بازاریابی دیجیتال چیست؟

بازاریابی دیجیتال چیست؟

بازاریابی دیجیتال یک استراتژی چند وجهی است که هدف آن دستیابی به ارتباط و برقراری ارتباط با مشتریان بصورت آنلاین و در طیف وسیعی از کانال ها است. در اینجا لازم میدونم بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ ایرانی را به به نام اسپاد به شما معرفی کنم که شما میتونین بعد از مشاهده این مطلب به این سایت مراجعه کنید.

بازاریابی دیجیتال از تاکتیک های زیر تشکیل شده است:

بازاریابی محتوا
بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
بازاریابی ویدیویی
بازاریابی موبایل
تبلیغات آنلاین (PPC)
بازاریابی ایمیلی
بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

بازاریابی دیجیتال از انواع مختلف تاکتیک ها ، استراتژی ها و ابزارهای آنلاین استفاده می کند ، که می تواند برنامه ریزی و اجرای یک کمپین موفق بازاریابی دیجیتال را برای اکثر افراد انفرادی و حتی بخشهای بازاریابی کوچکتر یک چشم انداز چالش برانگیز جلوه دهد.

با توجه به دامنه بازاریابی دیجیتال ، جستجوی انواع آژانس ها و خدماتی که می توانند ارائه دهند مفید است.
7 نوع آژانس بازاریابی دیجیتال (و آنچه آنها انجام می دهند)

هفت نوع اصلی آژانس بازاریابی دیجیتال وجود دارد. برخی در یک زمینه تخصص دارند و برخی دیگر خدمات گسترده ای را ارائه می دهند. به یاد داشته باشید که بهترین مورد برای تجارت شما به بودجه شما ، اهداف و اهداف بازاریابی دیجیتال شما و میزان عملی بودن بازاریابی دیجیتال شما بستگی خواهد داشت. در زیر هفت نوع آژانس بازاریابی دیجیتال آورده شده است:

1. خدمات کامل بازاریابی دیجیتال / آژانس بازاریابی ورودی

آژانس های بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل ، از جمله آژانس های بازاریابی ورودی ، بزرگتر از اکثر شرکت ها هستند و انواع خدمات بازاریابی دیجیتال را ارائه می دهند. نمایندگی های کامل خدمات برای مشاغل کوچک و تازه تاسیس که تیم های بازاریابی و فروش داخلی زیادی ندارند ، بهترین هستند.

سازمانهای بزرگتر اغلب با آژانسهای بازاریابی دیجیتال کامل سرویس شریک می شوند ، زیرا آنها وقت خود را برای مدیران بازاریابی تجاری و فروش و رهبری متمرکز می کنند تا در زمینه های دیگر کسب و کار خود تمرکز کنند.

2. شرکت بازاریابی دیجیتال

بیشتر شرکت های بازاریابی دیجیتال از خود به عنوان آژانس های بازاریابی دیجیتال یاد می کنند. شرکت ها یا آژانس های بازاریابی دیجیتال صرفاً بر فعالیت های بازاریابی دیجیتال تمرکز دارند و خدمات کمتری نسبت به آژانس های کامل خدمات ارائه می دهند. یک شرکت بازاریابی دیجیتال معمولاً خدمات روابط عمومی ، تبلیغات یا بازاریابی سنتی را ارائه نمی دهد.

