بررسی کامل پژو پارس TU5 + مشخصات فنی – کاربلد

به رخ کلی می توان گفت؛ اگر به دنبال ارتقا اقتدار پیشرانه اصلی اندکی تغییر‌و تحول صدا هستید، هدرز به تیتر یک عدد از بهترین گزینهها توصیه میشود. همچنین طراحی خاص و مرحله صیقلی هدرز ها که معمولا از جنس فلزاتی، چون فولاد، استیل و آلیاژ های زیاد گران قیمت ساخته می شوند به خروج سریع و پر فشار گاز های سوخته شده حاصل از احتراق کمک می رساند و به تنهایی در حدود 5 تا 10 % به اقتدار و گشتاور ایجاد پیشرانه ماشین های ساده می افزاید. منیفولد چدنی، استاندارد پیشرانه به طور معمول به روش ریخته گری ایجاد می شود و به همین دلیل از مرحله درونی ناصاف و زبری برخوردار می باشد که در فرآیند خروج گاز های آلاینده از فضای احتراق اخلال ساخت می کنند، البته هدرز به طرز خم کاری ظریف لوله ها صورت می گیرد و اصلی ساختار یک نواخت و صیقلی خود، موجب خروج آسان خیس گاز های آلاینده، تنفس خوبتر پیشرانه، افزایش قدرت و کمتر مصرف سوخت می شود، اما مقدار کاهش مصرف سوخت در ازای ارتقاء قدرت موتور چندان چشم گیر نمی باشد و از این رو از هدرز به طور معمول به عنوان یک قطعه عملکرد و تیونینگ یاد خواهد شد. پژو پارس اتوماتیک هم گرانترین عضو این خانواده بوده و در رخ توصیه جور آپشنال آن قیمتش به فراتر از بهای دسته استاندارد نیز خواهد رسید. پس هدرزها را به طور استاندارد بر روی سری M خودرو های ب.ام.و و اشکال فرراری و لامبورگینی و پورش و مرسدس های AMG بازدید خواهد کرد. این دارای فرآیند تولید هدرزها به لطف بیان می کند. هدرزها اکثرا به شکل آبکاری تهیه و ساخت میگردند البته موقعیت دمایی دوچندان بالای پیشرانه باعث تغییر‌و تحول رنگ بدنه هدرز و مات شدن آن میشود.خمکاری بدنه ی هدرز بایستی توسط دستگاه های پیشرفته به طور ظریف انجام شود تا زاویه خم مورد لحاظ ما به صحت به دست آید و نیز در برخی جاها اساسی تولید فرورفتگی به بدنه ی ماشین آسیب وارد نکند . علاوهبر مشکلاتی که برای نمای ظاهری این ماشین ابلاغ کردیم، مشخصات فنی پژو پارس tu5 نیز از مشکلاتی چون عدم هماهنگی گیربکس حساس سیستمهای انتقال قدرت و همینطور کششپایین پیشرانه در دور موتورهای بالا یا این که در دندههای سه و چهار رنج میبرد. همین قطعه جایگزین منیفولد چدنی فابریک موتور شده و به سبب طراحی خوبتر خود، موجب ارتقا عملکرد، بهبود توان خروجی پیشرانه و کاهش مصرف سوخت میشود. درحقیقت می اقتدار گفت،درهدرز برای هر سیلندر یک خروجی اختصاصی بفرد در لحاظ گرفته شده تا فورا پس از اشتعال و بالاآمدن پیستون در سیلندر،گازهای خروجی اهمیت کمترین مقاومت موجود در دیواره های مجرای خروجی از سیلندر خارج شده و نسبت به مانیفلد چدنی معمولی،این کار سریعتر و آسانتر انجام می شود که البته در خنکسازی موتور هم بی رانا تیوفایو تاثیر نیست. درحقیقت می اقتدار گفت، درهدرز به جهت هر سیلندر یک خروجی منحصربه‌فرد بفرد در نظر گرفته شده تا بلافاصله پس از اشتعال و بالاآمدن پیستون در سیلندر، گازهای خروجی با کمترین مقاومت موجود در دیواره های مجرای خروجی از سیلندر خارج شده و نسبت به مانیفلد چدنی معمولی، این عمل سریعتر و آسانتر انجام می شود که البته در خنکسازی موتور نیز بی اثر گذاری نیست. به