موسیقی ملل و تاریخچه موسیقی محلی و دانلود آهنگ جدید

انواع موسیقی عبارتند از:

اهنگ تکنو موسیقی محلی درام شامل انواع کلام ، ناداگام و نووری است. موسیقی کلام بر اساس آهنگهای کم کانتری است که اساساً برای همراهی رقص ماسک در مراسم جن گیری است. این کمتر توسعه یافته / تکامل یافته در نظر گرفته شده است ، مطابق با سنت های عامیانه و حفظ یک شکل هنری قدیمی تر. این تقریباً به 3–4 نت محدود می شود و توسط مردم عادی برای تفریح و سرگرمی استفاده می شود.
موسیقی ناداگام و تکنو شکل درام توسعه یافته تری است که تحت تأثیر درام خیابانی هند جنوبی است که توسط برخی از هنرمندان جنوب هند معرفی شده است. فیلیپو سینگو از نگومبو در سال 1824 “هاریشچاندرا ناداگاما” را در هانگورانکتا اجرا کرد که در اصل به زبان تلوینگ نوشته شده بود. بعداً “Maname” ، “Sanda kinduru” و تعداد کمی دیگر معرفی شدند. دون باستین از دهیوالا ابتدا با دیدن درام های هندی ، آهنگ تکنو ، نوورتی را معرفی کرد و سپس جان ده سیلوا آن را همانطور که رامایانایا در سال 1886 توسعه داد ، معرفی کرد.
موسیقی سبک سینهالی در حال حاضر محبوب ترین نوع موسیقی در سریلانکا است و با تأثیرگذاری موسیقی محلی ، موسیقی کولام ، موسیقی ناداگام ، موسیقی ارزشمند ، موسیقی فیلم ، موسیقی کلاسیک ، موسیقی غربی ، و غیره غنی می شود. برخی از هنرمندان برای یادگیری موسیقی به هند سفر کردند و بعداً به معرفی موسیقی سبک پرداختند. آناندا ساماراکونه پیشگام این امر بود و همچنین سرود ملی را ساخت.

دانلود آهنگ جدید عربی خواننده زن ارکستر سینگالی کلاسیک از پنج دسته ساز تشکیل شده است ، اما در میان سازهای کوبه ای ، طبل برای رقص ضروری است. [48] ضرب و شتم پرتحرک ریتم ، پایه اصلی رقص را تشکیل می دهد. پاهای رقصنده ها از زمین بلند می شوند و آنها الگوهایی را می پرند و می چرخند که ریتم پیچیده ضرب طبل اهنگ عربی را منعکس می کنند. این ضرب درام ممکن است در اولین شنیدن حرف ساده ای به نظر برسد اما تسلط بر ریتم ها و تغییرات پیچیده زمان زیادی طول می کشد ، که درامر گاهی اوقات می تواند به یک کرسندو شدت برسد. شش نوع معمول طبل وجود دارد که در 3 سبک (یک رو ، دو رو و صاف) قرار دارد:

آهنگ تکنو

دانلود اهنگ رپ غیر مجاز جدید رقص Sinhala معمولی به عنوان رقص Kandyan شناخته می شود و طبل Gatabera برای این رقص ضروری است.
یاک برا نوعی طبل شیطانی یا طبلی است که در رقص های کم کانتری مورد استفاده قرار می گیرد و در آن رقاصان از ماسک استفاده می کنند و به رقص شیطان می پردازند که به شکل بسیار پیشرفته ای از هنر تبدیل شده است.
داولا یک طبل بشکه ای است و در گذشته به عنوان طبل همراه مورد استفاده قرار می گرفت تا زمان دقیق را با ضربان حفظ کند.
Thammattama یک طبل دو رو است. درامر برخلاف سایر قسمت هایی که در کناره ها طبل می زنید ، با چوب به طبل دو سطح بالا می زند. این یک طبل همراه با داولای فوق الذکر است.
یک طبل دستی کوچک دو سر ، برای همراهی آهنگ ها. بیشتر در رقص های شعر (ونام) شنیده می شود.
Rabana یک درام دایره ای شکل صاف است و در اندازه های مختلف ارائه می شود. Rabana بزرگ باید مانند یک میز کوتاه کوتاه دایره ای روی زمین قرار بگیرد و چندین نفر (به ویژه زنان) می توانند دور آن بنشینند و با دو دست روی آن بزنند. این مورد در جشنواره هایی مانند سال نو سینهالیایی و مراسم هایی مانند عروسی مورد استفاده قرار می گیرد. ضرب و شتم قابل توجه Rabana نماد حالات شادی آور این مراسم است. Rabana کوچک نوعی ضربان طبل متحرک است ، زیرا بازیکن هرجا که می رود آن را حمل می کند.

