نکات مهم سئو که باید بدانیم

مشاوره سئو صفحه نتایج Google در سال 2014 توسط Mediative ارزیابی شد و تأثیر آن بر رفتار موتور جستجو مورد بررسی قرار گرفت. در سپتامبر 2014 ، مدیتیشن آخرین مطالعه خود را با عنوان “ارزیابی صفحه نتایج جستجوی Google” و تأثیر آن بر رفتار موتور جستجو منتشر کرد. این نظرسنجی چندین س severalال را از موتورهای جستجوگر با استفاده از Google پرسیده است. به عنوان مثال از آنها پرسیده شد: “فرض کنید خدمات مشاوره سئو می خواهید از تورنتو به ونکوور بروید و از Google برای یافتن شرکتی در تورنتو استفاده کنید.” فارغ از عبارات جستجوی استفاده شده مشاوره تلفنی سئو، همه جستجوگران صفحه نتایج یکسانی داشتند.

با این نظرسنجی ، مدیتیشن قصد دارد بداند افراد از صفحه نتایج Google کجا استفاده می کنند ، کدام مکانها بیشترین مشاوره سئو سایت کلیک را دریافت می کنند و کدام قسمت از صفحه نتایج بیشترین بازبینی را دارد و چگونه با کلیک کردن روی لیست می توان تعریف ویژگی های Google را تغییر داد.
مدیتیشن دریافت که صفحه نتایج Google طی چند دهه گذشته پیشرفت کرده است ، بنابراین کاربران موتور جستجو قبل از کلیک روی صفحه اسکن می کنند (پیش نمایش آن در ذهن آنها ثبت شده است).
در سال 2005 ، هنگامی که اولین نتایج مطالعات ردیابی چشم برای مشاوره رایگان سئو مدیتیشن منتشر شد ، بیان شد که بیشتر افراد در جستجوی خود از یک الگوی مثلثی خاص پیروی می کنند. با باز شدن صفحه نتایج Google ، آنها ابتدا در گوشه بالا سمت چپ جایی که لیست ها وجود دارد جستجو می کنند ، سپس به صورت افقی به پایین پیمایش می کنند تا بیشتر بخوانند این منطقه مشاوره تخصصی سئو که توجه را متمرکز می کند ، مثلث طلایی Google نامیده می شود. طبق این مطالعه ، اگر وب سایت شما در این مثلث نباشد ، احتمال مشاهده توسط جستجوگر کاهش می یابد.
صفحه نتایج Google از دید موتور جستجو

نتایج نشان داده شده در بالا همیشه بهترین مشاوره سئو سایت کیست؟ در آنجا نمی مانند ، بنابراین جستجوگران سعی می کنند نتایج سایر مناطق صفحه را اسکن کرده و بهترین لیست سایت های طبیعی را پیدا کنند (تبلیغ نکنید). لیست رتبه بندی شده قبلی می تواند به پایین صفحه منتقل شود در حالی که همچنان بالاترین نرخ کلیک را حفظ می کند ، علی رغم ورود پیوندهای جدید که موقعیت خود را تغییر داده اند.
ظهور دستگاه های تلفن همراه به جستجوگران این امکان را می دهد تا به جای افقی ، به صورت عمودی اسکن کنند. آنها به دنبال سریعترین راه برای دیدن سریعتر لیست های خود هستند.
یکی از بزرگترین تغییرات صفحه نتایج گوگل در 9 سال پیش این است که گوگل در تلاش است تا جایی که می تواند افراد را در صفحه نتایج خود نگه دارد.
نمونه آن نمودار دانش است. طبق مطالعات میانجیگری ، وقتی جستجوگران به عنوان مثال عبارت “New Orleans Weather” را جستجو می کنند ، صفحه نتایج دقیقاً همان چیزی را که آنها به دنبال آن هستند نشان می دهد. از شرکت کنندگان خواسته شد روی پیوندی کلیک کنند که مشاور سئو کیست فکر می کنند نزدیک به نیاز اطلاعاتی آنها است ، حتی اگر آنها روی آن کلیک نکنند. نتایج این نظرسنجی ، پس از ایجاد نمودار دانش ، نشان داد که 80٪ از افراد صفحه نتایج را مشاهده می کنند ، اما فقط 44٪ کلیک می کنند. وقتی Google بتواند پاسخ صحیح و کاملی را به جستجوگران ارائه دهد ، تعداد پیوندهای بالا به 36٪ کاهش می یابد (البته با استفاده از نمودار دانش) ، اما در صورت نبود این نمودار ، تعداد کلیک ها به 80٪ افزایش می یابد.
اما چگونه مشاغل می توانند در بالای این تغییرات باقی بمانند و مطمئن شوند که در بالای لیست قرار دارند؟

برای بالا نگه داشتن ، باید همیشه وظایف مشاور سئو 4 مورد زیر را به خاطر بسپارید:
1. رعایت اصول اساسی سئو همیشه مهم است
سعی کنید از مطالب جدید و کپی نشده استفاده کنید و این که مطالب شما نیاز اطلاعات مشتری را برآورده می کند. علاوه بر کلمات کلیدی و برچسب های متا ، سعی کنید با استفاده از تکنیک های جستجوگر درون صفحه ای و خارج از صفحه سایت خود را در مکان های پربازدید صفحه نتایج قرار دهید. لازم به یادآوری است که استراتژی SEO همیشه از الگویی پیروی نمی کند.

