راههای رایگان برای رانندگی ترافیک بیشتر به وب سایت شما

چرا بیشتر ترافیک وب سایت؟
ترافیک وب سایت هم شاخص مهمی است و هم عامل رشد اقتصادی. این می تواند به شما کمک کند:
• ببینید بازاریابی شما چقدر خوب کار می کند
• بینش درباره مخاطب خود برای تصمیم گیری جمع کنید
• اعتبار سئو و موتور جستجوی خود را بهبود بخشید
• منجر به تولید بیشتر ، افزایش تبدیل و جذب مشتری بیشتر شوید

با این وجود دستیابی به این مزایا نیازمند راهنمایی و رانندگی به وب سایت شما به روشی صحیح و تمرکز بر ترافیک با کیفیت رانندگی است. در این پست ، ما راه های رایگان هدایت ترافیک به وب سایت شما را به شکلی که بر خط پایین شما تأثیر بگذارد ، پوشش خواهیم داد.

ترافیک رایگان در مقابل ترافیک کیفیت
ترافیک به وب سایت شما کمک می کند تا رتبه خود را ارتقا دهید که به نوبه خود باعث ایجاد ترافیک بیشتر می شود ، اما می خواهید اطمینان حاصل کنید که افزایش ترافیک با افزایش درگیری نیز مرتبط است. اگر ترافیک شما در حال افزایش است اما نرخ تبدیل شما در حال کاهش است ، شما ترافیک مناسبی را وارد نمی کنید.

چندین روش برای بهینه سازی وب سایت شما برای تبدیل وجود دارد – از جمله از جمله تماس با ما به فرم های اقدام و گرفتن اسلحه در مکان های مناسب ، ارائه اطلاعاتی که بازدید کنندگان شما به دنبال آن هستند ، و ناوبری را آسان و بصری انجام می دهد. اما اولین قدم این است که در وهله اول جذب بازدید گوگل کنندگان مناسب به سایت خود باشید. هدف شما هنگام مراجعه به وب سایت ، هدایت بازدید کنندگان واجد شرایط تر به سایت شماست. یعنی کسانی که به احتمال زیاد تبدیل به سرب و مشتری می شوند.

کانالهایی که ترافیک کیفیت را به وب سایت شما هدایت می کنند
یک ابزار تنظیم و فراموش کردن وجود ندارد که ترافیک وب سایت رایگان و با کیفیت بالا را به وب سایت شما ایجاد کند. در عوض ، ترکیبی از کانالها وجود دارد که با هم همکاری می کنند تا بازدید کنندگان را هدایت کنند. برخی به تلاش نیاز دارند ، برخی به زمان نیاز دارند و برخی به پول نیاز دارند. برخی از استراتژی ها و کانال هایی که باعث ترافیک وب سایت شما می شوند عبارتند از:

• لیست های فهرست آنلاین
• SEO در صفحه
• سئو خارج از صفحه
• پست الکترونیک
• رسانه های اجتماعی
• تبلیغات آنلاین
• وبلاگ نویسی

در بخش بعدی ما در مورد مؤثرترین (و قابل اطمینان) راه های افزایش ترافیک وب سایت به صورت رایگان جزئیات بیشتری را بررسی خواهیم کرد.

راههای رایگان برای افزایش ترافیک وب سایت از Google

  1. یک لیست رایگان Google برای کسب و کار من ایجاد کنید
    آیا می دانید که یک لیست بهینه سازی شده در Google برای کسب و کار من 7 برابر تعداد بازدید ناکامل بیشتر می کند؟ فراموش نکنید که لیست های شما به وب سایت شما پیوند دارد ، بنابراین این یک روش عالی برای بدست آوردن ترافیک بیشتر به وب سایت شما است.

این را هم بخاطر بسپار که گوگل با نتایج هوشمندتر و باهوش تر می شود. اگر لیست شما تمام اطلاعاتی را که مشتری بالقوه برای تصمیم گیری نیاز دارد ، فراهم می کند ، ممکن است وب سایت شما را لغو کند / با شما تماس بگیرد یا مستقیماً از کسب و کار شما بازدید کند – حتی بهتر از بازدید وب سایت!