ابزارهای دیگر در موسیقی عبارتند از:

“Thalampata” – 2 سنج کوچک که توسط یک رشته به هم متصل شده اند.
بخش باد ، تحت ابزاری شبیه کلارینت قرار دارد. این به طور معمول برای رقص استفاده نمی شود. توجه به این مهم است زیرا رقص سینهالیایی که جهان غرب آن را می داند ، موسیقی نیست. ریتم پادشاه است.
دانلود اهنگ مدرن تاکینگ و اریک سینگلتون فلوت های فلزی مانند نقره و برنج برای همراهی با رقص های کندیان موسیقی جرقه ای تولید می کنند ، در حالی که گونه های ساده موسیقی فلوت نی ممکن است هوا را در رقص شیطان سوراخ کند. صدف حلقوی (Hakgediya) شکل دیگری از یک ساز طبیعی است و نوازنده برای اعلام افتتاحیه ابهت و شکوه آن را می وزد.
راواناتاتا (راوانهاتا ، راوانهاتا ، راواناسترون یا راوانا هاستا ونا) نوعی کمانچه خمیده در هند غربی غربی است. اعتقاد بر این است که از زمان تمدن راوانا در میان تمدن هلا در سریلانکا سرچشمه گرفته است. این کاسه از پوسته نارگیل برش خورده ساخته شده است که دهان آن با پوست بز پوشانده شده است. یک داندی ، ساخته شده از بامبو ، به این پوسته متصل شده است. رشته های اصلی دو رشته هستند: یکی از فولاد و دیگری از مجموعه موهای اسب. کمان طولانی زنگ های زنگ دارد [49] [50]

آفریقا یک قاره پهناور است و مناطق و ملت های آن سنت های موسیقیایی متمایزی دارند. موسیقی شمال آفریقا در بیشتر موارد تاریخ متفاوتی از سنت های موسیقی آفریقای جنوب صحرا دارد. [39]

اشکال موسیقی و رقص دیاسپورای آفریقا ، از جمله موسیقی آمریکایی آفریقایی تبار و بسیاری از ژانرهای کارائیب مانند سوکا ، کالیپسو و زوک. و ژانرهای موسیقی آمریکای لاتین مانند سامبا ، رومبا کوبا ، سالسا ؛ و دیگر ژانرهای مبتنی بر clave (ریتم) ، به درجات مختلف بر روی موسیقی بردگان آفریقایی تاسیس شد ، که به نوبه خود بر موسیقی محبوب آفریقا تأثیر گذاشته است.
آسیا
همچنین نگاه کنید به: موسیقی محلی هند ، موسیقی محلی ایران ، و موسیقی محلی فیلیپینی
Paban Das Baul ، خواننده موسیقی Baul در کنسرت Nine Lives ، 2009.

