Ayushman, healthcare, National Ayush Mission, Ayush hospitals, Homoeopathy, FSSAI, ministry of ayush, Ayurvedic medicinesمقدماتی مشاهدات نشان می دهد که این اعتبارات توسط دولت ساخته شده اند و, شده است نابرابر به تجدید حیات سیاست علاقه در طب سنتی.

توسط Shobha Ahuja

شده است وجود دارد علاقه ای عمومی و محافل سیاست به انباشتگی سیستم سنتی, پزشکی و یا Ayush (آیورودا و یوگا & Naturopathy Unani Siddha و هومیوپاتی) به عنوان یک ارائه دهنده شیوه زندگی و سلامتی, راه حل برای مردم است. در واقع Ayush است که به دنبال ترویج شود به عنوان یک تو رفتگی در دیوار و معاصر محصول به تهیه کردن به نیازهای بهداشت و درمان از مصرف کننده در بازار داخلی و بازارهای جهانی است. بر این اساس آن شناخته شده است به عنوان یکی از 12 قهرمان و خدمات بخش هایی که دولت می خواهد برای ترویج. با توجه به وضعیت سوال این است: اتحاد Ayush دریافت کافی حمایت دولت برای تسریع انتقال آن به مرکز صحنه بهداشت و درمان فعالیت ؟

اخبار مرتبط

اجازه دهید ما را با حمایت مالی. مقدماتی مشاهدات نشان می دهد که این اعتبارات توسط دولت ساخته شده اند و, شده است نابرابر به تجدید حیات سیاست علاقه در طب سنتی.
برای شروع وجود دارد شگفت انگیز افزایش 74 درصد در هزینه های عمومی در Ayush در 2015-16 یک سال پس از شکل گیری جداگانه وزارت Ayush. این آمد و پس از یک سکولار کاهش هزینه های عمومی در Ayush بین 2010-11 و 2014-15. اما افزایش بوده است نه پایدار. پس از آن در سال (2016-17) شاهد در مقایسه با متوسط افزایش حدود 16 درصد در هزینه های عمومی و نسبتا بالاتر 23 درصد در 2017-18.

بیشتر مطالعه از داده ها از 2010-11 به بعد تا 2016-17 در قیمت های فعلی نشان می دهد که تجدید نظر تخمین زده شده برای Ayush شده اند کمتر از بودجه تخمین می زند در حالی که هزینه های واقعی بوده و حتی پایین تر است. آنچه که اتفاق می افتد این است که در سال آینده بودجه برآورد بار دیگر افزایش یافته است تنها برای هزینه های واقعی به فشار رو به پایین در فینال تخمین می زند. بدون شک از 2015-16 به بعد فاصله بین بودجه برآورد و واقعی هزینه های تنگ و واقعی هزینه های بیش از بودجه مبلغ سرمایه گذاری در 2017-18 اولین بار پس از سال 2010.

اما این روند به شدت معکوس در 2018-19 با رشد واقعی هزینه بیش از سال گذشته که بالاترین در دهه (دیدن گرافیک).

حتی در آمریکا سطح در حالی که تصویب ملی Ayush ماموریت (نم) در 2015-16 منجر به اولیه افزایش بودجه برای دولت, دولت در طول سال این روند شده است پایدار; در سال های پس از آن صندوق جریان به آمریکا کند شده است. علاوه بر این بسیاری از دولت های ایالتی را ضعیف ضبط زمانی که می آید به استفاده از در دسترس مرکزی بودجه برای ترویج Ayush.

در واقع بسیاری از ایالت ها به نظر می رسد به شبهه وقتی که می آید به استفاده از بودجه برای تقویت سیستم سنتی پزشکی است. یک Lok سبها سوال گزارش داد که ایالات متحده مورد استفاده فقط حدود 37 درصد از مرکزی بودجه اختصاص داده شده به آنها را در زیر نم بین 2015-16 و 2017-18. در این دوره دولت مرکزی بودجه اختصاص داده شده به مقدار Rs 1,237 کرور به ایالات متحده که تنها 465 تومان کرور روپیه بوده است استفاده کرد.

تاثیر قابل مشاهده می شود با راه ناکافی بودن زیرساخت های حمایتی و فقیر خدمات در بیمارستان ها و درمانگاه ها. وجود مشکلات مربوط به بستر و ظرفیت پرسنل اورژانس خدمات تشخیصی ضروری است تجهیزات آمبولانس و مدارک پزشکی و غیره در سراسر متحده است. این پشتیبانی توسط CAG گزارش که اشاره به حدود 60 درصد کمبود داروهای ضروری در دهلی نو در طول 2012-17 در آیورودا و Unani درمانگاه.

