کمربند و جاده دوباره ظهور در پاکستان با سراسیمگی از چین معاملات

چین کمربند و جاده برنامه پیدا کرده و به زندگی جدید در پاکستان با 11 دلار-میلیارد ارزش پروژه های امضا شده در ماه گذشته, رانده شده توسط یک سابق سپهبد که reinvigorated زیرساخت طرح منم بیحال شده پس از نخست وزیر عمران خان در زمان کار دو سال پیش.

سازمان ملل امضا معاملات در 25 ژوئن و جولای 6 برای دو آبی تولید برق, پروژه های هزینه $3.9 میلیارد دلار در منطقه مورد مناقشه کشمیر و دیگر به وصله پینه کردن جنوب آسیا کشور های استعماری-عصر آهن برای $7.2 میلیارد — گران ترین چینی پروژه هنوز در پاکستان است.

خان دولت منصوب Asim Saleem Bajwa سال گذشته به اجرا چین-پاکستان به کریدور اقتصادی سازمان که نظارت بر بیش از 70 میلیارد دلار در پروژه های از نیروگاه به بزرگراه. او همچنین پیوست خان کابینه در اواخر ماه آوریل تبدیل شدن به یکی از بیش از یک دوجین سابق و فعلی نظامی مقامات برجسته دولت نقش خود را به عنوان ارتش گسترش نفوذ خود در این کشور است.

چینی تامین مالی کمک کرده است خلاص شدن از شر پاکستان از برق کسری که در سمت چپ صادرکنندگان قادر به پاسخگویی به سفارشات و شهرهای بزرگ بدون برق برای بسیاری از روز است. هنوز اجرای برخی از سرمایه گذاری به نظر می رسد به غرفه پس خان به قدرت رسید با پروژه های جدید اعلام کرد در سال 2018 و تعداد بسیار کمی در 2019.

پس از دیدار رؤسای جمهوری چین و راه اندازی این طرح در سال 2013 بانک جهانی تخمین می زند که حدود 575 میلیارد ارزش انرژی گیاهان و راه آهن و جاده ها و بنادر و دیگر پروژه های ساخته شده و یا در حال کار در سراسر جهان است. پیشرفت آن را کند کرده است به تازگی به گل نشسته با اتهامات که چین برگشتاندن کشورهای فقیر به تله بدهی خود را سیاسی و استراتژیک به دست آورید.

“واقعیت این است که بسیاری از CPEC مانند کمربند و جاده به طور گسترده تر شده است فلج” جاناتان هیلمن یک عضو ارشد در مرکز مطالعات بین المللی و استراتژیک در واشنگتن با اشاره به چین و پاکستان کریدور اقتصادی. پاکستان “یک شاخص برای چین کمربند و جاده ها به طوری که نیاز به نشان دادن پیشرفت است و حتی مهم تر است.”

در یک صدای جیر جیر در ماه گذشته Bajwa گفت: برخی از مخالفان داده بود “تصور نادرست’ که CPEC شده بود کاهش یافته است. نه تنها سرعت کار در پروژه های برداشت اما یک معامله بزرگ از زمین کار انجام شده برای راه اندازی فاز دو این پروژه که همچنین شامل مناطق ویژه اقتصادی به فریب چینی تولید کنندگان بخش کشاورزی, علم و فناوری, گردشگری, او نوشت.

“نخست وزیر تحت فشار قرار دادند بسیار سخت در این زمینه گفت:” Abdul Razak داود خان مشاور تجارت و سرمایه گذاری گفت. “ما احساس می کنیم که ما باید برای به دست آوردن بیشتر و بیشتر آبی در ترکیب انرژی.’

یک سخنگوی در Bajwa دفتر گفت: او فورا در دسترس است به نظر.

پیشرفت کمی

پاکستان و ارتش در حال حاضر مسئول امنیت هر پکن-تامین پروژه های پراکنده در سراسر کشور از کوه در نزدیکی مرز چین به صحرا در گوادر که در آن چینی ها کار یک پورت. نقش آن تبدیل شده است و حتی مهم تر زیر حملات تروریستی در سه چینی-پروژه های مرتبط در سال گذشته است.