بسیاری از تمدن های آسیایی بین سبک های هنری / درباری / کلاسیک و موسیقی “فولکلور” تمایز قائل می شوند. 20 آهنگ برتر گوگوش [نیاز به منبع] به عنوان مثال ، عالم لوهار فقید نمونه ای از خوانندگان آسیای جنوبی است که به عنوان خواننده فولکلور طبقه بندی شده است. [40]

با این حال ، فرهنگ هایی که وابستگی زیادی به نت نویسی ندارند و موسیقی هنری بسیار ناشناخته ای دارند ، باید این دو را به روش های مختلف از آنچه توسط محققان غربی پیشنهاد شده است ، از یکدیگر متمایز کنند. [نیاز به منبع]

Khunung Eshei / Khuland Eshei یک آهنگ عامیانه باستانی [41] از Meiteis از مانیپور است که آن را برای هزاران سال حفظ کرده است.
موسیقی محلی چین
اطلاعات بیشتر: موسیقی چین music موسیقی محلی ، شیجینگ و یوئو

http://songy.ir

اکتشافات باستان شناسی قدمت موسیقی محلی چین را به 7000 سال قبل بر می گرداند. اساساً بر اساس مقیاس پناتاتونیک است.

عروسی ها و مراسم تشییع جنازه های سنتی هان معمولاً شامل نوعی ابوئه به نام سونا و گروه های کوبه ای به نام چویگوشو است. گروه های متشکل از اعضای دهان (شنگ) ، شاوم (سوونا) ، فلوت (سرگیجه) و سازهای کوبه ای (به ویژه گونگ های یونلو) در روستاهای شمالی محبوب هستند. موسیقی آنها ناشی از موسیقی معبد سلطنتی پکن ، شیان ، ووتای شان و تیانجین است. موسیقی طبل شیان ، متشکل از سازهای بادی و کوبه ای ، در اطراف شیان رایج است و در خارج از چین محبوبیت تجاری کسب کرده است. ابزار مهم دیگر شنگ ، لوله ، ساز قدیمی است که نیای تمام سازهای نی رایگان غربی ، مانند آکاردئون است. رژه هایی که توسط نوارهای برنجی از نوع غربی هدایت می شوند ، معمول هستند و غالباً در حجم با یک باند شاو / چویگوشو رقابت می کنند.

دانلود اهنگ روزگار بدیه گنجشک قناری شده ریمیکس در جنوب فوجیان و تایوان ، Nanyin یا Nanguan ژانری از تصنیف های سنتی است. آنها را زنی همراه با xiao و pipa و همچنین سایر سازهای سنتی می خواند. موسیقی به طور کلی غم انگیز است و به طور معمول با زنان عاشق رنج می برد. در جنوب جنوبی ، در شانتو ، هاکا و چائوژو ، گروه های ارکسیان و ژنگ محبوب هستند. گروه های Sizhu با استفاده از فلوت و سازهای زهی آرایی یا چاک دار موسیقی متناسب و خوش آهنگی را تولید می کنند که در غرب در میان برخی از شنوندگان محبوب شده است. این موارد در نانجینگ و هانگژو و همچنین جاهای دیگر در امتداد جنوب منطقه یانگ تسه محبوب هستند. سیژو در شهرها سکولار شده است اما در مناطق روستایی روحانی باقی مانده است. جیانگنان سیژو (موسیقی ابریشم و بامبو از جیانگنان) سبک موسیقی دستگاهی است که اغلب توسط نوازندگان آماتور در چایخانه های شانگهای نواخته می شود. خارج از محل تولد خود به طور گسترده ای شناخته شده است. موسیقی گوانگدونگ یا موسیقی کانتونی موسیقی سازنده ای از گوانگژو و مناطق اطراف آن است. این موسیقی بر اساس موسیقی Yueju (اپرای کانتونی) همراه با ترکیبات جدید از دهه 1920 به بعد ساخته شده است. بسیاری از قطعات از موسیقی جاز و موسیقی غربی و با استفاده از سنکوپ و زمان سه گانه تأثیر می گیرند. این موسیقی داستان ها ، افسانه ها و افسانه ها را روایت می کند.
موسیقی محلی سنتی سریلانکا
مقاله اصلی: موسیقی سریلانکا