3. هدف کاربران خود را بدانید
دانستن اینکه کاربران در هنگام جستجو به دنبال چه چیزی هستند می تواند میزان تلاش برای نمایش در لیست اصلی یا صفحه نتایج Google (صفحه اول) را تعیین کند ، البته بدون بودجه. باید توجه داشته باشید که مشتریان شما می خواهند با مارک های معتبر یا سایت های رده بالا رقابت کنند.
مشاغل شما زمانی مهم است که در لیست اول یا در صفحه اول نتایج Google ظاهر شوید ، بنابراین این امر بسیار به هدف کاربران و قدرت برند شما بستگی دارد. نکته اصلی این است که همیشه هدف مشتری خود را در قلب کار خود قرار دهید ، و این زمانی است که با افراد واقعی زندگی خود صحبت می کنید. از آنها بخواهید دقیقاً وقتی به سایت شما می آیند چه می خواهند. محتوای مشاور سئو حرفه ای مرتبط همان چیزی است که افراد و کاربران به دنبال آن هستند و این باعث می شود سایت شما همیشه به عنوان یک منبع شناخته شود.
اما مواردی وجود دارد که نمی توان یک کسب و کار را در صفحه اول یا لیست اصلی نمایش داد. همانطور که قبلاً ذکر شد ، روشهایی وجود دارد که شما را در صفحه اول یا لیست اصلی نشان می دهد ، اما وقتی شانس شما در این مکانها کم است ، سعی کنید روی مکانهای دیگر صفحه نتایج Google مانند مکان 4 یا بالاتر تمرکز کنید. همانطور که رتبه بندی بهتر و بالاتری کسب می کنید. همانطور که گورد هوچکیس اشاره کرد ، کاربران در صفحه نتایج Google اطلاعات مربوط به “قطعه ها” را جستجو می کنند و همان قطعه را در صفحه نتایج Google جستجو می کنند تا اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند (مدل مثلثی). قرار گرفتن در بالای لیست برای بسیاری از مشاغل موثر است. می توانید ایده تقسیم بندی شکل زیر را ببینید.
تحقیقات میانجیگری نشان می دهد هر آنچه در بالا از لیست 4 نفره نشان داده شده است 85٪ کلیک دارد. بنابراین ، اگر مشاور سئو کیست؟ کسب و کار شما در موقعیت 1 نیست ، اما در بالای موقعیت 4 نشان داده شده است ، تجارت شما هنوز فرصتی برای دیده شدن دارد. کاربران انتظار دارند که گوگل بهترین نتیجه را در شرایطی که توضیح کار مشاور سئو بدنبال آن هستند ارائه دهد. نظرسنجی ها نشان می دهد که بهترین مشاور سئو فقط 1٪ از کاربران می خواستند روی صفحات زیر یا همان صفحه 2 کلیک کنند. بنابراین اگر در صفحه اول نیستید ، می توانید بگویید آنلاین نیستید.

4- SEO پرداخت شده و جستجو را برای نمایش بهتر در صفحه نتایج Google ترکیب کنید ، که مشاور محتوا بیشترین تأثیر را در نام تجاری و بازدید وب سایت شما دارد.
اگرچه لیست اصلی جایی است که اکثر شرکت ها سعی در تاسیس خود دارند ، اما باید توجه داشته باشید که لیست حقوق و دستمزد (که به معنای پرداخت هزینه است و در صفحه اول نشان داده می شود) به یاد داشته باشید که عنوان بخشی از استراتژی دیجیتال شما است. نرخ کلیک برای لیست های پولی در دهه گذشته کمی تغییر کرده است. برای جلب توجه تبلیغات در صفحه سمت راست بالا نمایش داده می شود ، اما تقریباً هیچ فعالیتی مشاور رایگان سئو در این زمینه وجود ندارد. زیرا کاربران تمایل دارند مطالب را به صورت عمودی مانند دستگاه های تلفن همراه بخوانند.
تحقیقات میانجیگری همچنین نشان می دهد مشاغل پرداخت شده تأثیر بیشتری را احساس کرده اند. از شرکت کنندگان پرسیده شد ، “فرض کنید شما در حال سفر به نیواورلئان بودید و به دنبال مکانی برای صرف غذا در یک دوست خود می گشتید. با Google مکانی پیدا کنید. »شرکت کنندگان دو رستوران پیدا کردند که تبلیغ می کردند. آنها هزینه های خود را پرداخت کردند: opentable.com و remoulade.com
opentable.com توسط 84٪ از شرکت کنندگان مشاهده شد و 26٪ بر روی آن کلیک کردند ، اما فقط 2٪ بر روی remoulade.com کلیک کردند ، اما 73٪ بازدیدکننده داشتند. امروزه حقوق و دستمزد در حال افزایش است و این روش مشاوره سئو تهران به نوعی روش تجاری تبدیل شده است ، با پرداخت این امکان وجود دارد که کلیک در وب سایت شما در هر دوره افزایش یابد و نام تجاری شما راحت تر شود.