصادی و کاهش مالیات آن را دشوار برای رسیدن به درآمد ناخالص هدف…” رتبه آژانس مودی گفت.

به احتمال زیاد بازسازی GST — مرکز درآمد حاصل از این مالیات کاهش یافت و کوتاه توسط 51,000 تومان کرور روپیه یا 7.7% در FY20 — در حال رفتن به یک عنصر کلیدی در تلاش های دولت برای بهبود مالیات شناور. در حالی که کشورهای در حال گریه ناپاک بیش از این مرکز عدم انتشار تضمین جبران خسارت مقدار برای خود GST درآمد کسری Sitharaman روشن ساخته است در روز شنبه در سخنرانی که در “آخرت (و جبران) صندوق خواهد بود فقط محدود به مجموعه ای از راه GST جبران cess.”

بودجه FY21 به شدت متکی بر اتلاف سرمایه رسید و این پیش بینی برای افزایش 223% به تومان 2.1 لاخ کرور با تشکر از پیشنهاد IPO LIC و ليزينگ معاملات صف از جمله BPCL — و 12 درصد افزایش در مخابرات رسید به تومان 1.33 لاخ کرور. مالیات شرکت رسید در FY20 شاهد کمبود تومان 1.5 لاخ کرور یا 20% بازتاب هند وارز رام سودآوری و کاهش در نرخ مالیات.

مالی لغزش نیست commensurately منعکس شده در برآورد G-sec لوازم در بازار برای FY20 و FY21 به عنوان مرکز فشارهای تامین مالی آن کسری از طریق NSSF استقراض. با توجه به تجدید نظر در برآورد FY20, NSSF بودجه تا آنجا که 31.3 درصد از کسری مالی برابر 19.3 درصد در سال گذشته و پیش بینی برای تامین مالی 30.1 درصد از کسری بودجه در آینده مالی. شبکه بازار استقراض برای FY21 (Rs 5.36 لاخ کرور) و FY20 (Rs 4.99 لاخ کرور روپیه تا 50,000 کرور از قبلی طرح) عمدتا در خطوط انتظار بازار اوراق قرضه شرکت کنندگان پس بازده بعید به حرکت در کوتاه مدت.

Outlays برای بسیاری از محبوب رفاه اجتماعی در بخش برنامه بودند محدود در FY20 — ساعت Kisan توسط نزدیک به 21,000 تومان کرور روپیه و PM گرم Sadak Yojana حدود 5,000 تومان کرور روپیه به عنوان مثال — برای جلوگیری از کسری از گسترش بیشتر. برای FY21 محبوب مشاغل طرح MGNREGA یک FY21 مبلغ سرمایه گذاری است که 9,500 تومان کرور روپیه کمتر از FY20.

ملحق به مطالبات از چندین محله برای شفافیت بیشتر در دولت مرکزی حساب Sitharaman ارائه جزئیات از خارج تامین مالی بودجه از هزینه برای FY20 و FY21. از جمله این بخش عمده ای از آن ها دوباره NSSF وام است که باید محدود بازار تاثیر کسری مالی برای FY20 و FY21 خواهد بود 4.6 درصد و 4.4 درصد بوده است.

سازمان دیده بان ویدئو: آنچه که در بودجه اتحادیه از هند ؟

Sitharaman اعلام کرد یک پیاده روی در FPI حد برجسته در سهام و اوراق قرضه شرکت های بزرگ از 9 درصد به 15 درصد اما نه به کل گراز در اصلاح این بازار اذعان کرد سیاست ضروری برای مدتی. عمومی صدور و فهرستی از شرکت های بزرگ اوراق قرضه را تعمیق بازار و تقویت منابع برای پروژه های زیربنایی. افزایش پوشش بیمه ای برای سپرده های بانکی به Rs 5 لاخ از Rs 1 لاخ آمد و با وزیر ادعا که پول سپرده گذاران امن است.

بودجه رونمایی کشت از طرح های سیاست: 35 لاخ کشاورزان در حال کمک به راه اندازی پمپ های خورشیدی و فروش برق مازاد به شبکه; 150 مسافر قطار خواهد بود که توسط اشخاص خصوصی در پرداخت اجاره اجاره به راه آهن; جزئی تضمین اعتبار طرح برای NBFCs buttressed; 22,000 تومان کرور روپیه سهام حمایت داده شده به دولت در اجرای IIFCL و NIIF بازو به cataylse منابع بسیج برای بیشتر-دولت-بودجه 100 تومان-لاخ-کرور ملی زیرساخت های خط لوله.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>