
Michael بلومبرگ صرف بیش از دو برابر نزدیکترین خود را دموکراتیک ریاست جمهوری رقیب اصلی در مبارزات انتخاباتی آگهی.
داده ها از سیاسی آگهی ردیاب Kantar/OECD نشان می دهد که سابق شهر نیویورک شهردار صرف حدود 417.7 میلیون از صبح روز یکشنبه که با توجه به سی ان ان دیوید رایت نیز شامل آتی رزرو.
مقدار 10 بار به عنوان بسیاری به عنوان ایالت ورمونت برنی ساندرز و سابق South Bend, ایندیانا, شهردار پیت Buttigieg که منجر به نماینده مسابقه در این مسابقه که به سر برد.
در اینجا نگاهی به هزینه تبلیغات از طریق امروز (از جمله آینده رزرو:
بلومبرگ: $417.7 میلیون
Steyer: $193.6 میلیون
ساندرز: $41.8 میلیون
Buttigieg: $40 پرسشنامه
وارن: $21.4 میلیون
بایدن: $12.3 میلیون
Klobuchar: $10.6 میلیون
Gabbard $5.4 میلیون— دیوید رایت (@DavidWright_7) فوریه 16 سال 2020
نزدیک ترین نامزد به بلومبرگ در هزینه های تام Steyer یک شخص میلیاردر است که خود کمک های مالی مبارزات انتخاباتی خود که ریخت و حدود 193.6 میلیون به تبلیغات.
به عنوان بلومبرگ هزینه های افزایش یافته است بنابراین به نظر سنجی شماره. شهردار سابق نزدیک به دو برابر حمایت خود را از 8 درصد به 14 درصد فقط در دو هفته با توجه به RealClearPolitics میانگین ملی است.
بلومبرگ افزایش است همزمان با جو بایدن سکندری در اوایل دولت مسابقات. معاون سابق رئیس جمهور حمایت کاهش یافته است و نزدیک به 10 درصد در دو هفته گذشته.
بلومبرگ مواجه شده است به انتقاد از همکار خود را رقیب برای خرید تبلیغات به جای تلاش برای واجد شرایط برای بحث. ایالت مینه سوتا ctq گفت: میلیاردر استراتژی است “برای مخفی کردن در پشت امواج رادیو و تلویزیون.”
Leave a reply