  1. انجام جستجوگرها در صفحه
    تاکتیک های SEO بسیاری وجود دارد که می توانید در هر یک از صفحات وب سایت خود انجام دهید تا رتبه آنها در موتورهای جستجو افزایش یابد و بازدید کننده بیشتری داشته باشید. این شامل تولید محتوای باکیفیت است که مخاطبان شما در جستجوی آن هستند ، و نوشتن توضیحات متا مختصر برای صفحات شما. توضیحات متا در زیر URL در نتایج جستجو ظاهر می شود. دانستن اینکه یک صفحه چیست و چه چیزی باعث کلیک خواهد شد ، کاربران را از این امر بسیار محتمل تر می کند. تاکتیک های SEO در صفحه مانند این ها رایگان هستند ، اما برخی از زمان ها طول می کشد. برای اطلاعات بیشتر درمورد SEO در صفحه ، این پست وبلاگ را بررسی کنید: عوامل رتبه بندی گوگل: جستجوگرهای درون صفحه ای و غیره.

سایر راههای رایگان برای افزایش ترافیک وب سایت
در اینجا ده گام دیگر که می توانید برای افزایش ترافیک وب سایت خود بردارید ، آورده شده است.

  1. در فهرستهای آنلاین ثبت شوید
    راه دیگر برای افزایش ترافیک به وب سایت شما ، ثبت در لیست های آنلاین رایگان و سایت های بررسی است. برای بیشتر این سایتها ، نمایه شما پیوندی به وب سایت شما خواهد داشت ، بنابراین به روزرسانی فعال این لیست ها و گرفتن بررسی های مثبت احتمالاً منجر به ترافیک بیشتر وب سایت خواهد شد. علاوه بر این ، بسیاری از دایرکتوری ها مانند Yelp دارای قدرت دامنه قوی در گوگل هستند. این احتمال وجود دارد که صفحه Yelp رایگان کسب و کار شما برای جستجوی مربوطه رتبه بالایی داشته باشد.
  2. Backlinks بسازید
    بک گراند پیوندی به وب سایت شما از وب سایت دیگری است. بک لینک های مربوط به مشاغل مکمل یا تأثیر گذاران صنعت نه تنها تجارت شما را در مقابل مخاطبان بزرگتری قرار می دهند بلکه باعث ایجاد ترافیک واجد شرایط به وب سایت شما می شوند. علاوه بر این ، Google در صورت مشاهده سایر سایتهای قابل اعتماد به سمت شما ، اعتماد به نفس شما را به کسب و کار شما افزایش می دهد. اعتماد بیشتر از Google منجر به رتبه های بالاتر می شود و این منجر به ترافیک بیشتر می شود. با بک لینک های با کیفیت به طور رایگان در Google متوجه شوید.
  3. ارسال به رسانه های اجتماعی
    رسانه های اجتماعی یکی از محبوب ترین ابزارهای بازاریابی رایگان در اطراف است و در رانندگی در وب سایت شما نقش دارد. برای تبلیغ پست های وبلاگ و صفحات مفید دیگر در وب سایت خود از Facebook ، Instagram و LinkedIn استفاده کنید. به این ترتیب می توانید مخاطبان رسانه های اجتماعی خود را به بازدید کنندگان وب سایت تبدیل کرده و در صورت ارسال محتوای قابل اشتراک ، از شبکه های آنها ترافیک بکشید.

ایجاد محتوای مفید رایگان است ، و آنقدر که به نظر می رسد سخت نیست. شما متخصص در محصول / خدمات خود هستید؛ کار شما این است که آن را برای مخاطبان خود ساده کنید.

4- هشتگ را در پست های خود بگنجانید
با افزودن هشتگ به پستهایی که صفحات وب سایت و پست های وبلاگ شما را تبلیغ می کنند ، می توانید دسترسی خود را فراتر از شبکه خود گسترش داده و توسط کاربرانی که محصولات و خدمات شما را جستجو می کنند کشف کنید. هرچه بیشتر به پیوندهای شما توجه شود ، ترافیک رایگان تری به وب سایت خود خواهید داشت.

5- از صفحات Landing استفاده کنید
صفحات Landing یک منبع رایگان دیگر برای تردد وب سایت شما است. این صفحات ویژه پیشنهادات شما هستند ، از جمله برای بازخرید کد تخفیف ، بارگیری یک راهنمای رایگان یا شروع یک آزمایش رایگان. آنها حاوی جزئیاتی هستند که کاربران برای حرکت به جلو و تبدیل آنها نیاز دارند و روی یک تماس خاص برای اقدام متمرکز شده اند و باعث می شود این اتفاق بیشتر رخ دهد. از آنجا که صفحات فرود بسیار خاص هستند ، می توانید در پیام رسانی خود بسیار هدفمند شوید و میزان مراجعه به آن صفحات را افزایش دهید.