3. شرکت سئو

آژانس هایی که در SEO (بهینه سازی موتور جستجو) تخصص دارند به وب سایت و محتوای وب سایت مشتری خود کمک می کنند تا در نتایج جستجو رتبه بالایی داشته باشد. آنها متخصصانی را انجام می دهند که موارد زیر را انجام دهند:

تحقیق کلمات کلیدی
ممیزی وب سایت
حسابرسی بک لینک
محتوای وب سایت و وبلاگ
ارزیابی کیفیت فراداده وب سایت شما (URL ، برچسب های عنوان ، توضیحات متا و غیره)
توصیفات ویدئو را بهینه کنید
پیوند سازی را انجام دهید

یک شرکت سئو از انواع تجزیه و تحلیل داده ها و ابزارهای توسعه دهنده وب سایت مانند Google Analytics ، Google Search Console ، SEM Rush و SEO Moz استفاده خواهد کرد. آژانس های جستجوگر SEO همیشه از بهترین روش های بهینه سازی موتور جستجو ، از جمله انطباق با الگوریتم جستجوی Google که همیشه در حال تغییر است ، استفاده می کنند.

4. آژانس تبلیغات دیجیتال (PPC)

جستجوی پولی که به آن تبلیغات پولی نیز می گویند ، روش دیگری برای ایجاد ترافیک به یک وب سایت تجاری است. برخلاف ترافیک ارگانیک رایگان ، ترافیک پرداخت شده مستلزم صرف هزینه برای خرید پیشنهاد کلمات کلیدی و قرار دادن آگهی در نتایج جستجو است. تبلیغات دیجیتال می توانند در وب سایت ها ، صفحات نتایج جستجو (SERP) و کانال های رسانه های اجتماعی ظاهر شوند.

آژانس های تبلیغاتی دیجیتال می دانند که چگونه تبلیغات پر از کلمات کلیدی مورد توجه و توجه را تولید کنند که مطابق با بهترین روش های سیستم عامل های دیجیتالی است که تبلیغات در آنها ظاهر می شود. خدمات معروف شامل ایجاد و استقرار تبلیغات فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر و YouTube و ایجاد و نگهداری حساب Google Ads Manager است.

5. آژانس رسانه های اجتماعی

همانطور که از نام آن مشخص است ، یک آژانس رسانه های اجتماعی خدمات بازاریابی شبکه های اجتماعی را ارائه می دهد. وقتی شرکت ها می خواهند تبلیغات رسانه های اجتماعی را در سیستم عامل هایی مانند فیس بوک و اینستاگرام راه اندازی کنند و وقتی می خواهند حساب های خود در شبکه های اجتماعی را بهینه کنند ، به آژانس های رسانه های اجتماعی مراجعه می کنند که به مدیریت و تولید محتوای منظم در کانال های رسانه های اجتماعی خود کمک کنند. آژانس های رسانه های اجتماعی همچنین خدمات مربوط به پاسخگویی و واکنش به تعاملات مشتری در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و ارتباط تأثیرگذار برای تبلیغ متقابل و بازاریابی وابسته را ارائه می دهند.

6. آژانس وب سایت یا آژانس طراحی وب سایت

یک وب سایت یا آژانس طراحی وب از طراحان خلاق تشکیل شده است که برای مشاغل وب سایت های سفارشی ایجاد می کنند. طراحان وب از لحاظ ظاهر ، احساس و عملکرد وب سایت ها استفاده خواهند کرد. خدمات رایج ارائه شده توسط آژانس های وب سایت شامل طراحی و تحقیق در زمینه تجربه کاربر ، ایجاد و ذخیره سازی تصویر ، توسعه وب و میزبانی وب می باشد. اگر در حال ساخت یک وب سایت جدید هستید ، یا از مارک تجاری جدید استفاده می کنید و به قلم ها ، رنگ ها ، تصاویر و طرح وب سایت خود نیاز دارید.

7. مشاور بازاریابی دیجیتال

مشاور بازاریابی دیجیتال حرفه ای است که ممکن است به یک آژانس بازاریابی دیجیتال وابسته باشد یا نباشد. مشاوران بازاریابی دیجیتال دانش گسترده ای در مورد بازاریابی دیجیتال دارند و می توانند به کسب و کارها کمک کنند تا یک استراتژی بازاریابی دیجیتال ارائه دهند.

منبع : https://www.yokellocal.com/blog/what-does-a-digital-marketing-agency-do

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>