Meanwhile, Federation of Automobile Dealers Associations (FADA) told FE that nearly 60% of dealer outlets are shut in India as of Monday.در همین حال فدراسیون خودرو نمایندگی انجمن (فدا) گفت: FE که نزدیک به 60 درصد از فروشنده رسانه های در حال تعطیل در هند که از دوشنبه.

صنعت خودرو که در حال حاضر شده است مبارزه شدید رکود رنج می برند هر روز از دست دادن در گردش 2,300 تومان کرور روپیه اگر گیاهان توسط خودکار تولید کنندگان تجهیزات اصلی (oem ها) و اجزای باقی می ماند بسته به عنوان آنها در حال حاضر. این تخمین ها گردآوری توسط جامعه هند تولید کنندگان خودرو (سیام).

اکثر تولید کنندگان خودرو اعلام کرده اند بسته شدن موقت از کارخانه های خود را شروع دوشنبه و این باقی خواهد ماند unoperational یا تا 31 مارس و یا تا اطلاع ثانوی با توجه به COVID-19 شیوع. چند دولت اعلام کرده اند در مجموع مستند وادار کردن شرکت های خودرو و ancilaries به توقف عملیات.

اخبار مرتبط

Ashish کلم جمهور فدا گفت: “ما هنوز برای تعیین تاثیر کامل از این مستند به عنوان آن آغاز شده و پنج روز بازگشت. در حال حاضر نمایندگی های در حال برگزاری و پس از دستور دولت امیدوار به شکستن زنجیره ای (از COVID-19 انتقال)”. او افزود که این پویا وضعیت و به عنوان مطلب متحده اعلام کامل مستندات تعداد بسته نمایندگی رسانه ها افزایش خواهد یافت. Kale همچنین گفت که در حال حاضر وجود دارد هیچ کاهش دستمزد و یا شغل های از دست رفته برای کارکنان این نمایندگی.

در همین حال فدراسیون خودرو نمایندگی انجمن (فدا) گفت: FE که نزدیک به 60 درصد از فروشنده رسانه های در حال تعطیل در هند که از دوشنبه. وجود دارد 26,000 رسانه های متعلق به حدود 15,500 نمایندگی مجاز و فروش در فدا شبکه. اکثر تولید کنندگان خودرو دو چرخ و چهار چرخ — Tata Motors, Hyundai, Bajaj خودرو, M&M, قهرمان MotoCorp Maruti Suzuki, Honda 2Wheelers, سوزوکی, موتورسیکلت, Toyota Kirloskar موتور — اعلام کرده اند به طور موقت خاموش از کارخانه های خود را.

Evelyn Sharma, مدیر اجرایی, Bajaj خودرو گفت: “پس از نمایندگی بسته اند و تقریبا در 60 درصد از مناطق جغرافیایی مورد تقاضا در مدت فوری نیز متناسب نهفته است.”

پونا-بر اساس دو چرخ شرکت تصمیم گرفته است برای نزدیک کردن عملیات در آن گیاهان واقع در waluj خارج, Chakan و پانتنگار از دوشنبه تا اطلاع ثانوی. Bajaj خودرو استخدام 10,700 مردم و حدود 5000 قرارداد و یا کارگران موقت. شارما گفت که در این برهه از زمان آن بود که خود را “حل و فصل” به اجازه نمی دهد حقوق و دستمزد دریافت منفی نهفته است.

صنعت بازیکنان گفت که آنها در حال آماده شدن برای دیگر shut-down دوره به عنوان آن را تقریبا دو ماه برای عملیات برای تبدیل شدن به پست عادی زمانی که چنین فعالیت رزومه. در حال حاضر, این تعطیلی تا 31 مارس کارشناسان بر این باورند که این امر را حداقل سه تا چهار هفته برای انجام عملیات را آغاز و سپس یکی دیگر از چهار هفته برای انجام عملیات برای بازگشت به حالت عادی.

در ضمن در یک تجزیه و تحلیل ساخته شده توسط FICCI چین حساب برای 27 درصد از هند بخش خودرو واردات و با بسته شدن کارخانه ها از عمده جهانی خودرو سازان—Robert Bosch GmbH Valeo و ZF فریدریچشفن AG شده است وجود دارد تاخیر در تولید و تحویل وسایل نقلیه در بهارات مرحله چهار (کارشناسی-IV) سازگار با مدل های.

“علاوه بر این وضعیت تبدیل شده است بیشتر مخاطره آمیز پس از تصمیم دولت چین برای محدود کردن تمام محموله از طریق دریا تا اطلاع ثانوی. پس از حمل و نقل هوایی مناسب نیست برای قطعات خودرو و جعل صنایع هند oem ها در حال پیدا کردن آن دشوار است برای برنامه ریزی تولید فراتر از دسترس موجودی” FICCI نشد.

در حالی که هند در بخش خودرو شد و در حال حاضر وضعیتی وخیم تحت فشار از کمبود تقاضا و ستون موجودی این COVID-19 شیوع ممکن است بهبودی طولانی تر. در یک گزارش اخیر توسط Fitch تولید خودرو در هند است به احتمال زیاد قرارداد با 8.3 درصد در سال 2020 و پس از حدود 13.2% کاهش در سال 2019. همچنین COVID-19 نیز انتقال به بهارات مرحله ششم (BS VI) انتشار هنجارهای دشوار است که برنامه از 1 آوریل سال 2020 FICCI گفت.

زنده قیمت سهام از BSE و NSE و آخرین NAV پرتفوی صندوق های سرمایه گذاری مشترک, محاسبه مالیات خود را با ماشین حساب مالیات بر درآمد می دانم که بازار را بالا برندگان بالا بازنده & بهترین صندوق های سهام. Like us on Facebook و دنبال ما را در توییتر.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

نرم افزار گرامرلی