ما به نوبه خود به کیفیت مراقبت های بهداشتی و استاندارد در میان ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی. این اعداد نشان می دهد که از حدود 4000 Ayush بیمارستان در کشور تنها 87 با استانداردهای ملی اعتباربخشی هیئت مدیره برای بیمارستان ها و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی (NABH). این فقط 2 ٪ از کل. چهار متحده یعنی کرالا کارناتاکا گجرات و مهاراشترا حساب برای حدود 70 درصد از اعتبارنامه با کرالا به تنهایی حسابداری برای 30٪. آن را باید درک کرد که بدون تاکید بر استاندارد و در سطح جهانی با کیفیت Ayush خواهد موفق به جلب اعتماد بیماران داخلی و خارجی است.

سوم وجود دارد مسائل مربوط به کیفیت و ایمنی Ayush محصول. این اتفاق می افتد به دلیل وجود ابهامات در مورد اینکه آیا محصول باید طبقه بندی شده زیر دسته مواد غذایی و یا درمان به عنوان یک آیورودا پزشکی ؟ این منجر به سردرگمی در مورد اینکه آیا مواد غذایی ایمنی و استانداردهای اقتدار هند (FSSAI) و یا وزارت Ayush هنجارهای باید در نظر گرفته شود به عنوان تنها قدرت برای اعطای تاییدیه های کیفیت و ایمنی ؟ دولت در حال کار بر بررسی امکان درمان آیورودا Aahar به عنوان یک گروه جداگانه در مکمل های غذایی چارچوب نظارتی. این استاندارد هم می تواند بخشی از مکمل های غذایی و nutraceutical مقررات و یا می تواند وجود داشته باشد یک مجموعه جداگانه ای از قوانین و مقررات برای آیورودا Aahar.

چهارمین مسئله مربوط به کمبود گیاهان دارویی و گیاهان دارویی است که به ساخت Ayush دارو. با توجه به وزارت Ayush 93 درصد از گیاهان دارویی مورد استفاده برای ساخت داروهای آیورودا در کشور در معرض خطر هستند. حدود 50 گیاهان دارویی در ایالت Uttarakhand به تنهایی سقوط به دسته بندی گونه های در معرض خطر به عنوان مطلع شود توسط دولت است.

دیگر مسائل مربوط به ناکافی بودن مهارت ها و منابع انسانی, کمبود اطلاعات جامع در مورد اندازه بازار ابهامات در طبقه بندی محصول عدم قابلیت ردیابی محصول ناکافی R&D و تغییرات در سیاست های نظارتی در سطح دولت است.

از این رو نیاز به شیر در حال تغییر ترجیحات مصرف کننده در حمایت از داروهای سنتی با افزایش سرمایه گذاری عمومی در طب جایگزین نه تنها توسط مرکز بلکه توسط ایالات متحده. تعامل بخش خصوصی نیز مهم است. علاوه بر این باید توجه پرداخت می شود برای افزایش کیفیت محصول و خدمات, بهبود, اسناد و مدارک, سرمایه گذاری در تحقیقات و نوآوری را تشویق به استفاده از تکنولوژی ساخت یک مساعد نظارتی محیط زیست incentivise شروع یو پی اس و پلاگین مهارت شکاف در این بخش است.

گزینه یکپارچه سازی Ayush با طب مدرن باید مورد بررسی بیشتر به عنوان این است در حال استفاده همزمان توسط مردم است. این است که تلاش شده است در تامیل نادو و چند نفر دیگر کشورهای که باید یکپارچه Ayush با علاج بضد در بيمارستان های دولتی.

این اقدامات کمک خواهد کرد Ayush دست آوردن اعتبار و ظهور به عنوان یک تکیه گاه های بهداشت و درمان فعالیت در زمانی که سلامت آگاهانه شهروندان در حال تبدیل شدن به holistic healing.

زنده قیمت سهام از BSE و NSE و آخرین NAV پرتفوی صندوق های سرمایه گذاری مشترک, محاسبه مالیات خود را با ماشین حساب مالیات بر درآمد می دانم که بازار را بالا برندگان بالا بازنده & بهترین صندوق های سهام. Like us on Facebook و دنبال ما را در توییتر.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im