  1. کلید واژه های دم بلند
    در حالی که کلمات کلیدی با دم کوتاه اغلب بیشتر جستجو می شوند ، رتبه بندی برای آنها در موتورهای جستجو دشوارتر است. از سوی دیگر ، هدف قرار دادن کلمات کلیدی با دم بلند ، شانس بهتری برای رتبه بندی بالاتر (حتی در صفحه اول) برای نمایش داده شدگان مربوط به محصولات و خدمات شما – و رتبه بالاتر به معنای ترافیک بیشتر است. بعلاوه ، با پیشرفت موتورهای جستجو و قابلیت های صوت به متن ، مردم از عبارات خاص تری برای جستجوی آنلاین استفاده می کنند. بسیاری از ابزارهای رایگان برای کمک به شما در یافتن کلمات کلیدی برای هدف گذاری وجود دارد ، مانند پاسخ به عموم
  1. بازاریابی ایمیل را شروع کنید
    ارسال خبرنامه به طور منظم و تبلیغ پیشنهادات از طریق ایمیل راهی عالی برای ارتباط با مشتریان است و همچنین می تواند به ترافیک وب سایت شما کمک کند. اطلاعات و پیوندهای مفیدی را به صفحات وب سایت خود ارائه دهید که در آنجا می توانند اطلاعات بیشتری کسب کنند ، از جمله پست های وبلاگ و صفحات فرود برای پیشنهادهای خاص. فقط مطمئن شوید که شما به طور مداوم خواننده های خود را با ایمیل بمباران نمی کنید و یا مشتریان شما از ایمیل های شما حذف یا حذف می شوند.

همچنین ، فکر دقیق را در خطوط موضوع ایمیل خود قرار دهید. این موارد به شدت تأثیر می گذارد که آیا کاربر ایمیل شما را باز می کند یا خیر. اگر ایمیل های شما هرگز باز نشوند ، نمی توانند ترافیک سایت شما را تأمین کنند!

  1. وبلاگ مهمان
    داشتن یک تأثیرگذار در صنعت ، یک پست وبلاگ را در سایت خود منتشر کنید یا یک مصاحبه با آنها را به یک پست وبلاگ تبدیل کنید ، می تواند به شما کمک کند تا ترافیک را از طریق جستجوی ارگانیک هدایت کنید ، بلکه از طریق آن تأثیرگذار که محتوای خود را برای مخاطبان خود تبلیغ می کند (به بخش پشت پرده بالا مراجعه کنید). این همچنین می تواند به افزودن تنوع بیشتر به محتوای شما کمک کند و به بازدید کنندگان خود نشان دهد که در زمینه خود فعالیت دارید.

از طرف دیگر ، می توانید از مؤسس تأثیرگذار بخواهید که مشاغل شما را در بررسی خود یا پست گردآوری خود ذکر کند. این روش هنوز رایگان است ، اما شما هنوز هم نیاز به همکاری با تأثیرگذار دارید تا مبادله ای با سود متقابل باشد.

همچنین می توانید یک وبلاگ نویس مهمان باشید. مشاغل مکمل را در منطقه خود شناسایی کنید که مخاطبان آن مربوط به مشاغل شما باشد. ببینید آیا می توانید با پیوندی به وب سایت خود ، پستی را در وبلاگ خود ایجاد کنید. اطمینان حاصل کنید که مطالب شما برای مخاطبانشان مرتبط و مفید است به طوری که مبادله ای متعادل تر باشد.

  1. مشغول آنلاین شوید
    این امکان وجود دارد که در گروه های آنلاین و در وب سایت های مرتبط با تجارت و جامعه شما فعال باشید – و به شما کمک می کند تا ترافیک بیشتری کسب کنید. درباره وبلاگ ها و پست های رسانه های اجتماعی اظهار نظر کنید ، به سؤالاتی که افراد در حال ارسال هستند پاسخ دهید و در مکالمات مربوط به صنعت شما شرکت کنید. هرچه بیشتر با انجمن خود درگیر شوید ، بازدیدهای بیشتری از بازدید و نمایش بیشتر می شود.

اگر نمایه های رسانه های اجتماعی پیوندی به وب سایت شما دارند ، پس تعامل خود را به کانال دیگری برای ترافیک وب سایت تبدیل کرده اید. فقط مطمئن باشید که با اعتدال و برخورد صمیمانه درگیر شوید و از قرار دادن لینک های وب سایت خود در نظرات خود خودداری کنید – مبادا مبادا spammy ظاهر شوید و به اعتبار آنلاین و تجاری خود آسیب بزنید. افزایش ترافیک نباید هدف درگیری شما باشد بلکه نتیجه ثانویه است.

  1. از تجزیه و تحلیل خود بیاموزید
    Google Analytics برای استفاده رایگان است ، و اطلاعاتی که از آن به دست می آید می تواند به شما کمک کند تا ترافیک بیشتر به وب سایت خود هدایت کنید. از پیوندهای ردیابی شده برای کمپین های بازاریابی خود استفاده کنید و مرتباً تجزیه و تحلیل وب سایت خود را بررسی کنید. این کار به شما امکان می دهد استراتژی ها و انواع کار محتوا را شناسایی کنید ، کدام یک از آنها به پیشرفت نیاز دارند و کدام یک را نباید وقت خود را تلف کنید.

روشهای پرداخت برای رانندگی ترافیک وب سایت از Google
تبلیغات پرداخت شده در Google راهی عالی برای هدایت افراد به وب سایت شما است که به دنبال ارائه خدمات هستند که شما ارائه می دهید.

  1. تبلیغات جستجوی Google
    با Google Ads ، می پردازید که وب سایت شما (معمولاً صفحه فرود) در صدر نتایج جستجو برای کلمات کلیدی خاص قرار می گیرد. وقتی یک پرس و جو با استفاده از آن کلمات کلیدی وارد می شود ، Google به تمام حساب های مناقصه شده بر روی آن کلمات کلیدی نگاه می کند و نتایج پرداخت شده را مطابق با کیفیت و اهمیت تبلیغات نمایش داده و رتبه بندی می کند.

نتایج جستجوی پرداخت شده در ابتدا ، در بالای صفحات نتایج نشان داده می شوند. این نوع نورپردازی راهی عالی برای ایجاد ترافیک بیشتر به وب سایت شما توسط بازدید کنندگان واجد شرایط است. علاوه بر این ، شما فقط وقتی شخصی روی تبلیغ شما کلیک می کند پرداخت می کنید. اگر بودجه تبلیغات تبلیغاتی را ندارید ، پست ما را در مورد چگونگی دریافت تبلیغات رایگان در Google بررسی کنید.

  1. Google Maps Advertising
    همچنین می توانید تنظیمات برگزیده را از طریق بستر Google Ads انتخاب کنید تا کسب و کار شما در بالای نتایج جستجوی Google Maps ظاهر شود. مانند تبلیغات جستجوی مرتب با حقوق معمولی ، یک شاخص در کنار لیست شما وجود خواهد داشت که این یک نتیجه پولی است ، اما میزان مواجهه ای که از بالا مشاهده می کنید بسیار ارزشمند است.

سایر روش های پرداخت شده برای ایجاد ترافیک وب سایت
رسانه های اجتماعی ، نمایش و بازخوانی تبلیغات همه کانال های عالی تبلیغات PPC برای افزایش ترافیک وب سایت هستند.

تبلیغات رسانه های اجتماعی
در حالی که با تبلیغات جستجو می کنید ، برای نشان دادن در رده های برتر برای جستجوهای مربوطه ، با تبلیغات رسانه های اجتماعی که برای نمایش در فیدهای مربوطه پرداخت می کنید ، پرداخت می کنید. با هر دو شکل تبلیغاتی ، می توانید نوع مخاطبی را که دوست دارید ظاهر شوید ، مشخص کنید ، اما با داشتن اطلاعات روانشناختی بیشتر ، رسانه های اجتماعی هدفگذاری فوق العاده ای ارائه می دهند.

نمایش تبلیغات
تبلیغات نمایشگر بنرهای تبلیغاتی هستند که در وب سایتهای مربوطه قرار می گیرند. اگر یک شغل تناسب اندام هستید و تبلیغ شما در صفحه وب درباره تجهیزات دنده ورزشی ظاهر می شود ، به احتمال زیاد تبلیغ شما ترافیک مربوطه را به سایت شما هدایت می کند.

بازاریابی
تبلیغات در حال بارگیری مجدد می تواند در وب سایت ها یا در رسانه های اجتماعی ظاهر شود. آنها در مقابل افرادی قرار می گیرند که قبلاً یک بار از سایت شما بازدید کرده اند و به همین دلیل احتمال بازگشت آنها بیشتر است.

از تولید کنندگان ترافیک وب سایت فوری خودداری کنید
چنین چیزی به عنوان ترافیک وب سایت رایگان وجود دارد اما هیچ دکمه جادویی یا ابزاری وجود ندارد که فقط جادویی آن را مستقل از تلاش های شما تولید کند. اگر برای ایجاد شغل خود (بصورت رایگان و رایگان) یک تولیدکننده خودکار ترافیک وب سایت در نظر دارید ، سه دلیل برای جلوگیری از آنها وجود دارد:

• تولید کنندگان ترافیک وب سایت خودکار می توانند از رتبه بندی شما آزار دهند
Google می تواند رفتار اسپمی را تشخیص دهد ، به سنبله فعالیت مشکوک شود و نحوه تعامل کاربران با وب سایت شما را نظارت کند. احتمالاً استفاده از یک ربات یا ژنراتور ترافیک خودکار باعث جلب توجه نادرست Google می شود که به اعتبار شما و همچنین رتبه بندی شما صدمه می زند.

• ترافیک شما هدفمند نخواهد شد
هدف نهایی مراجعه بیشتر وب سایت شما و رتبه بالاتر در Google افزایش تعداد افرادی است که با شما ارتباط برقرار می کنند (و امیدوارم مشتری شما شوند). اگر بازدید کنندگان شما هدف قرار نگرفته اند ، آنها به احتمال زیاد نمی توانند با وب سایت شما درگیر شوند ، و احتمالاً شما شاهد کاهش نرخ سرب و تبدیل خود هستید.

• سایت شما می تواند ممنوع شود
اگر وب سایت شما جذب ترافیک ربات ها می شود ، خطر انسداد سیستم عامل های آنلاین یا حتی بدتر از آن حذف شدن از Google را دارید. ترافیک ارزان وب سایت ارزشش را ندارد! وقت خود را برای ایجاد ترافیک با کیفیت و پایدار به سایت خود اختصاص دهید.

Google My Business بهترین تولیدکننده وب سایت ترافیک رایگان است
دریافت ترافیک وب سایت رایگان ممکن است هزینه ای برای شما نداشته باشد ، اما از طرف شما به تلاش نیاز دارد. با این حال ، تلاشی که در آن قرار داده اید با کیفیت ترافیکی که ایجاد می کنید برابر است. همانطور که گفته شد ، اگر این بازدید کنندگان احتمالا با صفحات شما درگیر نیستند ، به سرب تبدیل می شوند یا مشتری می شوند ، هیچ ترافیکی بیشتری به وب سایت شما وارد نمی شود.

به همین دلیل Google My Business به عنوان بهترین تولید کننده رایگان ترافیک وب سایت بررسی می کند. آی تی:

• تنظیم و تنظیم لیست شما رایگان و آسان است
• به شما امکان می دهد جستجوهای مربوط به شغل و موقعیت مکانی خود را نشان دهید
• دید خود را بر روی سکویی که کاربران قصد خرید آن را دارند افزایش می دهد
• ترافیک واجد شرایط را به سایت و فروشگاه شما هدایت می کند
• به مشتریان این فرصت را می دهد که بررسی کنند و حتی حضور شما را بیشتر تقویت کنند

همچنین ، به خاطر داشته باشید که Google My Business:

• کسب و کار شما را قادر می سازد در جستجوی تلفن همراه ، که از دسک تاپ فراتر رفته است ، پیدا کنید.
• از تصویری استفاده می کند تا احساساتی را که واقعاً در شغل شما هستند در اختیار مصرف کنندگان قرار دهید ، عدم اطمینان را که مانع اصلی ورود به آن است ، خراب کند.
• جستجوگرها را قادر می سازد تا مستقیماً در لیست شما با تجارت خود ارتباط برقرار کنند – شانس درگیری و به دست آوردن مشتریان جدید را افزایش می دهد.

با توجه به مزایای زیادی که در فهرست من در کسب و کار من در Google وجود دارد ، شما نمی توانید این را به عنوان یک تجارت محلی داشته باشید. لیست خود را ایجاد کرده و آن را تا حد ممکن به روز کنید.

جذب بازدید کنندگان بیشتر وب سایت یک شبه اتفاق نمی افتد. تلاش زیادی انجام می شود اما ما بخش سخت را برای شما حذف کرده ایم: در وهله اول دانستن اینکه چه کاری باید انجام شود. با استفاده از Google My Business و سایر کانالهای ایمن ذکر شده در بالا ، می توانید بازدیدکنندگان مناسب را به سایت خود بیاورید و مهمتر از آن ، تعداد بیشتری از بازدیدکنندگان که به مشتری تبدیل می شوند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>