طور معمول قطر درونی لوله هدرز نسبت به منیفولد فابریک ماشین اکثر است. هدرز معمولا حساس فلزات و آلیاژهای متمایز ساخته و به فروش می‌رسد که از پاراگراف بهترین گونه آن می قدرت به مدل فولادی و یا استیل اشاره کرد. چنانچه هدرز را از برندی تهیه کنید که همین موردها را به لطف در ایجاد رعایت کردهباشد، به جهت کارگزاشتن آن به مشکلی برنخواهید خورد و به راحتی هرمکانیک یا اگزوزسازی میتواند همین قطعه را برای موتور اتومبیل شما کارگزاشتن کند. وقتی که همین نسبت اهمیت کارگزاری هدرز نامناسب بهم خوردهاست،پیامی خطا توسط سنسور اکسیژن به ای سی یو ارسال می گردد که موجب اخلال در کارایی موتور می گردد. هدرز بر مطابق اصول مکانیک سیالات طراحی و ایجاد میشود.این قطعه به عبارتی منیفولد چندراهه هست که در آن ، برای هر سیلندر یک خروجی منقطع تعبیه شده است.این دستور سبب ساز میگردد تا به محض احتراق و ذیل رفتن پیستون، دود حاصل از احتراق در درون موتور بتواند بدون هیچ مزاحمت یا این که مقاومتی از محیط سیلندر بیرون و وارد سیستم اگزوز شود.در حیث گرفتن خروجی های جدا از هم تخلیه برای هر سیلندر موجب کاهش مقاومت و فشار وارده بر دیوارهها و مجاری خروجی و تخلیه تمام و سرعت بالا دود شده که همین کار تاثیری مستقیم بر خنک سازی موتور و بلوک های سیلندر دارد. III. فشار بازگشتی اگزوز همچنین می تواند موجب زخم به چفت وبست های توربو شارژر شود و درنتیجه منجر نشت روغن به سیستم اگزوز شود و نیز در بعضی موارد موجب ازکار افتادن کاتالیزور شود. به چیزی هیجانانگیز فکر کنید، ما آن را انجام میدهیم. از همین رو تقریبا کلیه کارخانجات خودروسازی از کارگزاشتن هدرز بر روی محصولات ارزان ارزش و شهری خویش صرف لحاظ کرده و انجام این کار را به متخصصان مرکز ها تیونینگ واگذار میکنند. از سوی دیگر ساخت هدرز ها هم باید به شکل به طور کامل دقیق توسط دستگاه های منحصربه‌فرد خم کاری لوله انجام شود و میزان مرغوب بودن عملیات جوش کاری و خودرو کاری نیز تاثیر انکار ناپذیری بر بر روی امکان های نهایی جنس خواهد داشت. پروسه های موجود در لوله های هدرز را می اقتدار به کمک قوانین مربوط به گازها (گازهای ایده آل ومختلط) توجیه کرد. در برخی موارد فقط به سمباده زدن بسنده نشده و به جهت دستیابی به صافترین و یکدست ترین مرحله داخلی ممکن از پوشش سرامیکی کمک گرفته می شود که این پوشش در تقویت مقاومت دمایی لوله هم موءثر خواهد بود. صورت هدرز خودرو به رخ لوله هایی هست که ابتدا به صورت سه و یا این که چهار لوله منقطع از یک طرف متصل به یک فلنج فلزی شده و از طرف دیگر لوله ها به هم متصل شده و در غایت تشکیل یک لوله کلفت خیس را میدهند و در آخر نیز یک فلنج کوچکتر بروی آن لوله آخرین متصل میشود.

نرم افزار گرامرلی

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum instagram beğeni bayan escort - vip elit escort GorabetRestbetVdcasinoKlasbahishtml nullednulled themesBahisnowCasinoslotMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme Bozdurmapoultry processingLevitraGeciktiriciMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaVodafone Mobil Ödeme Bozdurma hipercasinoistanbul escort