اهنگ ترکی خواننده زن

هنر ، موسیقی و رقص های سریلانکا از عناصر طبیعت ناشی می شود و در محیط بودایی از آن لذت برده و گسترش یافته است. [42] موسیقی چند نوع است و فقط از چند نوع ساز استفاده می شود. [43] از ترانه ها و شعرهای محلی در مجالس اجتماعی برای کار مشترک استفاده می شد. موسیقی کلاسیک تحت تأثیر هند بی نظیر شده است. [44] [45] [46] [47] درام ، موسیقی و آهنگ های سنتی به طور معمول سریلانکا هستند. در نقاشی ها و کنده کاری های معبد از پرندگان ، فیل ها ، حیوانات وحشی ، گل ها و درختان استفاده شده است و 18 رقص سنتی رقص پرندگان و حیوانات را به نمایش می گذارد. مثلا:

Mayura Wannama – رقص طاووس
Hanuma Wannama – رقص میمون
Gajaga Wannama – رقص فیل

استرالیا همچنین نگاه کنید به: موسیقی محلی استرالیا و موسیقی بومی استرالیا سنت های آواز محلی توسط مهاجران اولیه انگلستان ، اسکاتلند و ایرلند به استرالیا برده شد و جایگاه ویژه ای در مناطق روستایی پیدا کرد. دانلود اهنگ ترکی زن معروف ترانه ها ، شعرها و قصه های قافیه ای که به صورت تصنیف های بوته ای نوشته می شوند ، اغلب مربوط به روح پرسه زن و عصیانگر استرالیا در کتاب «بوش» است و از نویسندگان و مجریان آنها اغلب بودهای بوش یاد می شود. [51] قرن نوزدهم عصر طلایی تصنیف های بوته ای بود. چندین گردآورنده آهنگ ها را فهرست بندی کرده اند از جمله جان مردیت که ضبط آن در دهه 1950 اساس مجموعه در کتابخانه ملی استرالیا بود. [51] این آهنگ ها داستان های شخصی زندگی در کشور استرالیا را باز می کنند. موضوعات معمول شامل استخراج معادن ، پرورش و راندن گاو ، قیچی گوسفند ، سرگردانی ، داستان های جنگ ، اعتصاب شیربران استرالیا در سال 1891 ، درگیری های طبقاتی بین طبقه کارگر بی سرزمین و متصرفین (صاحبان زمین) و قانون شکنان مانند ند کلی و همچنین عشق منافع و کرایه مدرن تر مانند کامیون. [52] معروف ترین تصنیف بوش “Waltzing Matilda” است که “سرود ملی غیر رسمی استرالیا” خوانده شده است. [53] موسیقی بومی استرالیا شامل موسیقی بومیان استرالیا و جزایر تنگه تنگه است که در مجموع بومی استرالیایی خوانده می شوند. این شامل انواع سبکهای متمایز موسیقی سنتی است که توسط مردم بومی استرالیا انجام می شود ، و همچنین طیف وسیعی از سبکهای موسیقی معاصر و تلفیق با سنتهای اروپایی که توسط هنرمندان بومی استرالیا تفسیر و اجرا می شود. موسیقی با گذر از هزاره های تاریخ فردی و جمعی آنها تا به امروز ، بخشی جدایی ناپذیر از مراسم اجتماعی ، فرهنگی و تشریفاتی این مردم را تشکیل داده است. اشکال سنتی شامل بسیاری از جنبه های اجرا و سازهای موسیقی است که مختص مناطق خاص یا گروه های بومی استرالیا است. عناصر برابر سنت موسیقی در بیشتر قاره استرالیا و حتی فراتر از آن رایج است. فرهنگ جزایر تنگه تورس مربوط به مناطق مجاور گینه نو است و بنابراین موسیقی آنها نیز مرتبط است. موسیقی بخش مهمی از نگهداری فرهنگی بومی استرالیایی ها است. [54]

اهنگ ترکی خواننده زن

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>