“شکی وجود ندارد که PM خان ورود کاهش سرعت CPEC پروژه گفت:” مشرف رییس جمهوری سابق این کشور, یک عضو ارشد در اسلام آباد-بر اساس اتاق فکر Tabadlab و مدیر سابق مشاور وزارت امور خارجه. “تجدید انرژی و تصویب ما در حال حاضر شاهد است که تقریبا به طور کامل به احتمال زیاد با توجه به رئیس حل و فصل و اضافه شدن به نخست وزیر خان کابینه است.”

در واقع وجود دارد تعمیق نگرانی اسلام آباد توانایی را به سرویس بدهی های خود را تحت برنامه است. مرکز توسعه جهانی ذکر شده است پاکستان در میان هشت کشور که به صورت بالقوه بدهی-پایداری مشکلات به دلیل ابتکار عمل. این کشور باید بازپرداخت چین بیش از دو برابر مقدار آن را مدیون صندوق بین المللی پول بیش از سه سال آینده با توجه به صندوق بین المللی پول در گزارش سال گذشته است.

برای آن پکن می گوید: پروژه های آن در پاکستان ساخته شده بود عمده پیشرفت بیش از شش سال گذشته. “چین بصورتی پایدار و محکم پشتیبانی از توسعه CPEC و آمادگی خود را برای همکاری با پاکستان” چین سخنگوی وزارت امور خارجه ژائو Lijian گفت: به طور منظم نشست خبری در پکن در جولای 7, و اضافه کرد که همکاری های آینده را به تمرکز بر روی توسعه اجتماعی امرار معاش صنعت و کشاورزی در علاوه بر این به زیرساخت های ساخت و ساز.

درگیری منطقه ای

آبی پروژه های هر دو مستقر در پاکستان-اداره کشمیر منطقه ای در قلب تنش با هند است. همسایه ها مبارزه کرده اند سه جنگ — دو بیش از کشمیر و در سال گذشته یک حمله تروریستی در هند-کنترل بخش منجر به جدی ترین تنش نظامی در بیش از یک دهه.

این $2.4 میلیارد Kohala پروژه اعمار بند برق ساخته شده است که بر روی رودخانه جهلم در مظفرآباد فقط 100 کیلومتر (62 مایل) از جایی که هر دو ارتش تبادل تیراندازی. این Azad پتن پروژه که هزینه 1.5 میلیارد دلار — است که ساخته شده است در همان رودخانه.

“چین و پاکستان نیز ممکن است antagonising هند گفت:” هیلمن. هر دو آبی پروژه ها در کشمیر و راه آهن بخشی از یک مقدار طولانی تر و هنوز هم دور از ذهن برنامه ریزی برای اتصال چین و پاکستان از طریق راه آهن, همچنین عبور از سرزمین های تحت اشغال او اضافه شده است.

چندین کشور اجرا به مشکل با کمربند و جاده پروژه ها و یا مجبور به دوباره کاری قصد دارد پس از شکایت بیش از فساد خالی قراردادهای بدهی های سنگین بارهای آسیب های زیست محیطی و وابستگی وارداتی چینی کار بیش محلی استخدام.

پاکستان renegotiated این پروژه به وصله پینه کردن آن, انگلیسی-عصر میراث سیستم راه آهن. آن را در ابتدا به برآورد هزینه $8.2 میلیارد دلار بود که به کاهش 6.2 میلیارد دلار با توجه به کشور وزیر پیشین راه آهن. مقدار نهایی بالاتر از تجدید نظر در هزینه اما هنوز 1 میلیارد دلار کمتر از برآورد اولیه.

تمام پروژه های جدید شده اند مورد بحث برای برخی از زمان قبل از این ماه اعلام خواهد شد.

“هر چند این پروژه دشوار را در سراسر خط نسبت به پایین آویزان میوه ها مانند زغال سنگ و LNG قدرت که اعلام شد در آغاز تامین مالی پروژه ها گفت: Samiullah طارق رئیس تحقیقات در پاکستان کویت شرکت سرمایه گذاری “چین یک انتقادی متحد برای پاکستان همچنان رو به رشد است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *