خرید کتاب اورجینال پزشکی

اولین؛ ایده خوبی است که بحث را با پیش زمینه خرید کتاب اورجینال پزشکی و رونق آنها در ایبوک رالی آغاز کنیم.

کار شما در زمینه خرید کتاب اورجینال پزشکی از کی شروع شد؟


حمیدرضا شراپتیان: ابتدای صنعت خرید کتاب اورجینال پزشکی را می توان به پایان سال 2015 و آغاز سال 2016 ردیابی کرد که بسیاری از ناشران خرید کتاب اورجینال پزشکی که در حال تهیه و تولید کتاب های خود بودند با فرمت CD منتشر شدند. حدود 100 کتاب صوتی با مجوز از نویسنده و مترجم وارد بازار شده اند. اما حتی قبل از این دوره ، فعالیت هایی وجود داشت که می توان به فعالیت های مرکز رشد فکری در تولید داستان های کودکان نسبت داد ، که بر روی کاست ضبط شده بودند. سایر آثار با صدای شاعران ضبط شده بودند ، اما تنها آثاری که به نظر می رسید نزدیک به کتاب بودند ، داستانهای کودکان بودند.

خرید کتاب اورجینال پزشکی بصورت قانونی

در سال 2015 به منظور فراهم کردن دسترسی ساده و سریع به محتوا و با هدف تغییر بازار توزیع از سی دی و دی وی دی به محصولات دیجیتال ، خرید کتاب اورجینال پزشکی را راه اندازی کردیم و اکنون چهار سال بعد ، حجم مطالب فروخته شده روی ایبوک رالی به 5،000 عنوان رسید. ایده این است که این 5000 کتاب به صورت قانونی تولید شده و از حقوق ناشران ، نویسندگان و مترجمان برخوردار است. تا پایان سال 1396 ، این تعداد هزار عنوان بود و در سال 1397 به 3000 عنوان رسید. با این حساب می توانم بگویم که به نظر می رسد صنعت نشر خرید کتاب اورجینال پزشکی در حال رشد چشمگیر است.

آذری: خرید کتاب اورجینال پزشکی و صنعتی حدود 35 سال پیش در اروپا و ایالات متحده آمریکا شکل گرفت و مارک های اصلی از آنجا که همه چیز روی نوار کاست ضبط شده است فعالیت می کنند و هنوز هم سهم قابل توجهی در بازار جهانی انتشار الکترونیک دارند. . در ایران ، چندین سال است که با پدیده ای به نام نشر دیجیتال روبرو هستیم که هم شامل کتاب های الکترونیکی و هم کتاب های تصویری است.

ایبوک رالی و خرید کتاب اورجینال پزشکی

ایبوک رالی در سال 2007 انتشار در ایران را آغاز کرد و کتاب جدید ایبوک رالی را اولین اثر به چاپ رساند ، اما روند تبدیل شدن به یک حرفه ای است
به نظر می رسد صنعت کتاب در ایران 4 تا 5 سال سابقه دارد. اما با گذشت سالها ، رشد چشمگیری یافته است.
چندین سال طول کشید تا این فعالیت ها انجام شود. به عبارت دیگر ، برای تولید مشاغل باید یک تیم اختصاصی و اختصاصی و استودیوی حرفه ای وجود داشته باشد. بنابراین می توان گفت صنعت کتاب در ایران چهار تا پنج سال سابقه دارد اما در این چند سال توانست رشد زیادی داشته باشد. وقتی آمار خرید کتاب اورجینال پزشکی و کتابهای الکترونیکی را با هم مقایسه می کنیم ، می فهمیم که رشد فروش در زمینه کتاب های پزشکی بسیار بیشتر از رشد کتاب های الکترونیکی بوده است.

