چرا با عمده فروش طرف شویم؟

کسی که به نظر می رسد نگاه کارآفرینی مینیمالیستی دارد خرید عمده ، بلافاصله پس از خواندن مثال قیمت گذاری عروسک ، با خود فکر می کند: “چرا عمده فروش را حذف نمی کنیم؟” اگر عروسک ها را مستقیماً از تولید کننده با قیمت 4000 تومان خریداری کنیم خرید عمده ، سود هر عروسک 8000 تومان! ”

سود لاستیک فروشی چند درصد است

اما این روش به دو دلیل امکان پذیر نیست:

1. این واقعیت که تولید کننده کالا را با قیمت عمده به این قیمت می فروشد ، به معنای فروش آن با همان قیمت به شما نیست. تولیدکنندگان خرید عمده اغلب قیمت عمده تری را نسبت به خرده فروشان به عمده فروشان ارائه می دهند زیرا متعهد به خرید عمده هستند. خرید عمده علاوه بر این ، تولید کننده ممکن است علاقه ای به فروش مستقیم به تجارت شما نداشته باشد.

۲. حتی اگر سازنده بخواهد به شما بفروشد ، شما می خواهید با 50،000 عروسک یا هر محصول دیگر با این حجم بالا چه کار کنید؟ انبارداری یکی خرید عمده از قسمتهای اصلی کار زنجیره عمده فروشی است. توانایی آنها در ذخیره کالاهایی که به طور عمده از تولید کننده خریداری می کنند ، یک مزیت بزرگ نسبت به مشاغل خرده فروشی است خرید عمده که توانایی اجاره انبارهای بزرگ را ندارند.

عمده فروشی برنج در تهران

آیا تجارت عمده فروشی صحیح است؟
صد در صد! اما ورود به بخش عمده فروشی نیاز به سرمایه زیادی دارد (همانطور که در بالا ذکر شد). شما همچنین باید اتصالات داشته باشید تا بتوانید خرید عمده قراردادهایی را منعقد کنید که به عنوان واسطه سود خوبی به شما می دهد.

برای دهه ها عمده فروشی تقریباً به یک خرده فروشی خرید عمده تبدیل شده است. فروشگاه های زنجیره ای Costco در ایالات متحده یا فروشگاه های زنجیره ای Ofogh Kourosh در ایران بر اساس فروش کالاها به مصرف کنندگان شکل می گیرند که این امکان خرید عمده را برای این مشاغل فراهم می کند تا با قیمت پایین تری به فروش برسند.

فروش آنلاین بصورت آنلاین در عصر مشاغل اینترنتی
همانطور که گفته شد ، عمده فروشان طی سالهای خرید عمده متمادی با ایفای نقش واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان ، برای خودشان یک صنعت ساخته اند. آنها کالاها را در حجم زیاد و با قیمت پایین از تولیدکنندگان خریداری می کنند و سپس آنها را با قیمت بالاتر به مصرف کنندگان می فروشند ، به طوری که اغلب دو تا سه برابر برای خرید عمده آنها سودآور خواهد بود.

بازار باسکول

تولیدکنندگان سال ها با این مدل تجاری زندگی خرید عمده خود را ادامه دادند ، زیرا این تنها راهی بود که می توانستند محصولات خود را در سبد خرید مشتری قرار دهند. عمده فروشان نیروی انسانی ، زیرساخت ها و فضای ذخیره سازی لازم را تهیه کردند که خرید عمده تولیدکنندگان به تنهایی توانایی خرید آن را نداشتند.

اما با ظهور اینترنت و مشاغل کوچکی که وب سایت های خرید عمده بزرگی دارند ، این مدل تجاری به سرعت در حال رشد است و از طرف دیگر عمده فروشی قدرت قبلی خود را از دست داده است. هم اکنون تولیدکنندگان بیشتری در حال فروش از طریق حلقه عمده فروشی هستند و محصولات خود را مستقیماً به مصرف کننده تحویل می دهند.

خریدار عمده برنج

امروزه با ظهور فروشگاه های آنلاین خرید عمده ، عمده فروشان و خرده فروشی های سنتی ، حتی فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های شرکتی خرید عمده ، آشکارا نگران وضعیت خود هستند. این شرایط رقابت بی سابقه ای را برای آنها ایجاد می کند. خرید عمده آنها اغلب با قیمت هایی روبرو می شوند که نمی توانند با آنها مطابقت داشته باشند ، مگر اینکه متحمل ضرر شوند!