با این حساب ، می توان گفت که به نظر می رسد انتشار کتاب و خرید کتاب اورجینال پزشکی به موقعیتی توجیه اقتصادی رسیده است؟


شرپتیان: این نوار در شتاب دهنده آواتک با سرمایه اندک آغاز شد و 100 کتاب در سکوی سایت منتشر شد. شش ماه بعد ، ما شروع به جمع آوری سرمایه داخلی کردیم و یک سال بعد ، ما توانستیم سرمایه را از خارج از کشور جمع کنیم. این نوار طی 18 ماه آینده بیش از 20 میلیارد تومان در بازار خرید کتاب اورجینال پزشکی سرمایه گذاری خواهد کرد. این نشان می دهد که کار از توجیه اقتصادی فراتر رفته و پتانسیلهای زیادی در این زمینه وجود دارد. همچنین سرمایه گذاران بزرگی در این بخش وجود دارد و بدون شک آینده روشن منتظر انتشار است.

ناشران فصلی را برای انتشار خرید کتاب اورجینال پزشکی تشویق کنید


انتشار تقریباً در همه کشورها ابزاری در دست ناشر است و ناشر می تواند تعیین کند که آیا یک کتاب باید چاپ شود یا چاپ شود. به عبارت دیگر ، هیچ تفاوتی بین ناشر مقاله و ناشر صدا وجود ندارد. آیا ناشران ایرانی باید از همین رویکرد پیروی کنند؟

رضوی: ناشران ما چندین سال است که در این مسیر حرکت می کنند. نکته قابل ذکر این است که اگر فعالیت های انتشارات خانه سودآور نباشد ، هیچ کس به سراغ آنها نمی رود. ناشر همچنین یک تاجر است اما یک تاجر فرهنگی است. او قطعاً یک کتاب را مرور خواهد کرد و اگر پتانسیل موجود در این کتاب را نبیند ، روی آن سرمایه گذاری نمی کند. البته در نشر ، فروش ، سود و منافع مالی زیاد نیست و همه عاشق کار می کنند.

همه باید در این زمینه کمک کنند تا بازار نشر شکوفا شود. ما برای ارائه دنیای کتاب های طنز باید از روش ها و ابزارهای تبلیغاتی خود استفاده کنیم. ما همچنین باید سود ناشر را به هر طریق ممکن ارائه دهیم تا آن را تشویق کنیم که در این زمینه فعال تر باشد. البته ناشران باید رهبری کنند.

آیا ناشران کتاب اورجینال پزشکی در این وضعیت اقتصادی می توانند در این دو بازار حضور داشته باشند؟

رضوی: بدیهی است با توجه به وضعیت اقتصادی دشوار ، هیچ کس توانایی شروع تولید خرید کتاب اورجینال پزشکی را همزمان با انتشار این نشریات ندارد. بنابراین ، اگر تولید کتاب های طنز جدی تر از گذشته شود ، باید توسط ناشران فصلی تشویق شود.

راوی باید خواننده باشد
از سوی دیگر ، باید تلاش شود تا فعالیت های انتشارات گویا حرفه ای تر از گذشته شود. متأسفانه وقتی به بعضی کتابهایی که می شنویم گوش می دهیم متوجه می شویم که بلندگو اصلاً خواننده نیست و این یک نکته منفی در مورد کتاب صوتی است.

یکی از مهمترین ترکیباتی که باید در نظر بگیرید
تجربه خواندن کتاب با تجربه گوش دادن به یک کتاب متفاوت است
به نظر می رسد تولید کتاب با کیفیت بالا مورد توجه قرار می گیرد ، این انتخاب مناسب برای بلندگو است و باید به دنبال بلندگوهایی باشید که خواننده هستند. خواندن باید انجام شود تا مخاطب مزاحم نشود. بلندگو فقط نباید صدای شاد داشته باشد؛ در عوض ، او باید کلمات را به خوبی بگوید. ممکن است بعضی اوقات این حکم برای صحیح صدایی طولانی باشد ، بنابراین باید در انتخاب بلندگو و نمایندگان دقت شود.

یکی از مؤلفه هایی که هنگام انتخاب آمپلی فایر باید در نظر بگیرید این است که صدا جدید و غیره است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>